Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку).
Очікувана вартість
46 015,05 UAH
UA-2021-10-29-009735-a 7af4d7aaf61c4b7a8672a3c232717f3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 14:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 13:53
Очікувана вартість: 46 015,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Багатофункціональний пристрій Brother MFC-L5750DWR (MFCL5750DWR1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору здійснюються після прийняття Товару у власність Покупця, що підтверджується видатковою накладною, в якій зазначено номенклатуру (асортимент), кількість і ціна Товару, який перейшов у власність Покупця, та загальну суму для оплати Товару. Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 16:18
Додаток 2 (договір про закупівлю проєкт).docx
29 жовтня 2021 16:18
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc
29 жовтня 2021 16:18
ДОДАТОК 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА 45 990,00
UAH з ПДВ
45 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 16:41
Електронний підпис
09 листопада 2021 16:40
Додаток 5. Гарантійний лист.pdf
09 листопада 2021 16:40
Додаток 2. Проєкт Договору.pdf
09 листопада 2021 16:40
Копія паспорту_ РНОКПП.pdf
09 листопада 2021 16:40
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
Переможець 45 990,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 16:50

Документи

16 листопада 2021 16:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
45 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 16:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:01
Звіт про виконання договору.pdf укладений
19 січня 2022 10:00
Звіт про виконання договору.pdf укладений
19 січня 2022 10:00
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 11:06
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:05
ДУ №1 выд 13.12.2021.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 16:42
Договір № 25_11-2 від 25.11.2021 р..pdf укладений
25 листопада 2021 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.З метою покращення якості предмету закупівлі за Договором, що не призведе до збільшення загальної вартості Договору, Сторони домовилися змінити модель багатофункціонального пристрою, зазначеного в Специфікації (Додаток 1 до Договору). 2. Внести відповідні зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору), виклавши її в редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додатковій угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (у разі використання) і діє протягом строку дії Договору. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та укладена українською мовою в двох автентичних примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: - Специфікація в редакції Додаткової угоди від «13» грудня 2021 року №1 (Додаток 1 до Договору).»
Номер договору про закупівлю: №25/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 45 990,00
UAH