Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 43, відділення №21
Очікувана вартість
285 073,00 UAH
UA-2021-11-01-001547-c ● 4fda21776da9432d88eeb6546f6d2a08
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний медичний центр психічного здоров*я" Одеської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38644773 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.акад.Воробйова,9 |
Контактна особа: |
Шевчук Тетяна Федорівна +380487504604 oomcpz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 15:27 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 15:27 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 14:37 |
Очікувана вартість: | 285 073,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 425,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 43, відділення №21
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, Одеса, Відповідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 15:25 |
Додаток 5лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
01 листопада 2021 15:25 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
01 листопада 2021 15:25 |
Додаток 3 Вимоги до учасника..docx | |
01 листопада 2021 15:24 |
Додаток 2 - Технічне завдання (технічні характеристики) 43.docx | |
01 листопада 2021 15:24 |
Додаток 1Форма пропозиції.docx | |
01 листопада 2021 15:24 |
Оголошення_спрощена_процедура_Літера 43.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 листопада 2021 11:22
Дата відповіді: 05 листопада 2021 13:25
П. 15 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає у складі пропозиції надати оригінал або завірена копія документу щодо присвоєння особі кваліфікації «монтажник-висотник» з вказівкою на розряд (категорію). Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 зі змінами та доповненнями передбачений вичерпний перелік професій для виконавців робіт. Ліцензійними вимогами не передбачено мати в штаті монтажника-висотника.
На підставі вище зазначеного, просимо прибрати дискримінаційну вимогу зазначену у п. 15 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) – СС3. Також, стелі будівлі досягають 4 м, тому необхідні спеціальні вміння для проведення монтажу будь-якого обладнання.
Замовником, таким чином, визначені до Учасників додаткові умови, для підтвердження відповідності їх кваліфікаційним критеріям для можливості виконання висотних робіт за закупівлею більш ніж 1,3 метри.
Така умова не є дискримінаційною, тому Ваша вимога не може бути прийнята Замовником.
Замовником, таким чином, визначені до Учасників додаткові умови, для підтвердження відповідності їх кваліфікаційним критеріям для можливості виконання висотних робіт за закупівлею більш ніж 1,3 метри.
Така умова не є дискримінаційною, тому Ваша вимога не може бути прийнята Замовником.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 листопада 2021 11:23
Дата відповіді: 05 листопада 2021 13:25
П. 17 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає у складі пропозиції надати довідку, яка повинна містити інформацію про наявність ліцензійного програмного забезпечення AutoCAD (та надати ліцензійний сертифікат на ім’я Учасника). Повідомляємо, що програмний комплекс AutoCAD використовується для створення робочого проекту. Закупівлею ДК 021:2015 - 45310000-3 - «Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 43, відділення №21) не передбачено створення робочого проекту, а лише влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень.
Відповідно до вищевикладеного вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та просимо внести зміни та прибрати дискримінаційну вимогу зазначену у п. 17 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що закупівлею передбачено влаштування системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання). Для виконання робіт щодо встановлення покажчиків напрямків евакуювання необхідно розробити спеціальні креслення, для чого учаснику необхідно мати спеціалізоване програмне забезпечення, наприклад AutoCAD, або будь-яке інше програмне забезпечення, в якому можливо провести відповідні креслення та розробити план керування евакуюванням. Надання ліцензійного сертифікату на ім’я Учасника забезпечує підтвердження законності використання програми Учасником.
Така умова не є дискримінаційною, тому Ваша вимога не може бути прийнята Замовником.
Така умова не є дискримінаційною, тому Ваша вимога не може бути прийнята Замовником.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 листопада 2021 11:24
Дата відповіді: 05 листопада 2021 13:22
Відповідно до вимоги, що міститься у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Учасник повинен забезпечити своє місцезнаходження в межах 15 км від об’єкту виконання робіт» повідомляємо, будь яка організація може надавати свої послуги у будь-якому місті на території України оскільки ліцензія на здійснення господарської діяльності чинна на всій території України.
Отже, вважаємо що вимога щодо місця розташування учасника є дискримінаційною та вимагаємо внести зміни та прибрати дискримінаційну вимогу зазначену зазначену у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для складання кошторисних документів Учасником повинно бути враховано ДБН та ДСТУ. Для визначення розміру коштів на доплати працівникам будівельної організації у зв’язку з втратами часу на проїзд від місця розташування організації (збірного пункту) до об’єкта будівництва і назад.
Відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 п. 4.5.5.1. Кошти на доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше ніж 15 км) від місцярозташування будівельної організації, у зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації або збірного пункту до місця роботи на об’єкті і назад, обчислюються окремим розрахунком виходячи з кількості працівників, направлених на виконання робіт, днів, в які здійснюютьсяпоїздки, та надбавок до заробітної плати у розмірах, передбачених колективними договорами або за погодженням із замовником.
Кошти на доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі враховуються у вартості об’єкта будівництва тільки за умови, якщо будівельні роботи виконуються за межами міста (населеного пункту), де розташована будівельна організація (збірний пункт),на відстані більше15 км.
З огляду на вищевикладене, Замовником визначена вимога надати документальне підтвердження від Учасника щодо наявності в нього працівників, які знаходяться на відстані менш ніж 15 км від об'єкту. Така вимога не є дискримінаційною, та не обмежує жодних юридичних осіб та ФОП у можливості забезпечення в них працівників які розташовані в м. Одеса
Відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 п. 4.5.5.1. Кошти на доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше ніж 15 км) від місцярозташування будівельної організації, у зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації або збірного пункту до місця роботи на об’єкті і назад, обчислюються окремим розрахунком виходячи з кількості працівників, направлених на виконання робіт, днів, в які здійснюютьсяпоїздки, та надбавок до заробітної плати у розмірах, передбачених колективними договорами або за погодженням із замовником.
Кошти на доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі враховуються у вартості об’єкта будівництва тільки за умови, якщо будівельні роботи виконуються за межами міста (населеного пункту), де розташована будівельна організація (збірний пункт),на відстані більше15 км.
З огляду на вищевикладене, Замовником визначена вимога надати документальне підтвердження від Учасника щодо наявності в нього працівників, які знаходяться на відстані менш ніж 15 км від об'єкту. Така вимога не є дискримінаційною, та не обмежує жодних юридичних осіб та ФОП у можливості забезпечення в них працівників які розташовані в м. Одеса
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА" #43604580 |
Переможець |
283 400,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:14
|
д.у.2 дог.120.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 12:00
|
Д.У.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 15:38
|
договір | укладений |
30 листопада 2021 15:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 43, відділення №21 | 1 | роб |
283 400,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 120/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 120/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг( затримка фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 120/21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ремонт (реставраційний) у частині влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямків евакуювання), система передачі тривожних сповіщень Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради» - м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, літера 43, відділення №21 | 1 | роб |
283 400,00
UAH з ПДВ
|