Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги з розробки проектної документації та встановлення протипожежної сигналізації в гаражних боксах по вул. І. Крамського, 16, розробка проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного експертного звіту та монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-11-01-008599-a f379c527e021418d8d8aa886741e9a62
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Папікян Хачатур

380444509319 socialzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський територіальний центр соціального обслуговування
Код ЄДРПОУ: 05395828
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова, 32/11
Контактна особа: Папікян Хачатур
380444509319
socialzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 13:03
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги з розробки проектної документації та встановлення протипожежної сигналізації в гаражних боксах по вул. І. Крамського, 16, розробка проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного експертного звіту та монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. І. Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх підписання. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 14:47
Додаток №4 Проект договору.docx
01 листопада 2021 14:47
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 119 906,00
UAH з ПДВ
119 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 10:11
Електронний підпис
09 листопада 2021 10:09
інші документи.pdf
09 листопада 2021 10:09
проект договору.pdf
09 листопада 2021 10:09
кваліфікація.pdf
09 листопада 2021 10:09
Повідомлення про прийняття.pdf
09 листопада 2021 10:09
Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2021 10:09
Накладні, 49.pdf
09 листопада 2021 10:09
пропозиція.pdf
09 листопада 2021 10:09
документи на директора.pdf
09 листопада 2021 10:09
кошторис.pdf
09 листопада 2021 10:09
Сертифікат COVID.pdf
09 листопада 2021 10:09
навчання директора.pdf
09 листопада 2021 10:09
ДЕКЛАРАЦІЯ_скан.pdf
09 листопада 2021 10:09
АВК Лицензия_ОСБ.pdf
09 листопада 2021 10:09
Витяг ПДВ, копія.pdf
09 листопада 2021 10:09
Паспорт+ІНН, копія.pdf
09 листопада 2021 10:09
навчання працівників.pdf
09 листопада 2021 10:09
наказ про прийом копія.pdf
09 листопада 2021 10:09
сертифікати ІСО.pdf
09 листопада 2021 10:09
відгук Обухів.PDF
09 листопада 2021 10:09
Модельний Статут, Опис.pdf
09 листопада 2021 10:09
Програма Covid.pdf
09 листопада 2021 10:09
ЦПД Федорчук.pdf
09 листопада 2021 10:09
Відгук Березівський.pdf
09 листопада 2021 10:09
Витяг ЄДР 27.10.2021.pdf
09 листопада 2021 10:09
технічне завдання.pdf
09 листопада 2021 10:09
Дозвіл на підвищені роботи.pdf
09 листопада 2021 10:09
копія договору Українка.pdf
09 листопада 2021 10:09
Відгук Українка.pdf
09 листопада 2021 10:09
Огляд.pdf
09 листопада 2021 10:09
Ліцензія.pdf
09 листопада 2021 10:09
СВІДОЦТВА повірки нові.pdf
09 листопада 2021 10:09
до повноважень.pdf
09 листопада 2021 10:09
Лабораторія.pdf
09 листопада 2021 10:09
Ліцензія, копія.pdf
09 листопада 2021 10:09
Сертифікат 14001 + звіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
Переможець 119 906,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 08:47

Документи

11 листопада 2021 08:46
2021 Протокол № 62.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
119 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 08:46
2021 Протокол № 62.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:20
доб угода 3 дог 54 21.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 13:07
Дод угода №2..pdf зміни до договору
16 грудня 2021 13:05
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 09:51
Додаткова угода №1 до договору 54 21.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 12:40
Дог 54 21.pdf укладений
01 грудня 2021 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 3.3 Договору №54/21 від 30 листопада 2021р Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору 43,95 грн. (сорок три гривні дев’яносто п’ять копійок) з ПДВ та викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції, а саме: 3.1. Вартість послуг становить 119 862,05 (сто дев'ятнадцять тисяч вісімсот шістдесят дві грн 05 коп.), з ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції додатки до Договору Кошторисні розрахунки: Додаток № 1/1: ДОГОВІРНА ЦІНА з пояснювальною запискою; Додаток № 1/2: ДОГОВІРНА ЦІНА 23 на виконання проєктно-вишукувальних робіт; Додаток № 2/1: ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА; Додаток № 2/2: ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС №23 на проєктні і вишукувальні роботи Додаток № 3/1: Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1; Додаток № 3/2: Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-2; Додаток № 3/3: Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3; Додаток № 3/4: КОШТОРИС № 1 на виконання робіт Додаток № 4/1: ДЕФЕКТНИЙ АКТ № 1; Додаток № 4/2: ДЕФЕКТНИЙ АКТ № 2; Додаток № 4/3: ДЕФЕКТНИЙ АКТ № 3; Додаток № 5: Підсумкова відомість ресурсів; Додаток № 6: Загальновиробничі витрати на будову. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 54/21 від 30 листопада 2021р.. 4. Інші умови Договору №54/21 від 30 листопада 2021 р., не змінені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Дана Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу. 6. Дана Додаткова угода вступає в силу з дати підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 54/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди про внесення змін в пункт 1.1 розділу 1 Договору №54\21 від 30.11.2021р 2. Сторони дійшли згоди про внесення змін в пункт 6.4.6 розділу 6 Договору №54\21 від 30.11.2021р.
Номер договору про закупівлю: 54/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни
Номер договору про закупівлю: 54/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги з розробки проектної документації та встановлення протипожежної сигналізації в гаражних боксах по вул. І. Крамського, 16, розробка проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного експертного звіту та монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей) 1 послуга 119 868,05
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 868,05
UAH (в тому числі ПДВ 19 978,01 UAH)