Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Очікувана вартість
390 430,20 UAH
UA-2021-11-01-007501-a 9efe2bacce424d5eab98c2f4959fba55
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Конюшок

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6
Контактна особа: Олександр Конюшок
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Інститутом у 2021 році двічі було оголошено відкриті торги на закупівлю комп’ютерного обладнання за кодом дк 021:2015 — 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (оголошення № UA-2021-09-17-007801-b та UA-2021-08-30-007199-a). В результаті вказані закупівлі не відбулись (відмінені) в зв’язку з поданням для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, це дає Інституту право застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно п. 1, частини 2, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», - "якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації". Переговорну процедуру оголошено на тих самих умовах, що були зазначені в відмінених процедурах закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 14:15
Оскарження наміру укласти договір: 12 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 одиниця
Оплата за товар, який поставлено Постачальником, проводиться за фактом поставки у строк до 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
50 одиниця
Комп’ютерна клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
50 одиниця
Комп’ютерний маніпулятор типу "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
20 одиниця
Багатофункціональні друкуючі пристрої з функцією друку, копіювання, сканування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
50 одиниця
Джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 одиниця
Мережевий комутатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237135-4 — Мережеві адаптери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, який поставлено Постачальником, проводиться за фактом поставки у строк до 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

01 листопада 2021 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 14:10
UA-2021-09-17-007801-b-report.pdf
01 листопада 2021 14:10
UA-2021-08-30-007199-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАНСЕД СЕРВІС"
#42994045
Переможець 390 430,20
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 14:15

Документи

01 листопада 2021 14:15
Електронний підпис
01 листопада 2021 14:14
Протокол №3 01.11.2021р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 14:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАНСЕД СЕРВІС"
#42994045
390 430,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 14:15
Електронний підпис
01 листопада 2021 14:14
Протокол №3 01.11.2021р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:18
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 11:50
Договір 112КО.pdf укладений
15 листопада 2021 11:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 листопада 2021 11:16
390 430,20 UAH UA688201720343100002000009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA303005280000026007455068539
ТОВ " Адвансед сервіс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 390 430,20
UAH (в тому числі ПДВ 65 071,70 UAH)