Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» по об’єкту «Районна лікарня м. Берегово - будівництво» (Коригування)
Очікувана вартість
3 249 180,00 UAH
UA-2021-10-29-006512-a 00a7bfe1d66f463cac03cfcb09d83092
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Марухненко

+380312615516 ukb.olya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 05517297
Вебсайт: https://carpathia.gov.ua/
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, буд. 4
Контактна особа: Ольга Марухненко
+380312615516
ukb.olya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з ч.2 ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій ст.40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Згідно з ч.1 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону, серед іншого, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі «відсутність конкуренції з технічних причин».
Об'єктивна відсутність конкуренції з технічних причин послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу полягає в тому, що єдиний можливий постачальник послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу, який здійснює на території Закарпатської області господарську діяльність відповідно до ліцензії НКРЕКП, є ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО". Крім того, відповідно до Закону України «Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»: ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" згідно Зведеного переліку суб’єктів природних монополій (перелік розміщений на порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/b9b1752e-92fc-4277-8f0d-227c40da2eda та додається в документації до даної закупівлі), займає монопольне становище на ринку послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу на території Закарпатської області.
Отже, дане підприємство є єдиним постачальником послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу «під ключ» по об’єкту будівництва «Районна лікарня м. Берегово - будівництво» (Коригування)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 14:00
Оскарження наміру укласти договір: 09 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» по об’єкту «Районна лікарня м. Берегово - будівництво» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Ліннера Бертолона, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

29 жовтня 2021 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 13:57
09-2021_zvedenii_perelik_mono.xlsx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-12-000061 ● 3d41bb6a4dd74b4e98d3cbee635976be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2022 № 43
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.09.2022 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-10-29-006512-a 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-12 16:46:47

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» по об’єкту «Районна лікарня м. Берегово - будівництво» (Коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-29-006512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-14 15:42:43

Відповідь на звернення

На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 12.09.2022 року ID моніторингу: UA-M-2022-09-12-000061) процедури закупівлі „Послуги з нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу „під ключ„ по об’єкту „Районна лікарня м. Берегово - будівництво” (Коригування)”, код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, очікуваною вартістю 3 249 180,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-006512-a), повідомлямо наступне.

Стосовно 1 питання запиту
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до наявної потреби та норм чинного законодавства, а саме складені відповідно до проектно-кошторисної документації розробленої ТОВ Науково-виробниче підприємство „Медінжсервіс”, на котру 09.04.2021 отримано від ТОВ „Перша Приватна Експертиза” позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом „Районна лікарня м. Берегово - будівництво” (Коригування) за № 09-1010-04-21-А.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення здійснено на підставі розрахунку вартості послуг з нестандартного приєднання („під ключ”) до електричних мереж системи розподілу виконаного ПрАТ „Закарпаттяобленерго”, проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту на неї, що згадані раніше й затверджених рішенням Закарпатської обласної ради від 17.12.2020 №40 „Про обласний бюджет”, бюджетних призначень для реалізації даного об'єкту.

Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне.
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710”, якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 02.11.2021 на сайті https://carpathia.gov.ua/ оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Додаємо посилання на публікацію: https://carpathia.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli?v=609a7cd79bef2

Стосовно 2 питання запиту
Згідно з ч. 2 ст. 13 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі - Закон), як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій ст. 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, серед іншого, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі „відсутність конкуренції з технічних причин”.
Ураховуючи об'єктивну відсутність конкуренції з технічних причин послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу, єдиний можливий постачальник послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу, який здійснює на території Закарпатської області господарську діяльність відповідно до ліцензії НКРЕКП, є ПрАТ „ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО”. Крім того, відповідно до Закону України „Про природні монополії” та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р „Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій”: ПрАТ „ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО” згідно Зведеного переліку суб’єктів природних монополій (перелік розміщений на порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/b9b1752e-92fc-4277-8f0d-227c40da2eda), займає монопольне становище на ринку послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу на території Закарпатської області.
Отже, дане підприємство є єдиним постачальником послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу „під ключ” по об’єкту будівництва "Районна лікарня м. Берегово - будівництво" (Коригування).
З урахуванням вищевикладеного, та враховуючи підстави застосування Переговорної процедури закупівлі, а саме пункт 2 частини 2 статті 40 Закону, Замовником було застосовано Переговорну процедуру щодо даної Закупівлі.
Зведений перелік суб’єктів природних монополій дійсний на дату проведення закупівлі та протоколи уповноваженої особи щодо даної закупівлі додаються.

