Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 152 + 518 - км 169+500, Закарпатська область
Очікувана вартість
84 493 800,00 UAH
UA-2021-10-29-006421-a 53d9b95c0e8049159824bb5aeccce976
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мигалко Ігор Володимирович

380312640604 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мигалко Ігор Володимирович
380312640604
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
28 серпня 2020 року між Службою автомобільних доріг у Закарпатській області та Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" було укладено договір №33 від 28.08.2020 року на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 152 + 518 - км 169+500, Закарпатська область. Під час надання послуг підрядником на об’єкті поточного середнього ремонту виникли додаткові послуги аналогічні предмету закупівлі, Проектанту доручено скоригувати проектно-кошторисну документацію з врахування додаткових обсягів робіт. З огляду на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" надає послуги за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, надаються аналогічні послуги з поточного середнього ремонту, передбачені проектом, та враховуючи те, що додаткові послуги є аналогічні послугам зазначеним у основному договорі, та є технологічно нерозривно пов’язаними з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати тією ж підрядною організацією. Окрім того, відповідно до умов договору №33 від 28.08.2020 року на період дії договору та протягом гарантійного періоду, Підрядник відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання дороги, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного поточного ремонту, допущеного з вини Підрядника, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг, якщо такі збитки завдані з вини Підрядника. Відповідно до п.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт – відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Згідно з п.6.1. ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Відповідно до п. 6.3. ГБН Г.1-218-182:2011 При поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до п.п. 6.3.1 - 6.3.6 ГБН Г.1-218-182:2011. Таким чином, поточний середній ремонт виконується комплексно, а тому для дотримання вимог ГБН Г.1-218-182:2011 та для забезпечення сумісності з наявними аналогічними послугами не доцільно змінювати надавача послуг по Поточному середньому ремонту автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 152 + 518 - км 169+500, Закарпатська область. Згідно з п. 3.2. СОУ 42.1-37641918-128:2014 гарантійний строк експлуатації об’єкта - Строк, протягом якого підрядник гарантує збереження необхідного транспортно-експлуатаційного стану об’єкта, за умови його належної експлуатації. Відповідно до п.п. 4.18 - 4.20. 4.18 СОУ 42.1-37641918-128:2014 Після приймання робіт з поточного середнього ремонту генеральний підрядник надає замовнику гарантійний паспорт на прийняті роботи (згідно з додатком К) з вказаними гарантійними строками експлуатації по основних конструктивних елементах об’єкта. Генеральний підрядник гарантує можливість експлуатації об’єкта протягом гарантійного строку від дня прийняття об’єкта замовником. Гарантійні строки експлуатації, що вказуються у гарантійному паспорті на прийняті роботи з поточного середнього ремонту, визначаються для основних конструктивних елементів об’єкта згідно з додатком Л з дати прийняття робіт. Відповідно до п. 2.7. Договору №33 від 28.08.2020 року Підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта за гарантійними строками, що визначені СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування». У відповідності до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» Підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта за наступними гарантійними строками: - основа дорожнього одягу – 8 років; - асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 5/8 років; - водопропускні труби – 6 років; - регуляційні споруди – 6 років; - огородження дорожнє – 5 років; - напрямні стовпчики – 2 роки; - дорожні знаки – 2 роки; - будівлі та споруди експлуатаційної та автотранспортної служб - 12 років; - відновлення або нанесення нової горизонтальної та вертикальної розмітки: - фарбою - 6 міс; - пластиком - 3 роки; - полімерною стрічкою - 5 років; Відповідно до п. 7.4.4. Договору №33 від 28.08.2020 року підрядник зобов’язаний забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II. «Якість надання послуг» цього Договору. Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 152 + 518 - км 169+500, Закарпатська область, іншим, може призвести до втрати гарантійних термінів відповідно до договору, так як у випадку надання послуг іншим Підрядником і наявності недоліків, які можуть вплинути на стан автомобільної дороги головний Підрядник нестиме відповідальності тільки за вади об’єкта відповідно до виконаних робіт. Отже, всі додаткові (аналогічні) послуги, що були виявлені під час здійснення ремонту на автомобільній дорозі державного значення Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 152 + 518 - км 169+500, Закарпатська область, є необхідними для завершення робіт на об’єкті у комплексі, що забезпечить надійність, довговічність ремонту та дотримання Підрядником умов первинного договору. З огляду на вищенаведене, керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 15:44
Оскарження наміру укласти договір: 13 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Вид предмета закупівлі - послуги. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 152 + 518 - км 169+500, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 (згідно Технічного завдання та умов договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 жовтня 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-01-000007 ● 610dba93b3ff4525b4ba88aafcd8dfde
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2021 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород

03.11.2021 № 687

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.11.2021 № 687
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-10-29-006421-a 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-04 15:05:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 152 + 518 - км 169+500, Закарпатська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-006421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення та документів) із питання::
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Слід зазначити, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Службою автомобільних доріг у Закарпатській області здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, шляхом відміни переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону.

2021-11-15 09:18:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

Порушення усунуто Замовником шляхом відміни процедури закупівлі.

2021-11-19 08:58:36

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 84 480 840,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 15:44

Документи

02 листопада 2021 15:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 15:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
84 480 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 15:44
Електронний підпис

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 15 листопада 2021 09:21
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, керуючись пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону необхідно відмінити переговорну процедуру закупівлі
Документи:
15 листопада 2021 09:21
Протокол відміни.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 15 листопада 2021 09:23
Кінець періоду оскарження: 26 листопада 2021 00:00
Дата відміни: 15 листопада 2021 09:23
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, керуючись пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону необхідно відмінити переговорну процедуру закупівлі
Документи:
15 листопада 2021 09:23
Електронний підпис
15 листопада 2021 09:22
Протокол відміни.pdf