Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мітла березова, мітла поліпропіленова , віник сорго, код 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: відповідний код – 39224000-8 – Мітли, щітки та інше господарське приладдя:.
Очікувана вартість
294 600,00 UAH
UA-2021-11-01-002092-c ● bd7d6247fe61458889f625743e21aad4
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39611267 |
Місцезнаходження: | 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, 22 |
Контактна особа: |
Березовчук Тетяна Миколаївна 380989513598 kptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Уповноваженою особою КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги. Обидва рази торги було відмінено, оскільки було подано для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товарів по предмету закупівлі Мітла березова, мітла поліпропіленова , віник сорго, код 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: відповідний код – 39224000-8 – Мітли, щітки та інше господарське приладдяза переговорною процедурою закупівлі відповідно до ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Учаснику було надіслано запрошення на участь у Переговорній процедурі закупівлі. В запрошенні було зазначено дату, час, місце проведення переговорів та перелік документів, що мають бути подані у складі пропозиції учасника. Згідно Запрошення до участі у Переговорній процедурі щодо Закупівлі прибув представник Учасника, який запропонував свою цінову пропозицію. Загальна вартість послуги буде складати 294 600 з ПДВ. На переговорах було досягнуто наступних домовленостей: - щодо ціни договору в розмірі: 294 600 з ПДВ. - кількості: 16 000 штук. - строк надання: до 31.12.2021 року, - місце надання:04214,м.Київ,вул.Північна,22. - умов розрахунків: післяоплата за 30 банківських днів.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 16:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 шт.
Мітла березова, мітла поліпропіленова , віник сорго, код 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: відповідний код – 39224000-8 – Мітли, щітки та інше господарське приладдя:.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04214, Україна, Київська область, Київ, Північна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
01 листопада 2021 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 16:30 |
Протокол переговорів мітли,віники.pdf | |
01 листопада 2021 16:30 |
Повідомлення про намір укласти договір мітли,віники.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство " РОЯЛ КАРД ДНІПРО" #36726115 |
Переможець |
294 600,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 13:20
|
Договор №91 від 19.11.21.pdf | укладений |
24 листопада 2021 13:20
|