Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл прямокутний, 1450х850 мм.
Очікувана вартість
89 760,00 UAH
UA-2021-11-01-011283-a 1c2ef6f311274a6ead06f62be1c42150
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Лебедюк

+380634075064 mary.lebedyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Марина Лебедюк
+380634075064
mary.lebedyuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 23:59
Очікувана вартість: 89 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 448,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 692,00 грн (дві тисячі шістсот дев’яносто дві грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2692 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Стіл прямокутний, 1450х850 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. А. Янгеля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 692,00 грн (дві тисячі шістсот дев’яносто дві грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804

Сума забезпечення: 2692 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804.
Форма підтвердження: документ
01 листопада 2021 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 16:01
Додаток 2 - Проект_договору.docx
01 листопада 2021 16:01
Додаток 4 - Iнформацiйна_довiдка.doc
01 листопада 2021 16:01
Додаток 1 - Технiчнi,_якiснi_та_кiлькiснi_вимоги.docx
01 листопада 2021 16:01
Оголошення про проведення закупiвлi.doc
01 листопада 2021 16:01
Додаток 5 - Пропозицiя.doc
01 листопада 2021 16:01
Додаток 3 - Вимоги_до_учасникiв.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" 89 760,00
UAH з ПДВ
89 760,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 листопада 2021 18:44
Електронний підпис
10 листопада 2021 18:44
24. Висновок СЕС на клей.PDF
10 листопада 2021 18:43
22. Висновок СЕС ЛДСП плита.pdf
10 листопада 2021 18:43
21. Висновок СЕС на столи.PDF
10 листопада 2021 18:43
16. Витяг ПДВ.pdf
10 листопада 2021 18:43
15. Довідка_захист довкілля.pdf
10 листопада 2021 18:43
12. Лист-гарантія_пакування.pdf
10 листопада 2021 18:43
11. Порівняльна таблиця.pdf
10 листопада 2021 18:43
9. Паспорт директор.pdf
10 листопада 2021 18:43
5. Статут_оригінал.pdf
10 листопада 2021 18:43
4. Проєкт договору.pdf
10 листопада 2021 18:33
Електронний підпис
10 листопада 2021 18:32
4. Проєкт договору.pdf.p7s
10 листопада 2021 18:32
Підписаний_211102_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
10 листопада 2021 18:32
9. Паспорт директор.pdf.p7s
10 листопада 2021 18:32
11. Порівняльна таблиця.pdf.p7s
10 листопада 2021 18:32
24. Висновок СЕС на клей.PDF.p7s
10 листопада 2021 18:32
Підписаний_Гарантія_G1121-2649.pdf
10 листопада 2021 18:32
16. Витяг ПДВ.pdf.p7s
10 листопада 2021 18:32
21. Висновок СЕС на столи.PDF.p7s
10 листопада 2021 18:32
5. Статут_оригінал.pdf.p7s
10 листопада 2021 18:32
Підписаний_Гарантія_G1121-2649.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
#34824605
Переможець 89 760,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 22:49

Документи

15 листопада 2021 22:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2021 22:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
#34824605
89 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2021 22:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 17:19
договір №34МК-21 від 23.11.2021.pdf укладений
23 листопада 2021 17:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2021 09:36
89 760,00 UAH UA308201720344290042000095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA703052990000026004050201546
ПП "Днепрогорстрой"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 960,00 UAH)