Додатки:
- позитивний експертний звіт ТОВ „Перша Приватна Експертиза” щодо розгляду проектної документації за робочим проектом „Районна лікарня м. Берегово - будівництво” (Коригування) від 09.04.2021 № 09-1010-04-21-А;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва;
- розрахунок вартості послуг з нестандартного приєднання („під ключ”) до електричних мереж системи розподілу ПрАТ „Закарпаттяобленерго”;
- рішення Закарпатської обласної ради від 17.12.2020 № 40 „Про обласний бюджет на 2021 рік”;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2021-10-29-006512-a), що опубліковані на сайті;
- роздруківка з сайту https://carpathia.gov.ua/ , де видно публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- зведений перелік суб’єктів природних монополій;
- протокол № 55/2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації від 06.10.2021 року;
- протокол № 66/2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації від 29.10.2021 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області наказом від 12.09.2022 № 43 розпочато моніторинг процедури закупівлі „Послуги з нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу „під ключ” по об’єкту „Районна лікарня м. Берегово - будівництво” (Коригування)”, код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, очікуваною вартістю 3 249 180,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-006512-a). Орган державного фінансового контролю (далі – Орган контролю) через електронну систему закупівель 15.09.2022 року оприлюднив висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-29-006512-a (далі – Висновок). Згідно з констатуючою частиною Висновку, знайдено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України „Про публічні закупівлі” у частині повноти відображення інформації про публічну закупівлю. Відповідно до Висновку, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” та статтею 8 Закону України „Про публічні закупівлі” Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Керуючись абзацом 2 ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", Управління капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації (далі – Замовник, управління) надає аргументовані заперечення до висновку щодо виявлених порушень. Відповідно до констатуючої частини Висновку, за результатами моніторингу установлено, що в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-29-006512-a, наявне обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, проте відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частиною шостою статті 40 Закону. Відповідні документи на підтвердження підстав застосування переговорної процедури закупівлі надані Замовником 14.09.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.09.2022 під час проведення моніторингу шляхом завантаження в електронну систему закупівель. З огляду на викладене вище, з урахуванням наданих Замовником пояснень та документів, переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за наявності умов, передбачених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, проте з порушенням норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. По суті зазначеного повідомляємо про наступне. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі 12.09.2022 року аудиторська служба звернулася через електронну систему закупівель до замовника з запитом про надання пояснень, який формувався з 2 пунктів: перший, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, другий – щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі. У розрізі зазначених питань 14.09.2022 Замовником були надані відповідні пояснення та документи шляхом завантаження в електронну систему закупівель. Як вбачається з Висновку, Органом контролю по питанню обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості ніяких помилок не виявлено, а по другому питанню, щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, як вже зазначалося раніше, виявлено зауваження щодо повноти документів підвантажених у систему в момент проведення переговорної процедури, проте відповідні документи були відвантаженні у відповідь на запит Держаудитслужби. Ураховуючи викладене, розглянемо більш детально питання підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі й повноти відображення інформації по ньому. Закон про закупівлі не визначає переліку документів, які можуть підтвердити відсутність конкуренції з технічних причин. Мінекономіки віддавна відстоює позицію, що замовник самостійно визначає перелік підтвердних документів, про що зазначалося і в листі від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06 „Щодо застосування переговорної процедури”, і в листі від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 „Щодо переговорної процедури закупівлі”, витяг з якого наводимо нижче: „ … Поряд з цим згідно з частиною 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. …”. Доцільно зазначити: жоден державний орган в Україні не уповноважений видавати довідки / висновки / консультації і т. д. щодо відсутності на конкретному ринку конкуренції з технічних причин. Антимонопольний комітет України також усім бажаючим такі довідки / висновки / консультації не роздає, обмежуючись щомісячною публікацією Зведеного переліку природних монополій, який розміщається на порталі відкритих даних. Офіційна інформація з різного роду реєстрів та переліків, що доступна онлайн, нерідко не може бути сформована в офіційний документ, не виключенням є й згаданий документ, неможливо отримати офіційний витяг зі Зведеного переліку природних монополій за заданими параметрами, бо єдина доступна опція на сайті АМКУ — завантажити увесь перелік одним файлом формату .xls. Відтак, керуючись ст. 40 Закону України „Про публічні закупівлі” Замовник маючи намір залучити Переговорну процедуру дотримався всіх умов передбачених цим Законом і долучив всі необхідні документи для проведення Переговорної процедури, які і були оприлюднені ним в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення, а саме, було завантажено з відкритих даних зведений перелік суб’єктів природних монополій дійсний на дату проведення закупівлі, відповідно до якого, ПрАТ „ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО” займає монопольне становище на ринку послуг