Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірки за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Код НК 024:2019-47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 57902 - Не вакуумна стерильна скляна або пластикова пробірка, закрита заглушкою, яка містить антикоагулянт літію гепарин. Призначена для використання при взятті і консервації та / або транспортуванні капілярної крові для аналізу і / або іншого дослідження. Це виріб для одноразового використання)
Очікувана вартість
35 940,00 UAH
UA-2021-10-29-010798-a 71534174246f43efa73bdea1dffbcf01
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернишова Лілія Павлівна

+380617023244 buh_pmsd1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький центр первиної медико-санітарної допомоги №1"
Код ЄДРПОУ: 38969725
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 88
Контактна особа: Чернишова Лілія Павлівна
+380617023244
buh_pmsd1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 13:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 13:17
Очікувана вартість: 35 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Документи пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог Оголошення, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою. У разі подання у складі пропозиції інших документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Визначальним є текст, викладений українською мово
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 шт
Пробірки з К3 ЕДТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
2000 шт
Мікропробірка з капіляром для капілярної крові К3 ЕДТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 57902 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з літію гепарином
2000 шт
Вакуумна пробірка цитратна ESR
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки Товару протягом 10 календарних днів на підставі рахунку, виставленого Постачальником, та накладної на Товар Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2021 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 18:10
оголошення ПРОБІРКИ_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 35 887,80
UAH з ПДВ
35 887,80
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 35 887,80
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 12:46

Документи

12 листопада 2021 12:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
35 887,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 12:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:06
Звіт про виконання договору укладений
24 січня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:55
Протокольне рішення.PDF зміни до договору
24 січня 2022 13:51
Додаткова угода.PDF зміни до договору
24 січня 2022 13:51
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 16:46
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:00
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 12:31
Договір 209 укладений
23 листопада 2021 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів.Дооприлюднюється 24.01.2022р., у зв’язку з технічним збоєм на майданчику.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 907,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 367,80 UAH)