Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи; згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Капітальний ремонт з влаштуванням пандусу для доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення будівлі поліклінікі КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.1Травня, буд. 1, літ "А".)
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2021-10-29-010800-a 0000bc129622465cb284f1e1fa40e286
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ясакова

+380638001006 19ok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://chml.lic.org.ua
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Ольга Ясакова
+380638001006
19ok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 12:54
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з влаштуванням пандусу для доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення будівлі поліклінікі КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.1Травня, буд. 1, літ "А".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. 1 Травня,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ЗАМОВНИК оплачує ПІДРЯДНИКУ вартість Роботи, що виконується в межах Договору, у розмірі відповідно до пункту 4.1. статті 4 Договору шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПІДРЯДНИКА після підписання Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт протягом 30 (тридцяти) банківських днів. Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у завантаженому файлі «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», а саме у Додатку №2 до нього. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%) (більш детально інформація зазначена у п.11.1. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Джерело фінансування – Кошти НСЗУ-1. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чечельницький Микола Сергійович 365 232,69
UAH з ПДВ
365 232,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 17:49
Електронний підпис
05 листопада 2021 17:48
Витяг_з_EДР_ЮО_ФОП_та_ГФ.pdf
05 листопада 2021 17:48
Сертифікат кошторисника.pdf
05 листопада 2021 17:48
1. Цивільно правові угоди.PDF
05 листопада 2021 17:48
12. Цінова пропозиція.PDF
05 листопада 2021 17:48
8. Проект Договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чечельницький Микола Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чечельницький Микола Сергійович
#3013218454
Переможець 365 232,69
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 14:08

Документи

10 листопада 2021 14:08
Електронний підпис
10 листопада 2021 14:06
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чечельницький Микола Сергійович
#3013218454
365 232,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 14:08
Електронний підпис
10 листопада 2021 14:06
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 12:49
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2022 16:49
ДОДАТКОВА УГОДА ФОП Чечельницкий.jpg зміни до договору
11 березня 2022 16:47
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 14:39
ду 2.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 14:38
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:39
ду 1.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:38
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 16:58
дод дог 4210.pdf укладений
12 листопада 2021 16:57
договор 4210.pdf укладений
12 листопада 2021 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 4210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 28.02.2022 року
Номер договору про закупівлю: 4210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 4210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 310 386,98
UAH