Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі з прибудовою та надбудовою за адресою: м.Вінниця, вул.Соборна, 68» ДК 021:2015 "71320000-7 Послуги з інженерного проектування"
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2021-10-29-008229-a a046f1546dd54274a792f8e464d81a3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клімішина Оксана Миколаївна

380979835532 999voloshina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Вінницький фонд муніципальних інвестицій"
Код ЄДРПОУ: 38135403
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна, буд. 59
Контактна особа: Клімішина Оксана Миколаївна
380979835532
999voloshina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 14:01
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів . Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Реквізити для перерахування коштів: - Одержувач: Міське комунальне підприємство «Вінницький фонд муніципальних інвестицій», - Ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 38135403, - р/р IBAN UA893223130000026004000046788 в АТ «Укрексімбанк » МФО 322313. Платіжне доручення на перерахування коштів в графі «Призначення платежу» обов’язково повинно містити текст: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі з прибудовою та надбудовою за адресою: м.Вінниця, вул.Соборна, 68». Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю та залишаються в розпорядженні Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вид закупівлі: передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі з прибудовою та надбудовою за адресою: м.Вінниця, вул.Соборна, 68» ДК 021:2015 "71320000-7 Послуги з інженерного проектування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів . Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Реквізити для перерахування коштів: - Одержувач: Міське комунальне підприємство «Вінницький фонд муніципальних інвестицій», - Ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 38135403, - р/р IBAN UA893223130000026004000046788 в АТ «Укрексімбанк » МФО 322313. Платіжне доручення на перерахування коштів в графі «Призначення платежу» обов’язково повинно містити текст: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі з прибудовою та надбудовою за адресою: м.Вінниця, вул.Соборна, 68». Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю та залишаються в розпорядженні Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МУНІЦИПАЛЬНА-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 510 000,00
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 листопада 2021 12:16
Електронний підпис
08 листопада 2021 12:09
Пропозиція ТОВ МБК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МУНІЦИПАЛЬНА-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МУНІЦИПАЛЬНА-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#41157631
Переможець 510 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 11:47

Документи

10 листопада 2021 11:46
Протокол2_ВФМІ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МУНІЦИПАЛЬНА-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#41157631
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 11:46
Протокол2_ВФМІ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 15:51
ДУ 3 МБК.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:50
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2023 12:01
Додаткова угода №2 від 30.12.2022.pdf зміни до договору
18 січня 2023 17:17
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 13:08
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 13:07
Додаткова угода №1 від 28.02.2022.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 17:59
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 13:49
Договір_розробка ПКД по Соборній 68.pdf укладений
12 листопада 2021 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникненняv документально підтверджених об’єктивних обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 33/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникненняv документально підтверджених об’єктивних обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 33/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 33/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML