Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби на COVID-19 (Amoxicllini and betalactamase inhibitor; Chlorhpromazine)
Очікувана вартість
110 010,60 UAH
UA-2021-11-01-008008-a 5826a746bd22408080064e3587fc8acb
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Отченашко

+380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка"
Код ЄДРПОУ: 02002380
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Контактна особа: Дмитро Отченашко
+380505659391
chuguev_crb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі: Предметом закупівлі є товар, а саме Лікарські засоби (Амоксил-К,пор. для пригот.р-ну для ін. по 1,2г у фл №1; Аміназин,табл 25 мг №20), які призначені для лікування важкохворих пацієнтів на COVID-19. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України № 1599-ІХ від 01.07.2021 "Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель" , зокрема абзацу другого пункту 3-1, а саме: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є лікарські засоби, вакцини або інші медичні імунобіологічні препарати, розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19, медичне обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, системи постачання медичних газів, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких лікарських засобів та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України. За результатами такої закупівлі в електронній системі закупівель замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 цього Закону. Усі перелічені лікарські засоби входять до переліку лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів № 1012 від 22 вересня 2021 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 упаковка
Амоксил-К,пор. для пригот.р-ну для ін. по 1,2г у фл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, вул. Харківська 132,Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor
20 упаковка
Аміназин, табл 25 мг №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, вул. Харківська 132,Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorpromazine

Тендерна документація

01 листопада 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТМ Фарм"
#43808856
Переможець 110 010,60
UAH
01 листопада 2021 14:49

Документи

01 листопада 2021 14:49
Електронний підпис
01 листопада 2021 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 10:14
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 10:35
Додаткова угода № 2 СТМ Фарм.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 15:48
Додаткова угода № 1 СТМ Фарм.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 15:47
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 15:04
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 15:03
Договір № 480 Ковід СТМ.pdf укладений
01 листопада 2021 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити суму договору на 4622,40 грн. Загальна сума Договору встановлюється у розмірі: 105388,2 грн., у т.ч. ПДВ 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити суму договору на 5681,70 грн. Загальна сума Договору встановлюється у розмірі: 99706,5 грн., у т.ч. ПДВ 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 706,50
UAH