Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 696 718,78 UAH
UA-2021-11-01-002569-a bb8ecd662d214a9abfa4017156085b26
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Покотило

+380979834108 balashivka_2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОПОРНИЙ ЗАКЛАД БАЛАШІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БЕРЕЗНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24171083
Місцезнаходження: 34640, Україна , Рівненська обл., с. Балашівка, ВУЛИЦЯ С.ТУЛУБА, будинок 18
Контактна особа: Валентина Покотило
+380979834108
balashivka_2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
враховуючи значне пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років, з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення в навчальному закладі, у замовника виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі природного газу, у зв’язку з виникненням особливих економічних та соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера, так як відповідно до рішення обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області, протокол №31 від 09.10.2021 року, додатку 3 до протоколу Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій №15/09-21 від 12.10.2021 року ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років визначено надзвичайною. Отже, у Замовника є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ще одним обґрунтуванням є те, що дешевше цієї пропозиції ми не знайдемо. Установою проводились торги: по ціні 34,00 грн. за 1 м.куб.., але жодна закупівля не відбулася. Тільки ТОВ «Нафтогаз Трейдинг» буде постачати природний газ по ціні 16,554 грн. за 1 м.куб. завдяки підписаному Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 р.р. від 30 вересня 2021 року, що дозволить суттєво зекономити бюджетні кошти.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 11:27
Оскарження наміру укласти договір: 07 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102496 метри кубічні
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34640, Україна, Рівненська область, Балашівка, С.Тулуба, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

01 листопада 2021 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 10:46
протокол №17 від 01. 11 .2021 001.jpg
01 листопада 2021 10:46
протокол 17 стор.2 001.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-03-000061 ● 99e4041ec98d4a5fbbdf6b0f2c86009d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2021 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

03.11.2021 № 684
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.11.2021 № 684

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-11-01-002569-a 01.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-03 13:48:30

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-002569-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Поясніть, чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з ТОВ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ» з підстав визначених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону (виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера) та неможливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-03 14:49:30

Відповідь на запит

На ваш запит від 03.11.2021 року буде відмінено процедуру закупівлі газ природній на суму 1696718,78 грн. в у зв’язку відсутністю в закупівлі протоколу №15/09-21 засідання Експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12 жовтня 2021 року м.Київ, протокол УО про відміну торгів додається


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
Переможець 1 696 718,78
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 11:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
1 696 718,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 21:35
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 11:50
додаткова угода НАФТОГАЗ України 15.08.2022 р..pdf зміни до договору
16 серпня 2022 11:20
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 09:49
Договір на газ (підписаний).pdf укладений
09 листопада 2021 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 16-1075/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 913 571,41
UAH (в тому числі ПДВ 152 261,90 UAH)