Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Колобок" Прилісненської сільської ради Маневицького району Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 36131606 |
Місцезнаходження: | 44614, Україна , Волинська обл., Маневицький р-н, с. Прилісне, вул. Сойне, буд. 6А |
Контактна особа: |
Вікторія Суслик +380686825055 prylisnebuhsad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 10:14 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 8 522 429,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 612,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Страхова гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 42612.15 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 10:14 |
Тендерна_документацiяостан.doc | |
10 листопада 2021 10:14 |
Тендерна_документацiяостан.doc | |
09 листопада 2021 11:18 |
Перелік змін до Тендерної документації від 20.10.2021.docx | |
01 листопада 2021 10:38 |
Проект_договору.docx | |
01 листопада 2021 10:38 |
Технiчне_завдання.docx |
10 листопада 2021 10:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 листопада 2021 10:14 |
Тендерна_документацiяостан.doc
|
|||||||||
10 листопада 2021 10:14 |
Тендерна_документацiяостан.doc
|
|||||||||
09 листопада 2021 11:18 |
Перелік змін до Тендерної документації від 20.10.2021.docx
|
|||||||||
01 листопада 2021 10:38 |
Проект_договору.docx
|
|||||||||
01 листопада 2021 10:38 |
Технiчне_завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога Замовника щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкта, за встановленою формою, відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» не дискримінує Учасників закупівлі та електронну закупівлю, в цілому, оскільки дискримінація за Законом це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними, зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Підписання Акту огляду об’єкта, під час якого Замовник та Учасник матимуть зустріч, не обмежує Учасників закупівлі, не обмежує їхніх прав та вільного доступу до інформації щодо закупівлі, та не розкриває конфіденційності, оскільки при поданні тендерних пропозицій та під час проведення аукціону електронна система не висвітлює, хто саме приймає участь у торгах та під яким номером знаходиться той чи інший Учасник.
Зустріч Замовника та Учасників торгів не заборонена Законом. Сама зустріч під час підписання вищевказаного акту не несе у собі будь-яких корупційних ризиків, оскільки Учаснику не заборонено Законом звертатися до Замовника в будь якій формі, поза електронною системою.
Запрошуємо і Вас прийняти участь у даній закупівлі дотримуючись вимог, вказаних у тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Очікувана вартість фінансування робіт по закупівлі у 2021 році, в залежності від субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, становитиме 1 000 000,00 грн. (один мільйон грн. 00 коп.)
пп. 6.8. пункту 6 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції Учасника довідку про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо фізичної особи, фізичної особи-підприємця, уповноваженої особи учасника (згідно примітки 1 до ст.963 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України. У разі наявності відомостей в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо фізичної особи, фізичної особи-підприємця, уповноваженої особи учасника така тендерна пропозиція Учасника буде вважатись такою, що не відповідає умовам тендерної документації та буде відхилена замовником.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Єдиний державний реєстр досудових розслідувань містить інформацію з обмеженим доступом.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати довідку, видану органом прокуратури України, щодо відомостей з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відсутність кримінальних проваджень стосовно фізичної особи, фізичної особи-підприємця, уповноваженої особи учасника, що є дискримінацією по відношенню до суб’єктів господарювання.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Підтвердженням зазначеного вище є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.04.2021№ 8899-р/пк-пз.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Дякуємо за уважність, будуть внесені відповідні зміни.
Дана ОСОБЛИВА ВИМОГА наводить на думку що Замовник даної закупівлі має попередню домовленість з конкретним учасником тендерної закупівлі, який має даний сертифікат. Таким чином дискримінуєте учасників. Дана вимога порушує вимоги частини 3. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.): Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Саме законодавством до учасника.
Система управління якістю не є обов'язковою. Це система добровільної сертифікації і вона носить рекомендаційний характер. А це означає, що висуваючи її у вимогах Вашої ТД ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX,, що діє від 19.04.2020 р.)Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації!
Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за уважність, будуть внесені відповідні зміни.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на наступне.
Незаконне визначення переможцем процедури закупівлі учасника - ТОВ СМ-Рембуд у відкритих торгах за предметом: «Капітальний ремонт (теплова ізоляція огороджувальних конструкцій, заміна покрівлі) закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Колобок" Прилісненської сільської ради в селі Прилісне по вул.Сойне, 6а Маневицького району Волинської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Згідно п. 3.3. Додаток 2 до Тендерної документації Замовником зазначена наступна вимога Учасникам : «Оригінал позитивних листів-відгуків, які видані контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний договір, інформація про який наведена в довідці, за підписом керівника контрагента від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість виконаних робіт, дати укладання, номеру та суми договору, своєчасність виконання робіт із зазначенням конкретних термінів виконання, найменування та кількість виконаних робіт згідно договору».