з приєднання до електричних мереж систем розподілу на території Закарпатської області. На питання друге запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі „Послуги з нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу „під ключ„ по об’єкту „Районна лікарня м. Берегово - будівництво” (Коригування)”, Замовником повторно було завантажено вже наявний в системі Зведений перелік природних монополій та протоколи уповноваженої особи, які обґрунтовували застосування переговорної процедури та зміст яких раніше був відображений у обґрунтуванні застосування переговорної процедури у електронній системі закупівель. Всі інші відвантаженні документи у відповідь на запит Держаудитслужби, а саме: - позитивний експертний звіт ТОВ „Перша Приватна Експертиза” щодо розгляду проектної документації за робочим проектом „Районна лікарня м. Берегово - будівництво” (Коригування) від 09.04.2021 № 09-1010-04-21-А; - зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва; - розрахунок вартості послуг з нестандартного приєднання („під ключ”) до електричних мереж системи розподілу ПрАТ „Закарпаттяобленерго”; - рішення Закарпатської обласної ради від 17.12.2020 № 40 „Про обласний бюджет на 2021 рік”; - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2021-10-29-006512-a), що опубліковані на сайті; - роздруківка з сайту https://carpathia.gov.ua/ , де видно публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; як видно із суті відповіді управління, стосувалися питання першого запиту. Ураховуючи, що протоколи уповноваженої особи не є експертними, нормативними чи технічними документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі та зміст протоколів повністю дублює обґрунтування вже наявне в системі, якого відповідно до Висновку є достатньо для застосування переговорної процедури, єдиним можливим документом який би підтверджував конкуренцію з технічних причин, є Зведений перелік природних монополій, якого відповідно до Висновку виявилось достатньо для підтвердження у момент відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі, проте згідно з цього ж Висновку недостатнім в момент проведення переговорної процедури. Доцільно зазначити, що достатність доказів оцінюється по різному, оскільки неможливо визначити певну кількість доказів (матеріалів, документів), які будуть достатніми для всіх без обмежень справ. Тобто, достатність це певна сукупність доказів на підставі яких можливо вирішити справу. При цьому достатність доказів – це не кількісний, а якісний показник. Достатність не потребує подання як можна більше документів, важливо щоб обставини (факти) були встановлені, і контролюючий орган міг зробити висновки. Хочемо звернути увагу, що на запит Органу контролю всі додатково додані документи та пояснення, стосовно питання № 2, які нібито забезпечили повноту картини для підтвердження підстав застосування Переговорної процедур закупівлі, були наявні і раніше під час оприлюднення в електронній системі закупівель. Нічого нового, що не було оприлюднено Замовником до моменту початку моніторингу, не було додано. І це дало змогу Органу контролю вирішити справу, що і підтверджує своїм висновком моніторингу Орган контролю, констатуючи, що: „За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень не встановлено.” Доцільно також зауважити, що Орган контролю посилається на порушення замовником вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України „Про публічні закупівлі” у частині повноти відображення інформації про публічну закупівлю без конкретизації, якої саме інформації бракувало для того, щоб вона була відображена у повному обсязі, у зв'язку з чим та ураховуючи вище викладене у запереченні, вважаємо такий Висновок хибним та таким, що не відповідає фактичним обставинам. Підсумовуючи сказане, можна зробити висновок, що інформація подана Замовником під час проведення переговорної процедури була достатньою та обґрунтованою, дотримуючись всіх принципів Закону для проведення Переговорної процедури. Тому вважаємо, що порушення, зазначені Органом контролю у Висновку про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-10-29-006512-a від 15.09.2022 року – відсутні, сам висновок щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення – є хибним, та таким, що не відповідає дійсності, а підстави для притягнення до відповідальності відповідальних осіб – відсутні. Отже, враховуючи все вищенаведене, керуючись абзацом 2 ч. 8 ст. 8 Закону, Замовник надав Органу контролю аргументовані заперечення до Висновку та зазначив, в яких моментах Висновок є помилковим, чим виконав покладені на нього зобов’язання у відповідності до законодавства щодо оприлюднення аргументованих заперечень протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку.

2022-09-21 17:11:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО"
#00131529
Переможець 3 249 180,00
UAH
29 жовтня 2021 14:00

Документи

29 жовтня 2021 14:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 14:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО"
#00131529
3 249 180,00
UAH
Документи

Документи

29 жовтня 2021 14:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 14:44
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2022 09:40
ДУ № 3 від 22.04.2022.pdf зміни до договору
22 квітня 2022 09:39
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 16:50
ДУ №2 від 26.11.2021 (обленерго).pdf зміни до договору
26 листопада 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 10:57
ДУ № 1 від 24.11.2021 до Договору № 33 від 12.11.2021.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:56
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 16:05
Договір № 33 від 12.11.2021 (обленерго).pdf укладений
16 листопада 2021 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір доповнено додатком № 2 "Календарний графік виконання робіт на 2021-2022 роки"
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни у реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуг, без більшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв'язку з виникненням обставин непереборної сили (лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1)
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 249 180,00
UAH (в тому числі ПДВ 541 530,00 UAH)