Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оброшинська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04369587 |
Місцезнаходження: | 81115, Україна , Львівська обл., Оброшине, вул.Шевченка,5 |
Контактна особа: |
Бучковська Наталя Степанівна +380678117151 radaobrosh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 15:43 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 2 222 064,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 110,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 15:39 |
Додаток 4 (технічна специфікація).docx | |
01 листопада 2021 15:39 |
Додаток 3 (проект договору).docx | |
01 листопада 2021 15:39 |
Додаток 2 (цінова пропозиція).docx | |
01 листопада 2021 15:39 |
Додаток 1 (кваліфікаційні та інші критерії).docx | |
01 листопада 2021 15:39 |
Тендерна документація (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проаналізувавши Ваше звернення, вважаєм за необхідне зазначити, що підготовка до проведення робіт включає ознайомлення з об’єктом. А отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, слід зауважити, що керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником торгів у тендерній документації, було зазначено іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000058 ● 7ae88fbcf9234c7b87feb351be7f59ac
- Статус: вирішено ● Дата: 01 червня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 08:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2022 № 13
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2022 № 13.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-01-001685-c, 01.11.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-12 08:56:16
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-01-001685-c, яка проводилась Оброшинською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) за відкритими торгами, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-17 16:11:01
Відповідь на запит
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Будівництво комплексу дитячих та спортивних майданчиків з роздягальнею в с. Ставчани Пустомитівського району Львівської області» (45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) та визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно затвердженої проектно-кошторисної документації, експертного звіту № 14-0352-19 від 11.04.2019 р. щодо розгляду проектної документації (рішення виконавчого комітету № 13 від 14.05.2019 р. «Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Будівництво комплексу дитячих та спортивних майданчиків з роздягальнею в с. Ставчани Пустомитівського району Львівської області» на підставі кошторисного розрахунку вартості робіт сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до дефектного акту. Очікувана вартість закупівлі обґрунтовується зведеним кошторисним розрахунком. Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі обґрунтовується відомістю обсягів робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунено
2022-02-03 15:59:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 06.12.21 №131,
2022-02-22 15:03:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" |
2 217 800,00
UAH з ПДВ
|
2 217 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Теплоенерго Технології |
2 221 664,00
UAH з ПДВ
|
2 221 664,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" #43463914 |
Переможець |
2 217 800,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 12:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 11:42
|
ДОД.УГ.2 СП.МАЙ..pdf | укладений |
10 лютого 2022 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 09:59
|
ДОД.УГ.1 СПОРТ.МАЙ..pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 16:24
|
договір 131 від 06.12.21_compressed (1).pdf | укладений |
06 грудня 2021 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення фінансування на 2021 рік, продовження терміну дії логовору |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |