Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7 |
Контактна особа: |
Світлана Корецька +30577252879 uks@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 15 956 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 784,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органі Казначейства, з використанням авансу відповідно до умов абз.2 п.2 постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 і Договору між сторонами | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Iнша подія | оплата за фактично виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних актів КБ-2в і довідок КБ-3 в міру виконання Підрядником робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 14:51 |
технічне завдання (7).pdf | |
29 жовтня 2021 14:51 |
технічне завдання (6).pdf | |
29 жовтня 2021 14:51 |
технічне завдання (5).pdf | |
29 жовтня 2021 14:51 |
технічне завдання (4).pdf | |
29 жовтня 2021 14:51 |
технічне завдання (3).pdf | |
29 жовтня 2021 14:51 |
технічне завдання (2).pdf | |
29 жовтня 2021 14:50 |
технічне завдання (1).pdf | |
29 жовтня 2021 14:50 |
технічне завдання (1).docx | |
29 жовтня 2021 14:50 |
тендерна документація.docx | |
29 жовтня 2021 14:50 |
Проект договору.docx | |
29 жовтня 2021 14:50 |
Додатки до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-17-000030 ● 7caef35b777f4c1f97d7aa3242b42ebc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.02.2022 № 99
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 17.02.2022 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
2. UA-2021-10-29-007708-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-21 09:53:05
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва мосту по вул. Лесі Українки у м. Харкові (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-007708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 15:22:30
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо моніторингу (UA-М-2022-02-17-000030) процедури закупівлі робіт «Будівництво мосту по вул. Лесі Українки у м. Харкові» (UA-2021-10-29-007708-а)
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 21.02.2022 щодо моніторингу (UA-М-2022-02-17-000030) процедури закупівлі робіт «Будівництво мосту по вул. Лесі Українки у м. Харкові» (UA-2021-10-29-007708-а)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:27:45
ПОВІДОМЛЕННЯ про припинення моніторингу процедур закупівель
ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення моніторингу
процедур закупівель 24.02.2022
Враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказ Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» - припиняється проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу №99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:48:20
Додаток до повідомлення про припинення від 24.02.2022
Додаток до повідомлення про припинення від 24.02.2022
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими припиняється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2021-10-29-007708-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-01 17:44:56
Про припинення моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.03.2022 №123
Хмельницький
Про припинення моніторингу
процедур закупівель
На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю»,
НАКАЗУЮ:
З 24.02.2022 зупинити проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу №99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу № 123 від 01.03.2022
Витяг з перелікупроцедур закупівель, моніторинг за якими зупиняється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2021-10-29-007708-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-01 14:58:23
Про відновлення моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2022 № 142
Хмельницький
Про відновлення моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
1. Поновити та закінчити моніторинги закупівель припинені відповідно до наказу №123 від 01.03.2022 «Про припинення моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.04.2022 №142
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими відновлюється
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
2. UA-2021-10-29-007708-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" |
15 936 168,00
UAH з ПДВ
|
15 936 168,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" |
15 956 986,00
UAH з ПДВ
|
15 956 986,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" #38158090 |
Переможець |
15 936 168,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 14:55
|
Додаткова угода № 2.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2022 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 10:35
|
План фінансування.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Календарний графік.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договірна ціна 21р.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договірна ціна 21-22 р..jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор.10.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор.9.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор.8.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор.7.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор.5.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор.4.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор.2.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор. 6.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор. 3.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір стор 1.jpg | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |