Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current mid-life repair services of principal motor road in public use R-02 Kyiv - Ivankiv - Ovruch on section km 33+000 – km 40+800, Kyiv Region (45233142-6 Road-repair works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Polyakova Kateryna 380442498700 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 237 671 414,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 188 357,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електонна банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7130142.42 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Publication date: | 01 листопада 2021 15:18 |
Enquiries until: | 22 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 грудня 2021 23:00 |
Information
Estimated total value: | 237 671 414 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 188 357 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 15:15 |
Р-02 км 33 + 000 – км 40 + 800 ИВР.rtf | |
01 листопада 2021 15:15 |
ТД Р-02 33+000 - 40+800.docx | |
01 листопада 2021 15:15 |
Додаток № 5 Проект Договору Р-02 км 33 000 - 40 800 ОПУБ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-08-000005 ● b559d29dfc4d4f46ac5b52b611f688ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 20:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2022 № 137
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2022 № 137
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2021-11-01-009543-a Служба автомобільних доріг у Київській області Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ – Іванків – Овруч на ділянці км 33+000 – км 40+800, Київська область (45233142-6 — Ремонт доріг) 237 671 414,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-10 16:32:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ – Іванків – Овруч на ділянці км 33+000 – км 40+800, Київська область (45233142-6 — Ремонт доріг) (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-009543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 10:18:50
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ – Іванків – Овруч на ділянці км 33+000 – км 40+800, Київська область (45233142-6 — Ремонт доріг) (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-009543-a) та надає наступні пояснення:
Щодо технічних та якісних характеристик надаємо наступне пояснення:
Відповідно до комісійного обстеження автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ – Іванків – Овруч на ділянці км 33+000 – км 40+800 складено відомість дефектів та визначено заходи по їх усуненню, якість яких відповідає державним будівельним нормам і правилам ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво», (зі змінами до них) та іншим нормативно-будівельним вимог.
Кошторисна частина робочого проекту пройшла державну експертизу (Експертний звіт №28-0346/01-21 від 21.10.2021 року) та затверджена в установленому порядку.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 237 671 414,00 грн визначена на підставі кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проекту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ – Іванків – Овруч на ділянці км 33+000 – км 40+800, Київська область», який пройшов державну експертизу №28-0346/01-21 від 21.10.2021), в рамках дії Наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 відповідно до СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг та експлуатаційного утримання", за виключенням робіт та витрат, що не відносяться до діяльності виконавця робіт при реалізації проекту.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ – Іванків – Овруч на ділянці км 33+000 – км 40+800, Київська область за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р № 122 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України 15.09.2021р № 978).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо наступне пояснення:
24 лютого офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України, в тому числі Служби автомобільних доріг у Київській області піддався хакерській атаці. З того часу тривають відновлювальні роботи. Найближчим часом сайт відновить свою роботу, але інформація за 2020-2022 р.р. не збереглась. Вся необхідна інформація буде поступово відновлюватись.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку
2022-06-08 15:39:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини шістнадцятої статті 29 Закону)
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява від 13.06.2022 року № 12с/789 |
Дата публікації: | 16 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/8939/22 |
Дата відкриття провадження: | 21 червня 2022 |
Документи:
26 липня 2022 09:31
|
Електронний підпис |
16 червня 2022 09:27
|
Електронний підпис |
16 червня 2022 09:27
|
Позовна заява з підтв.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2021 15:04
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
199 640 000,00
UAH з ПДВ
|
199 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
236 000 000,00
UAH з ПДВ
|
236 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
199 640 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:15
|
ДУ № 3 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 11:01
|
ДУ № 2 від 01.08.22р. зм. бюд. зоб.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:34
|
ДУ № 1 від 15.02.2022р..pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 12:15
|
Договір від 12.01.22р. № 41-22.pdf | укладений |
12 січня 2022 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 39 200 000,00 грн (Тридцять дев’ять мільйонів двісті тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 6 533 333,33 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 14.02.2022 року № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5.1, п. 10.1 Договору Сторони погодились продовжити строк надання послуг та строк дії Договору і абз. 1 п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2023 року.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 41-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 39 200 000,00 грн (Тридцять дев’ять мільйонів двісті тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 6 533 333,33 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 41-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 17.5 та п. 18.2 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області та реквізити Замовника та Виконавця в р. XІV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, викласти в новій редакції. 2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5.1, п. 10.6 Договору Сторони погодились продовжити строк надання послуг та строк дії Договору і абз. 1 п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2024 року». «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2024 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 41-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |