Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "САРАТА КОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 38052495 |
Місцезнаходження: | 68200, Україна , Одеська обл., смт Сарата, вул. Чкалова, 44 |
Контактна особа: |
Людмила Газібар +380965801031 kp_sarata@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2021 11:05 |
Очікувана вартість: | 29 476 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 147 383,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія. Строк дії банківської гарантії: має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Генпідрядником форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін при умові наявності коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 14:17 |
Дод3 - змінено.doc | |
08 листопада 2021 14:17 |
докладно внесення змін тендерна документація.docx | |
08 листопада 2021 14:17 |
ТД ТІЦ - змінено.doc | |
01 листопада 2021 13:02 |
ТД ТІЦ.doc | |
01 листопада 2021 13:02 |
Дод6.doc | |
01 листопада 2021 13:02 |
Дод5.doc | |
01 листопада 2021 13:02 |
Дод4.doc | |
01 листопада 2021 13:02 |
Дод3.doc | |
01 листопада 2021 13:02 |
Дод2.doc | |
01 листопада 2021 13:02 |
Дод1.doc |
08 листопада 2021 14:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2021 14:17 |
Дод3 - змінено.doc
|
|||
08 листопада 2021 14:17 |
докладно внесення змін тендерна документація.docx
|
|||
08 листопада 2021 14:17 |
ТД ТІЦ - змінено.doc
|
|||
01 листопада 2021 13:02 |
ТД ТІЦ.doc
|
|||
01 листопада 2021 13:02 |
Дод6.doc
|
|||
01 листопада 2021 13:02 |
Дод5.doc
|
|||
01 листопада 2021 13:02 |
Дод4.doc
|
|||
01 листопада 2021 13:02 |
Дод3.doc
|
|||
01 листопада 2021 13:02 |
Дод2.doc
|
|||
01 листопада 2021 13:02 |
Дод1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-15-000053 ● 65fd76c4eb2843549193378afdde9069
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2022 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.08.2022 Одеса № 208
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.08.2022 № 208
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-11-01-005977-a 01.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 14:19:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «ОДЕСЬКИЙ ДІМ» умовам тендерної документації та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
2.1. надано у складі тендерної пропозиції договір оренди транспортних засобів та механізмів від 03.11.2021 № 03/11 та акт приймання-передачі транспортного засобу від 10.11.2011 до зазначеного договору, який не підписано з боку учасника ТОВ «БК «ОДЕСЬКИЙ ДІМ»?
При цьому, відповідно до пункту 6.1. договору від 03.11.2021 № 03/11 цей договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня 2023 року.
2.2. надано у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг технікою від 08.11.2021 № 0111/21, який не є чинним протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю?
При цьому, відповідно до пункту 8.1 договору від 08.11.2021 № 0111/21 договір вважається укладеним з моменту його підписання обома Сторонами та діє протягом дванадцяти місяців. Дата укладання договору 08.11.2021, строк виконання робіт за договором про закупівлю 31.12.2022.
2.3. надано у складі тендерної пропозиції акт приймання-передачі в оренду від 15.11.2021 до Договору оренди від 15.11.2021 № А00132559, який не містить інформації про заставну вартість, ціну оренди, мінімальний строк оренди або дату початку перебігу строку оренди, що не відповідає вимогам пунктів 1.2., 4.1-4.2.2 договору оренди від 15.11.2021 № А00132559?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «ОДЕСЬКИЙ ДІМ» умовам тендерної документації та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не надано у складі тендерної пропозиції копій всіх форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та форм № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по договору підряду від 26.10.2021 № 26-10?
При цьому, учасником ТОВ «БК «ОДЕСЬКИЙ ДІМ» у складі тендерної пропозиції надано форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по іншому договору від 20.10.2021 № 20-10.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результами моніторингу Південним офісом Держаудитслужби закупівлі № UA-2021-11-01-005977-a за предметом закупівлі: «Нове будівництво туристично-інформаційного центру за адресою: Білгород-Дністровський район, смт Сарата, вул. Промзона 11 б" (перша черга)» Замовника зобов’язали здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №26-11 від 10 грудня 2021 р. Замовником були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору №26-11 від 10 грудня 2021 р. Додаткову угода надано до інформації про усунення порушення. Сума оплати за договором 1 073 100,41 грн.
2023-03-10 16:21:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
28 588 029,04
UAH з ПДВ
|
27 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК "ОДЕСЬКИЙ ДІМ" |
29 329 363,89
UAH з ПДВ
|
28 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІБУД КОРПОРЕЙТ" |
29 464 630,30
UAH з ПДВ
|
29 464 630,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Відхилено |
27 999 999,99
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 13:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2021 18:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК "ОДЕСЬКИЙ ДІМ" #40463519 |
Переможець |
28 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:28
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:36
|
Договір 26-11.pdf | укладений |
14 грудня 2021 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни у Додаток № 2 до Договору «Календарний план фінансування об’єкту» |
Номер договору про закупівлю: | 26-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |