Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 33, відділення №18.
Очікувана вартість
484 649,00 UAH
UA-2021-11-01-002450-b 2c14231a01d7495ea9c70a23a16f12a1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Тетяна Федорівна

+380487504604 oomcpz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний медичний центр психічного здоров*я" Одеської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38644773
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.акад.Воробйова,9
Контактна особа: Шевчук Тетяна Федорівна
+380487504604
oomcpz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 17:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 17:14
Початок аукціону: 11 листопада 2021 12:06
Очікувана вартість: 484 649,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 423,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 33, відділення №18.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, Одеса, Відповідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 листопада 2021 10:48
Дата відповіді: 05 листопада 2021 13:29
П. 15 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає у складі пропозиції надати оригінал або завірена копія документу щодо присвоєння особі кваліфікації «монтажник-висотник» з вказівкою на розряд (категорію). Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 зі змінами та доповненнями передбачений вичерпний перелік професій для виконавців робіт. Ліцензійними вимогами не передбачено мати в штаті монтажника-висотника. На підставі вище зазначеного, просимо прибрати дискримінаційну вимогу зазначену у п. 15 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) – СС3. Також, стелі будівлі досягають 4 м, тому необхідні спеціальні вміння для проведення монтажу будь-якого обладнання.
Замовником, таким чином, визначені до Учасників додаткові умови, для підтвердження відповідності їх кваліфікаційним критеріям для можливості виконання висотних робіт за закупівлею більш ніж 1,3 метри.
Така умова не є дискримінаційною, тому Ваша вимога не може бути прийнята Замовником.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 листопада 2021 10:48
Дата відповіді: 05 листопада 2021 13:27
П. 17 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає у складі пропозиції надати довідку, яка повинна містити інформацію про наявність ліцензійного програмного забезпечення AutoCAD (та надати ліцензійний сертифікат на ім’я Учасника). Повідомляємо, що програмний комплекс AutoCAD використовується для створення робочого проекту. Закупівлею ДК 021:2015 - 45310000-3 – «Електромонтажні роботи» (Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 33, відділення №18) не передбачено створення робочого проекту, а лише влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень. Відповідно до вищевикладеного вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та просимо внести зміни та прибрати дискримінаційну вимогу зазначену у п. 17 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що закупівлею передбачено влаштування системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання). Для виконання робіт щодо встановлення покажчиків напрямків евакуювання необхідно розробити спеціальні креслення, для чого учаснику необхідно мати спеціалізоване програмне забезпечення, наприклад AutoCAD, або будь-яке інше програмне забезпечення, в якому можливо провести відповідні креслення та розробити план керування евакуюванням. Надання ліцензійного сертифікату на ім’я Учасника забезпечує підтвердження законності використання програми Учасником.
Така умова не є дискримінаційною, тому Ваша вимога не може бути прийнята Замовником.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 листопада 2021 10:49
Дата відповіді: 05 листопада 2021 13:30
Відповідно до вимоги, що міститься у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Учасник повинен забезпечити своє місцезнаходження в межах 15 км від об’єкту виконання робіт» повідомляємо, будь яка організація може надавати свої послуги у будь-якому місті на території України оскільки ліцензія на здійснення господарської діяльності чинна на всій території України. Отже, вважаємо що вимога щодо місця розташування учасника є дискримінаційною та вимагаємо внести зміни та прибрати дискримінаційну вимогу зазначену зазначену у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для складання кошторисних документів Учасником повинно бути враховано ДБН та ДСТУ. Для визначення розміру коштів на доплати працівникам будівельної організації у зв’язку з втратами часу на проїзд від місця розташування організації (збірного пункту) до об’єкта будівництва і назад.
Відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 п. 4.5.5.1. Кошти на доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше ніж 15 км) від місцярозташування будівельної організації, у зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації або збірного пункту до місця роботи на об’єкті і назад, обчислюються окремим розрахунком виходячи з кількості працівників, направлених на виконання робіт, днів, в які здійснюютьсяпоїздки, та надбавок до заробітної плати у розмірах, передбачених колективними договорами або за погодженням із замовником.
Кошти на доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі враховуються у вартості об’єкта будівництва тільки за умови, якщо будівельні роботи виконуються за межами міста (населеного пункту), де розташована будівельна організація (збірний пункт),на відстані більше15 км.
З огляду на вищевикладене, Замовником визначена вимога надати документальне підтвердження від Учасника щодо наявності в нього працівників, які знаходяться на відстані менш ніж 15 км від об'єкту. Така вимога не є дискримінаційною, та не обмежує жодних юридичних осіб та ФОП у можливості забезпечення в них працівників які розташовані в м. Одеса
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 17:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА" 482 300,00
UAH з ПДВ
482 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 18:37
Електронний підпис
09 листопада 2021 18:37
Autocad_сертифікат Дельта.pdf
09 листопада 2021 18:37
Договір Коренська К.В..pdf.p7s
09 листопада 2021 18:37
медичні довідки_ДЕЛЬТА.pdf
09 листопада 2021 18:37
Декларація МТБ, висота.pdf
09 листопада 2021 18:37
Ліцензія наказ.pdf
09 листопада 2021 18:37
Статут 13.10.2020 (оригінал).pdf
09 листопада 2021 18:37
Кошторис.pdf
09 листопада 2021 18:37
Паспорт та ІПН уповн особи.pdf
09 листопада 2021 18:37
Рахунки заборгованість.pdf
09 листопада 2021 18:37
ISO сертифікати.pdf
09 листопада 2021 18:37
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2021 18:37
Кваліфікація працівників.pdf
09 листопада 2021 18:37
Витяг 04.10.2021.pdf
09 листопада 2021 18:37
Договір Коренська К.В..pdf
09 листопада 2021 18:37
НАКАЗИ та труд книжки.pdf
09 листопада 2021 18:37
Коштрис 33.zip
09 листопада 2021 18:37
Рахунок відкриття.pdf
09 листопада 2021 18:37
Ліцензія АВК 5.pdf
09 листопада 2021 18:37
Ліцензія АВК 5.pdf.p7s
09 листопада 2021 18:37
Дозвіл робити 1000В.pdf
09 листопада 2021 18:37
Дозвіл робити 1000В.pdf.p7s
09 листопада 2021 18:37
Витяг ПДВ (оригінал).pdf
09 листопада 2021 18:37
медичні довідки_ДЕЛЬТА.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА"
#43604580
Переможець 482 300,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 15:47

Документи

11 листопада 2021 15:43
Електронний підпис
11 листопада 2021 15:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА"
#43604580
482 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 15:43
Електронний підпис
11 листопада 2021 15:28
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:36
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:20
д.у.2 дог.121.pdf зміни до договору
03 січня 2023 11:18
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:04
Д.у.pdf зміни до договору
05 січня 2022 12:03
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:39
договір укладений
30 листопада 2021 15:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 33, відділення №18. 1 роб 482 300,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (затримка фінансування)
Номер договору про закупівлю: 12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг( затримка фінансування)
Номер договору про закупівлю: 12/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 33, відділення №18. 1 роб 482 300,00
UAH з ПДВ