На виконання зазначеної вимоги, учасник - ТОВ СМ-Рембуд, в складі пропозиції надав відгук №961/03-11 від 12.06.2020 року, однак даний відгук не містить інформації щодо своєчасності виконання робіт із зазначенням конкретних термінів виконання, найменування та кількість виконаних робіт згідно договору; та відгук №329 від 09.07.2020 року, який не містить інформації щодо якості виконаних робіт, своєчасності виконання робіт із зазначенням конкретних термінів виконання, найменування та кількість виконаних робіт згідно договору; а також відгук №841/01-10/2-20 від 23.09.2020 року, який не містить інформації щодо найменування та кількість виконаних робіт згідно договору.
Крім цього, згідно п. 6.6. ч. 7 Розділу 3 Тендерної документації Замовником зазначено наступну вимогу Учасникам : «В складі пропозиції учасник повинен підтвердити здійснення ним протягом періоду звернення за роз’ясненнями огляду об’єкту для проведення замірів, визначення обсягу робіт та етапів виконання робіт (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту за формою визначеною у Додатку №9 до Тендерної документації).»
Разом з цим, учасник - ТОВ СМ-Рембуд, в складі пропозиції надав зазначений акт під назвою : «Акт огляду Колобок.pdf». Згідно даного акту вбачається, що учасник - ТОВ СМ-Рембуд, здійснив огляд об’єкта 10.11.2021, що не відповідає вимогам Замовника, оскільки періоду звернення за роз’ясненнями в даній закупівлі завершився 08.11.2021.
Крім цього, згідно ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником зазначено наступну вимогу : «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (КЕП )на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП на кваліфікованомусертифікаті накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на кваліфікованому сертифікатіна пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП на кваліфікованому сертифікаті цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП на кваліфікованому сертифікаті.»
Так, в складі пропозиції учасник - ТОВ СМ-Рембуд, подав наступні електронні документи, а саме :
«S0110012_1-м__2-м._Фiнансовий_звiт_Рембуд_рiк_2020.pdf»;
«S1499201_Квитанцiя__2_Рембуд_рiк.pdf» та «154.imd». Однак, учасник - ТОВ СМ-Рембуд, не наклав КЕП на дані електронні документи, що суперечить вимогам встановленим Замовником в Тендерній документації.
З огляду на зазначене, просимо Замовника взяти до уваги вказану невідповідність пропозиції Переможця процедури закупівлі вимогам Тендерної документації та скасувати своє рішення про визнання ТОВ СМ-Рембуд переможцем даної закупівлі. У випадку ігнорування Замовником вказаної невідповідності нами буде направлено звернення до Державної аудиторської служби України та подано скаргу до АМКУ і в подальшому до суду.
З повагою,
директор ТОВ «ІБК ЕНЕРГОТЕХНОБУД» _________________Віктор ДАЦЮК
1. Щодо листів-відгуків
Відповідно до п. 3.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати Оригінал позитивних листів-відгуків, які видані контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний договір, інформація про який наведена в довідці, за підписом керівника контрагента від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість виконаних робіт, дати укладання, номеру та суми договору, своєчасність виконання робіт із зазначенням конкретних термінів виконання, найменування та кількість виконаних робіт згідно договору. У складі пропозиції переможця міститься, зокрема:
- лист відгук виданий Устилузькою міською радою Володимир-Волинського району Волинської області в якому зазначено зокрема: "Роботи виконано якісно та в обумовлений договором термін. За час співпраці ТОВ "СМ-Рембуд" зарекомендувало себе, як організація, що здатна запропонувати і застосувати сучасні технологічні рішення, забезпечена необхідними засобами для виконання замовлень, до роботи залучались кваліфіковані працівники". Також у складі пропозиції скан-копія договору підряду №9/2019/160 від 21 травня 2019 року між Устилузькою міською радою та ТОВ "СМ-РЕМБУД" який містить акти приймання виконаних робіт, в яких містяться інформація щодо найменування та кількості виконаних робіт згідно договору.
- лист відгук виданий Любомльскою міською радою Волинської області Відділом освіти, молоді та спорту в якому зазначено зокрема: "Роботи підрядником виконані вчасно та в повному обсязі". Також у складі пропозиції скан-копія договору підряду №24/2019 від 12 лютого 2019 року між Відділом освіти, молоді та спорту Любомльскої міської ради та ТОВ "СМ-РЕМБУД" який містить акти приймання виконаних робіт, в яких містяться інформація щодо найменування та кількості виконаних робіт згідно договору.
Враховуючи визначення формальних помилок та враховуючи наявність необхідної інформації, що вимагалась у інших документах пропозиції Учасника оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб не впливає на зміст Пропозиції.
2. Щодо акту огляду
Відповідно до п. 6.6 Розділу ІІІ тендерної документації В складі пропозиції учасник повинен підтвердити здійснення ним протягом періоду звернення за роз'ясненнями огляду об’єкту для проведення замірів, визначення обсягу робіт та етапів виконання робіт (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту за формою визначеною у Додатку №9 до Тендерної документації). Повідомляємо, що переможець ТОВ "СМ-Рембуд" здійснив протягом періоду звернення за роз'ясненнями огляд об’єкту для проведення замірів, визначення обсягу робіт та етапів виконання робіт. У складі пропозиції пропозиції міститься акт огляду об'єкта за формою визначеною у Додатку №9 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації вимагається саме здійснити огляд об'єкту протягом періоду звернення за роз'ясненнями. Також окремо вимагається надання у складі пропозиції акту огляду об'єкту за формою визначеною у Додатку 9.
Разом з тим вимогами документації не передбачено окремих вимог щодо порядку оформлення акту огляду об'єкту, зокрема у частині САМЕ дати складання акту огляду об'єкту. Повторно наголошуємо, що переможець ТОВ "СМ-Рембуд" здійснив протягом періоду звернення за роз'ясненнями огляд об’єкту для проведення замірів, визначення обсягу робіт та етапів виконання робіт.
У звязку з чим відсутні підстави для відхилення Переможця у цій частині.
3. Щодо КЕП
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, ТОВ "СМ-РЕМБУД" у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, файл: "Електронний підпис" (17.11.2021, 19:57).
За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Підписувач Мазуркевич Олександр Ярославович П.І.Б. Мазуркевич Олександр Ярославович РНОКПП 2963209990 Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" Код ЄДРПОУ 41120491 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 19:56:51 17.11.2021 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 37B8740700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Захищений ( ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 337) Серійний номер носія особистого ключа Не визначено Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Кваліфікований Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований
За результатами перевірки вказані файли було збережено і відкрито в текстовому форматі та виявлено, що зазначений файл містить перелік файлів, зокрема «S0110012_1-м__2-м._Фiнансовий_звiт_Рембуд_рiк_2020.pdf»; «S1499201_Квитанцiя__2_Рембуд_рiк.pdf» та «154.imd»" що надані у складі Пропозиції Переможця, із посиланням на індивідуальні адреси місцезнаходження таких файлів.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для відхилення Переможця в цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-13-000003 ● a08017934d3c4af99f6d24440abd39e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2022 09:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.04.2022 № 111
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
13.04.2022 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a, 01.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-21 10:05:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-002345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи є Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Колобок» Прилісненської сільської ради Маневицького району Волинської області розпорядником бюджетних коштів, якщо так, то чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-11-01-002345-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- з яких підстав у тендерній документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- чому оголошення про проведення відкритих торгів, крім розміру та виду не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-25 14:58:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-002345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому договір підряду на виконання робіт від 07.12.2021 № 26/2021 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, що суперечить вимогам статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (договір підряду не містить таких істотних умов, як обсяги робіт, що підлягають виконанню)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У період з 13.04.2022 р. по 03.05.2022 р. Західним офісом Держаудитслужби проводився моніторинг публічної закупівлі UA-2021-11-01-002345-a. За результатами моніторингу було складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a від 03 травня 2022 р. (далі по тексту – Висновок), у відповідності до якого було встановлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. - За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. - За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону та недотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 цього Закону. - За результатами моніторингу установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. З даним висновком Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Колобок" Прилісненської сільської ради Маневицького району Волинської області категорично не згідний, вважає його протиправним та безпідставним з огляду на наступні обгрунтовані заперечення: Як вбачається з констатуючої частини Висновку: - під час моніторингу установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (крім розміру та виду) не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. - За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником, не зазначивши в тендерній документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій, недотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. - Оскільки договір від 07.12.2021 № 26/2021 не містить обсягів та видів робіт, він укладений не відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, чим порушено вимоги частини першої статті 41 Закону та не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 цього Закону. - Крім того, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надані відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (21.04.2022 та 25.04.2022) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. В якості заперечення вищевказаних доводів, зазначаємо наступне: - Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-01-002345-a містить розмір забезпечення тендерних пропозицій, який складає 42612.15 UAH, а також вид забезпечення тендерних пропозицій, а саме – страхова гарантія. Окрім того, у Тендерній документації Замовником було передбачено наступне: Учасник відкритих торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 42612,15 грн. (0,5 % очікуваної вартості закупівлі). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом дії тендерної пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління) - надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) у розширенні p7s через електронну систему закупівель. У гарантії обов’язково зазначається, що вона є безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної документації, відповідно до вимог «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на id закупівлі на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції, надання забезпечення тендерної пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), внутрішні правила надання фінансових послуг, відповідно до виду добровільного страхування, затверджені фінансовою установою та зареєстровані Нацкомфінпослуг, що підтверджують обов’язок відшкодовувати страхові ризики внаслідок невиконання (неналежного виконання) Страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до яких укладаються договори добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації. Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа – «Страхова гарантія»; - номер, дату та місце складання; - повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання, банківські реквізити; - суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами; - посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться закупівля у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - повну назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридична адреса; - назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридична адреса; - термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); - умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); - у гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії; - порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції, виплата не може перевищувати триденний термін, про що зазначити в гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджені фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації та надати договір добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Страхувальником вимог тендерної документації. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Отже, Тендерна документація Замовника містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а також виду забезпечення тендерних пропозицій (банківська гарантія, страхова гарантія або гарантія фінансової компанії). Наголошуємо, що учасники процедури закупівлі мали достатньо інформації щодо виду, розміру та умов забезпечення тендерної пропозиції, і наведене не завадило учасникам процедури закупівлі подати тендерні пропозиції, а Замовнику - здійснити їх розгляд та визначити переможців, та ніяк не вплинуло на кінцевий результат проведеної публічної закупівлі і не може бути підставою для застосування наслідків, які визначені у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a від 03.05.2022. - Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-01-002345-a містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 18 листопада 2021 10:14. Окрім того, кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений на кожному з майданчиків для проведення публічних закупівель. Наголошуємо, що учасники процедури закупівлі мали достатньо інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, і наведене не завадило учасникам процедури закупівлі подати тендерні пропозиції, а Замовнику - здійснити їх розгляд та визначити переможців, та ніяк не вплинуло на кінцевий результат проведеної публічної закупівлі і не може бути підставою для застосування наслідків, які визначені у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a від 03.05.2022. - Дійсно, 07.12.2021 між Замовником та ТОВ СМ-Рембуд укладено договір підряду на виконання робіт № 26/2021 на суму 7 733 029,04 грн. Згідно з розділом 1 цього договору підрядник зобов’язується виконати роботи: Капітальний ремонт (теплова ізоляція огороджувальних конструкцій, заміна покрівлі) закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Колобок» Прилісненської сільської ради в селі Прилісне по вул. Сойне, 6А, Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 — 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до вимог проектно-кошторисної документації, у встановлений цим договором строк, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи на умовах визначених цим договором. Згідно з розділом 14 цього договору невід’ємною частиною цього договору є: «Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт», «План фінансування робіт». При цьому Договір від 07.12.2021 № 26/2021 та додатки містять інформацію про обсяги та види робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією та підлягають виконанню. Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, зі змінами (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Типовий договір підряду в капітальному будівництві затверджено наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду) та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід’ємною частиною договору. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Звертаємо Вашу увагу, що обсяги та види робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією та підлягають виконанню зазначені, зокрема у додатку 2 до договору підряду на виконання робіт № 26/2021 «Календарний графік виконання робіт». Даний додаток є невід’ємною частиною договору підряду. Отже, висновки моніторингу про порушення нами частини першої статті 41 Закону та не дотриманню принципів здійснення публічних закупівель – є безпідставними. Тому, Замовник не вбачає підстав для припинення зобов’язань за укладеним договором. Додатково повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a від 03 травня 2022 р. буде оскаржено нами до суду в порядку та строки, визначені чинним законодавством.
2022-05-10 14:49:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду. Справа № 140/3885/22. Волинський окружний адміністративний суд. |
Дата публікації: | 19 травня 2022 |
Документи:
24 травня 2022 15:59
|
Електронний підпис |
19 травня 2022 14:46
|
Електронний підпис |
24 травня 2022 15:57
|
Ухвала.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд |
7 733 029,04
UAH з ПДВ
|
7 733 029,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
8 145 824,21
UAH з ПДВ
|
8 103 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
8 190 007,51
UAH з ПДВ
|
8 145 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
8 222 744,40
UAH з ПДВ
|
8 145 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" |
8 250 000,00
UAH з ПДВ
|
8 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Ефект |
8 494 282,80
UAH з ПДВ
|
8 494 282,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд #41120491 |
Переможець |
7 733 029,04
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 17:39
|
кал.граф.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:28
|
дог.ціна ст.2.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:28
|
дог.ціна ст.1.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:28
|
план фін.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:27
|
ст.1.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:27
|
ст.5.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:27
|
ст.4.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:27
|
ст.7.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:27
|
ст.6.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:27
|
ст.3.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:27
|
ст.2.jpeg | укладений |
07 грудня 2021 17:27
|