Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації об’єкта: «Реконструкція приміщення Комунального закладу освіти “Середня загальноосвітня школа № 46” Дніпровської міської ради шляхом влаштування системи блискавкозахисту. За адресою: м. Дніпро, вул. Робоча, будинок 75-А.»)
Очікувана вартість
49 950,00 UAH
UA-2021-10-30-000566-a cbd6644c89e64dc4a099220e3020e322
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2021 21:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 14:03
Очікувана вартість: 49 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації об’єкта: «Реконструкція приміщення Комунального закладу освіти “Середня загальноосвітня школа № 46” Дніпровської міської ради шляхом влаштування системи блискавкозахисту. За адресою: м. Дніпро, вул. Робоча, будинок 75-А.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2021 14:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 14:32
Протокол 03_11-04тд.jpg
03 листопада 2021 14:32
Оголошення з додатками СЗШ 46 нова редакція.docx
30 жовтня 2021 21:30
Додаток 6 проєкт договору.docx
03 листопада 2021 14:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2021 21:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 14:32
Протокол 03_11-04тд.jpg
03 листопада 2021 14:32
Оголошення з додатками СЗШ 46 нова редакція.docx
30 жовтня 2021 21:30
Оголошення з додатками СЗШ 46.docx
30 жовтня 2021 21:30
Додаток 6 проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-30-000566-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 01 листопада 2021 08:39
Незаконна Вимога
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Закладу. За результатами огляду складається акт за підписом представника об’єкта обстеження, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами»

Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних
Також, повідомляємо, що За даними МОЗ, станом на 31 жовтня 2021 року: Дніпропетровська віднесено до червоної зони. Що фактично унеможливл.є перебування постороніх осіб на території навчального закладу. Дана вимога йде всупереч нормативним актам законодавства в сфері боротьби з вірусними захворюваннями, і як КП ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ви повинні дотримуватися чинної політики по боротьбі й запобігання поширенню з СOVID-19.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Вимагаємо прибрати дану Вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2021 18:01
Доброго дня шановний Учаснику!

Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020р. зі змінами в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз.8 Додатку 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено: «Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Закладу. За результатами огляду складається акт за підписом представника об’єкта обстеження, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з представником Закладу, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості влаштування системи блискавкозахисту (Визначення класу(наслідків) відповідальності згідно ДСТУ 8855:2019; Вимоги з енергозбереження та енергоефективності згідно ДСТУ 8855:2019) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ви, як потенційний Учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб Доброго дня шановний Учаснику!

Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020р. зі змінами в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз.8 Додатку 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено: «Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Закладу. За результатами огляду складається акт за підписом представника об’єкта обстеження, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з представником Закладу, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості влаштування системи блискавкозахисту (Визначення класу(наслідків) відповідальності згідно ДСТУ 8855:2019; Вимоги з енергозбереження та енергоефективності згідно ДСТУ 8855:2019) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ви, як потенційний Учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" 49 894,98
UAH з ПДВ
49 894,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 09:02
Електронний підпис
05 листопада 2021 09:01
Електронний підпис
05 листопада 2021 09:01
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
8 Свідоцтво платника ПДВ.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
15 Довідка працівники.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
19 Кошторис.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
4 Реквізити учасника.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
2 Дислокація.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
17 Проект договору.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
18 Додаток 5.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
5.2 ПРОТОКОЛ змін.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
7 Довідка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
5.1 ОПИС.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
5 Статут № 16 від 09.11.2020.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
14 Акт з закладом.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
6 Витяг з ЄДРПОУ2021.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
9 Витяг ПДВ 2021.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
12 Приказ № 1 на директора.pdf.p7s
05 листопада 2021 09:01
10 Право підпису договору.pdf.p7s
05 листопада 2021 08:59
7 Довідка з ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2021 08:59
19 Кошторис.pdf
05 листопада 2021 08:59
5 Статут № 16 від 09.11.2020.pdf
05 листопада 2021 08:59
14 Акт з закладом.pdf
05 листопада 2021 08:59
5.2 ПРОТОКОЛ змін.pdf
05 листопада 2021 08:59
12 Приказ № 1 на директора.pdf
05 листопада 2021 08:59
17 Проект договору.pdf
05 листопада 2021 08:59
2 Дислокація.pdf
05 листопада 2021 08:59
18 Додаток 5.pdf
05 листопада 2021 08:59
6 Витяг з ЄДРПОУ2021.pdf
05 листопада 2021 08:59
5.1 ОПИС.pdf
05 листопада 2021 08:59
4 Реквізити учасника.pdf
05 листопада 2021 08:59
10 Право підпису договору.pdf
05 листопада 2021 08:59
8 Свідоцтво платника ПДВ.pdf
05 листопада 2021 08:59
9 Витяг ПДВ 2021.pdf
05 листопада 2021 08:59
1 Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2021 08:59
15 Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"
#38897076
Переможець 49 894,98
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 18:19

Документи

12 листопада 2021 18:19
Електронний підпис
12 листопада 2021 18:18
Протокол 12_11-03пр.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"
#38897076
49 894,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 18:19
Електронний підпис
12 листопада 2021 18:18
Протокол 12_11-03пр.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 12:00
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 12:39
Дод угода1 до дог 25_11-14.jpg зміни до договору
10 грудня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 20:27
Договір 25_11-14.pdf укладений
25 листопада 2021 20:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 10:24
49 894,98 UAH UA098201720344331007100015992
КП "Безпечна та інноваційна освіта"
UA963005280000026002000001430
ТОВ "МБК СIНЕРГIЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25/11-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 894,98
UAH (в тому числі ПДВ 8 315,83 UAH)