Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр 380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 11:53 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 16:44 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-27-000042 ● a12c35bb24874a06a53bc19a768e6188
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 №33
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2022 № 33
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-29-010109-a, 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 11:31:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі операційної лампи, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-010109-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чому повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 30.11.2021 № 581 та зміни до договору (додаткова угода від 31.12.2021 № 1) оприлюднені в електронній системі закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 19:22:24
порушення строків оприлюднення
Оприлюднені в електронній системі закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін додаткові угоди з технічних причин та великого навантаження в даний період. Надалі Замовник буде уникати подібних порушень
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 09:17:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі операційної лампи, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-010109-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ «Салюс» не відхилена, якщо сертифікат про відповідність медичного виробу надано англійською мовою без перекладу, чим не виконано умови пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації;
- чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ «Салюс» не відхилена, якщо вхідна потужність для моделі операційної лампи Hy LED X9/X9 відповідно до сторінки 101 інструкції користувача становить 400 ВА, що не відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації (не більше 200 ВА)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 19:23:12
пояснення
при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Салюс» було враховано те, що запропонований учасником товар - Свiтлодiодний хiрургiчний свiтильник, модель HyLED Х9/Х9 у комплекті відноситься до медичних виробів I класу, про що вказано в Декларації про відповідність №UA.TR.753.D.34603398/054-17 від 04.09.2019 р., яка надана ними в складі їхньої тендерної пропозиції. Відповідно до п.14 та Додатку 2 до Постанови КМУ № 753 від 02.10.2013 року «Про затвердження технічного регламенту щодо медичних виробів» та п. 18 даного нормативно-правового акту для медичних виробів, що відносяться до І класу, передбачено
лише декларацію про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. Виходячи з цього, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Салюс», було надано лише належним чином посвідчену копію декларації про відповідність технічним регламентам. Документ який був наданий ТОВ «Салюс» на іншій мові без перекладу на українську мову - це додатково наданий ТОВ «Салюс» документ за власним бажанням та не є сертифікатом відповідності, відповідно не брався до уваги і тому вважаємо, що це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
відповідь на 2-ге питання:
при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Салюс» на відповідність запропонованого учасником товару медико-технічним вимогам встановлених нами, було враховано те, що запропонований ними товар Свiтлодiодний хiрургiчний свiтильник, модель HyLED Х9/Х9 у комплекті має два освітлювальні блоки. Параметр "вхідна потужність" означає швидкість передавання електричної енергії. В медико-технічних вимогах нами був встановлений параметр "вхідна потужність", що враховувала тільки один світловий блок. А так як в запропонованому ТОВ «Салюс» товарі два освітлювані блоки, відповідно вони мають швидше передавати енергію і як наслідок їхня потужність буде збільшена вдвічі та становитиме 400 Вт. Отже, запропонований ТОВ «Салюс» товар відповідає встановленим медико-технічним вимогам і в результаті чого їх тендерна пропозиці не була відхилена.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 09:45:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі операційної лампи, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-010109-а, враховуючи відповідь, отриману 04.02.2022, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Згідно з поясненнями Замовника, отриманими в електронній системі закупівель 04.02.2022, в медико-технічних вимогах був встановлений параметр "вхідна потужність", що враховувала тільки один світловий блок. Проте, пункт 2.1 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо кількості освітлювальних блоків (не менше 2-х). Для якої кількості світлових блоків встановлена вимога пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі")
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САЛЮС" |
847 000,00
UAH
|
847 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна |
849 700,00
UAH
|
849 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САЛЮС" #31078920 |
Переможець |
847 000,00
UAH
|
17 листопада 2021 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 14:00
|
Додаткова_угода_581_продовження_строку_операційна_лампа.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 12:17
|
581.pdf | укладений |
30 листопада 2021 12:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 581 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |