Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЯМНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41995294 |
Місцезнаходження: | 77422, Україна , Івано-Франківська обл., Ямниця, 77422, Івано-Франківська обл., Тисменицький район, село Ямниця, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Ополяра Галина Олександрівна 380965773954 galinaopola@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 2 882 538,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 412,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файл в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронно-цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.p7s), через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено УЕП/КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14412.69 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 09:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 09:26 |
Павлівка амбулаторія.docx | |
01 листопада 2021 09:26 |
оголошення 1.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000038 ● bbf92653fe094e5ebbb5b847320ab248
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2022 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2022 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2021-11-01-000230-b від 01.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-14 16:17:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення амбулаторії с.Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-01-000230-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-20 18:03:45
“ Капітальний ремонт приміщення амбулаторії с.Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області.”
КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Ямницької сільської ради (надалі - Замовник) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ на Н А К А З 14.06.2022 № 9-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі “ Капітальний ремонт приміщення амбулаторії с.Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області.” (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)” (UA-2021-11-01-000230-b) пояснює наступне.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості .
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення сесії Ямницької сільської ради від 11.03.2021р. “Про внесення змін до бюджету Ямницької сільської територіальної громади на 2021рік”, з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (зі змінами) відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 30.06.2021 № 30/690-06/21/А).
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 5 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - надаємо експертний звіт, сторінка власного веб-сайту замовника у процесі розробки, також надаємо рішення сесії від 11.03.2021року щодо збільшення бюджетних призначень за кодом бюджетної програми 0112111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» для КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги по спеціальному фонду (видатки розвитку) - головного розпорядника бюджетних коштів: https://yamnytsya-otg.if.ua/wp-content/uploads/2021/03/21-%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD-2021-%D1%80%D1%96%D0%BA-1.doc
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Ямницької сільської ради, проаналізувавши висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення амбулаторії с.Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-01-000230-b), Зобов’язується Дотримуватись вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, зокрема пункту 16 частини другої статті 22 Закону та своєчасно надавати інформацію та документи у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 8 Закону і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
2022-07-01 11:26:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто
2022-07-04 14:00:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Качкан Василь Михайлович |
2 737 443,16
UAH
|
2 737 443,16
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Карпатекобуд" |
2 830 355,00
UAH
|
2 830 355,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Качкан Василь Михайлович #3322208052 |
Переможець |
2 737 443,16
UAH
|
19 листопада 2021 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 11:57
|
File0007.PDF | укладений |
28 грудня 2022 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 10:49
|
Договір 94.PDF | укладений |
03 грудня 2021 10:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 грудня 2021 — 30 листопада 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи введення воєнного стану зв’язку із широкомасштабним вторгненням в Україну збройних сил Російської Федерації, керуючись Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що спричинило значне підняття вартості будівельних матеріалів - виконання договору стало неможливим |