Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 98390000-3 Інші послуги (Відшкодування витрат за комунальні послуги (водопостачання та водовідведення, електроенергія, інші енергоносії)
Очікувана вартість
14 446,77 UAH
UA-2021-11-01-000819-b abbfacc49b3a4fa1833072072978dd25
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Тетяна Миколаївна

+380680417155 shar.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Шаргородський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Шаргородської районної ради" Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 37337707
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., ШАРГОРОД, вул. Чорновола, 9а
Контактна особа: Бойко Тетяна Миколаївна
+380680417155
shar.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


ДК 021:2015 98390000-3 Інші послуги (Відшкодування витрат за комунальні послуги (водопостачання та водовідведення, електроенергія, інші енергоносії)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відшкодування витрат за комунальні послуги (водопостачання та водовідведення, електроенергія, інші енергоносії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 листопада 2021 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КНП "Шаргородська міська лікарня" Шаргородської міської ради Вінницької області
#33868196
Переможець 14 446,77
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 16:16

Документи

02 листопада 2021 16:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2022 16:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:13
додаткова угода №1 від 29.12.2021р..pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 16:33
Договір № 249 від 29.10.2021р..pdf укладений
02 листопада 2021 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на оплату комунальних послуг на 56421,69 грн. за кошти отримані за рахунок відновлення касових видатків за спожиті енергоносії
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 70 868,46
UAH (в тому числі ПДВ 11 811,41 UAH)