Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Згідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина): (Персональний комп’ютер (ПК-неттоп DELL OptiPlex 3080MFF Core i3-10105T, 8GB, 256GB M.2, Intel UHD 630,WiFi, W10Pro, 3Y NBD у комплекті з монітором 23.8" DELL SE2422H) – 5 шт.; Персональний комп’ютер (2E Intel i5 - 10400/H410/8/240F+1000/int/RD860-3U/500W у комплекті з монітором 23.8" DELL SE2422H та ОС W10Pro) – 1 шт.; Персональний комп’ютер (2E AMD Ryzen 5 3600/B450/16/240F+2000/NVD1030-2/FreeDos/G2107/ 500W) – 1 шт.)
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2021-11-01-006117-a ● b7348615b30d405dae891ababa355e8f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» в особі МАРІУПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ФІЛІЇ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» |
Код ЄДРПОУ: | 38531956 |
Місцезнаходження: | 87534, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57 |
Контактна особа: |
Терещенко Володимир Миколайович 380629533628 lcmariupol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 161 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 805,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Згідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина): (Персональний комп’ютер (ПК-неттоп DELL OptiPlex 3080MFF Core i3-10105T, 8GB, 256GB M.2, Intel UHD 630,WiFi, W10Pro, 3Y NBD у комплекті з монітором 23.8" DELL SE2422H) – 5 шт.; Персональний комп’ютер (2E Intel i5 - 10400/H410/8/240F+1000/int/RD860-3U/500W у комплекті з монітором 23.8" DELL SE2422H та ОС W10Pro) – 1 шт.; Персональний комп’ютер (2E AMD Ryzen 5 3600/B450/16/240F+2000/NVD1030-2/FreeDos/G2107/ 500W) – 1 шт.)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональний комп’ютер (ПК-неттоп DELL OptiPlex 3080MFF Core i3-10105T, 8GB, 256GB M.2, Intel UHD 630,WiFi, W10Pro, 3Y NBD у комплекті з монітором 23.8" DELL SE2422H)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Персональний комп’ютер (2E Intel i5 - 10400/H410/8/240F+1000/int/RD860-3U/500W у комплекті з монітором 23.8" DELL SE2422H та ОС W10Pro)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Персональний комп’ютер (2E AMD Ryzen 5 3600/B450/16/240F+2000/NVD1030-2/FreeDos/G2107/ 500W)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 12:15 |
Перелік змін.docx | |
05 листопада 2021 12:15 |
ТД зі змінами Машини для обробки даних.pdf | |
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 5.docx | |
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 4.docx | |
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 2 .doc | |
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 1.docx |
05 листопада 2021 12:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2021 12:15 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 листопада 2021 12:15 |
ТД зі змінами Машини для обробки даних.pdf
|
|||
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 5.docx
|
|||
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 4.docx
|
|||
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 2 .doc
|
|||
01 листопада 2021 13:10 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 03 листопада 2021 23:02
Дата відповіді: 05 листопада 2021 08:38
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-01-006117-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 03 листопада 2021 23:01
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2021 14:49
Доброго дня! Вимога не містить жодного факту порушень Замовником вимог закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація складена з дотриманням норм Закону, зокрема, з врахуванням норм статей 5,22-23. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Будь-які дискримінаційні вимоги при цьому відсутні, оскільки норми документації стосуються всіх, без виключення, учасників процедури закупівлі. Заявляючи своє бажання бути учасником закупівлі, учасник не позбавлений права звернутись до виробника або офіційного представника виробника в Україні із відповідним запитом щодо надання йому будь-яких документів щодо якості та/або сертифікації продукції, яку він має намір реалізувати. Ця умова знижує ризики придбання неякісної та не сертифікованої продукції, також інформуємо, що авторизований лист потрібен для запобігання закупівлі нелегальної продукції для належного захисту інтересів Замовника, щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє знизити ризики постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі, контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використані або продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Щодо досвіду розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, а саме при проведенні процедур UA-2019-03-14-000597-a та UA-2019-03-15-000266-c, які вказані в вимозі (скарзі) повідомляємо, що вимоги, які були оскаржені в цих скаргах не є аналогічними з вимогами, що висуває в тендерній документації Замовник. Тендерною документацією лише вимагається, надання від Учасника, листа в довільної формі від виробника товару, який підтверджує гарантію виробника на товар, при цьому виробник може бути будь-який, також це може бути офіційний представник в Україні, а у разі відсутності офіційного представника в Україні, офіційний дистриб’ютор на території України. В будь якому разі Замовнику потрібно підтвердження гарантії виробника на товар. З огляду на вище викладене, повідомляємо Вам про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДЬЯЧЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
159 741,60
UAH з ПДВ
|
159 741,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
160 886,40
UAH з ПДВ
|
160 886,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДЬЯЧЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3125404147 |
Переможець |
159 741,60
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 10:02
|
Договір 114.pdf | укладений |
30 листопада 2021 10:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональний комп’ютер (ПК-неттоп DELL OptiPlex 3080MFF Core i3-10105T, 8GB, 256GB M.2, Intel UHD 630,WiFi, W10Pro, 3Y NBD у комплекті з монітором 23.8" DELL SE2422H) | 5 | штуки |
22 764,00
UAH
|
Персональний комп’ютер (2E Intel i5 - 10400/H410/8/240F+1000/int/RD860-3U/500W у комплекті з монітором 23.8" DELL SE2422H та ОС W10Pro) | 1 | штуки |
22 994,40
UAH
|
Персональний комп’ютер (2E AMD Ryzen 5 3600/B450/16/240F+2000/NVD1030-2/FreeDos/G2107/ 500W) | 1 | штуки |
22 927,20
UAH
|