Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 36 574 245,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше до кінцевої дати укладання Договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один) відсоток вартості договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Використана попередня оплата погашається на підставі акту виконаних робіт (форма КБ-2в і довідки КБ-3), підписаного уповноваженими представниками Сторін, та погоджених технаглядом Замовника | Аванс | 14 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 22:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 22:05 |
Перелік змін 11.11.2021.docx | |
11 листопада 2021 22:04 |
ТД кап. рем стадіон зі змінами від 11.11.21.docx | |
09 листопада 2021 16:10 |
Перелік змін 09.11.2021.docx |
11 листопада 2021 22:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 листопада 2021 22:05 |
Перелік змін 11.11.2021.docx
|
||||||
11 листопада 2021 22:04 |
ТД кап. рем стадіон зі змінами від 11.11.21.docx
|
||||||
09 листопада 2021 16:10 |
Перелік змін 09.11.2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000047 ● d8f3878c45af4f08b4a4ab9947816d23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-10-29-008466-a 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянувши висновок Держаудитслужби України від 14 січня 2022 відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) не погоджуючись з висновком надає аргументовані заперечення. 1. Щодо підтвердження наявності сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) Відповідно пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно було надати заповнену довідку у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 ТД. В свою чергу Таблиця 5 Додатку № 5 ТД містить вимогу про надання у довідці інформації про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом торгів, які мають необхідні знання та досвід, з додаванням до довідки зокрема інформації про сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів, завірених підписом власника сертифікату. Разом з тим, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»: головний інженер проекту (ГІП) та головний архітектор проекту (ГАП)- це інженер чи архітектор (відповідно), що виконує роботу з проектування нових об'єктів з відповідним класом наслідків. При цьому, предметом даної закупівлі є Капітальний ремонт стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Зміна» Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 24-А за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Тобто предмет даної закупівлі не включає в себе Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування) по цьому об’єкту. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, тендерна документація містила умову, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Враховуючи вищевикладене, розглянувши лист-пояснення від 12.11.2021 № 43/1-11 TOB «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ», що міститься у складі тендерної пропозиції, з метою дотримання норм чинного законодавства у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника TOB «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ». 2. Щодо підтвердження відповідності санітарно - епідеміологічним нормам резинового грануляту. Додаток 2 до тендерної документації Замовника містить загальні вимоги, які зокрема передбачають, що Учасник в складі пропозиції повинен надати документи, які підтверджують, що матеріали: резиновий гранулят, пісок, відповідають санітарно - епідеміологічним нормам згідно чинного законодавства (подаються у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). На виконання зазначеної вимоги, в складі пропозиції учасника TOB «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» міститься висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.06.2021 № 12.2-18-3/10630 на гумовий гранулят SBR GS 1-4 мм. При цьому, тендерна документація не містить вимоги щодо підтвердження відповідності матеріалу (резиновий гранулят, пісок), який пропонується до поставки та/або вказаний у підсумковій відомості ресурсів. Також, тендерна документація не містить вимоги до технічних характеристик чи назви резинового грануляту, який мав би бути використаний для виконання робіт. Враховуючи зазначене, учасник виконав вимогу тендерної документації про підтвердження того, що матеріали: резиновий гранулят, пісок, відповідають санітарно - епідеміологічним нормам згідно чинного законодавства (подано у вигляді сканованого оригіналу). В зв’язку з чим, Учасник підтвердив відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а у Замовника в свою чергу відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника TOB «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ». 3. Щодо вимоги Держаудитслужби про припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору Відповідно до статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі»: Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Разом з тим, висновок Держаудитслужби України від 14 січня 2022 не містить жодної підстави для застосування норм статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, виконати вимогу ДАСУ щодо припинення зобов’язань за договором з дотриманням норм чинного законодавства є неможливим.
2022-01-21 14:56:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2022-02-04 15:19:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
36 379 316,30
UAH з ПДВ
|
36 196 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЮГСТРОЙ 17 |
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" |
36 519 184,48
UAH з ПДВ
|
36 519 184,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Переможець |
36 196 300,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:17
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 14:06
|
324-КР.pdf | укладений |
10 грудня 2021 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 632, 651-354 ЦК України , Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19 травня 2021 р. № 468-р "Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій" |
Номер договору про закупівлю: | 324-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |