Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво зовнішнього освітлення по вул. Полякова, 3б, 5а у м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Очікувана вартість
165 285,60 UAH
UA-2021-10-29-006281-a 5c47b9d065df4b8a930b1210289ed967
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Заволока

+380617171886 nataliia.zavoloka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталія Заволока
+380617171886
nataliia.zavoloka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 16:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 11:10
Очікувана вартість: 165 285,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 826,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - гарантію. Гарантія повинна бути не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення виконання Договору, укладеного між учасником та Замовником (Додаток 12). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 800 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво зовнішнього освітлення по вул. Полякова, 3б, 5а у м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Полякова, 3б, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування : місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - гарантію. Гарантія повинна бути не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення виконання Договору, укладеного між учасником та Замовником (Додаток 12). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору.

Сума забезпечення: 800 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія.
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
29 жовтня 2021 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 13:45
Титул.pdf
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 1_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 4_с кваліфікація.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 9_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
Вимоги закупівлі.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 2_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 10_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 5_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 8_с Проект Договору.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 7_с технічне завдання.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 3_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 6_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 12_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 11_с.docx
29 жовтня 2021 13:45
Додаток 13_с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП "Запоріжміськсвітло" 160 077,19
UAH з ПДВ
160 077,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 11:05
Електронний підпис
09 листопада 2021 11:01
42.Лист-роз'яснення.pdf
09 листопада 2021 11:01
26.Довіреність Комаров.pdf
09 листопада 2021 11:01
23. Копія статуту.pdf
09 листопада 2021 11:01
34.Проект договору .pdf
09 листопада 2021 11:00
18.Гарант лист щодо санкцій.pdf
09 листопада 2021 11:00
21. Копія ліцензії.pdf
09 листопада 2021 11:00
25. Наказ право підпису.pdf
09 листопада 2021 11:00
Підписаний_211102_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
09 листопада 2021 11:00
33. Позитивний лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Запоріжміськсвітло"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Запоріжміськсвітло"
#03345076
Переможець 160 077,19
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 10:13

Документи

12 листопада 2021 10:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Запоріжміськсвітло"
#03345076
160 077,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 10:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:14
Додаток 1 згідно ДУ 1 до Договору 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:12
Додаток 2 згідно ДУ 1 до Договору 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:12
Додаток 4 згідно ДУ 1 до Договору 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:12
ДУ 1 до Договору 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 13:57
Додаток 4 до Договору 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf укладений
19 листопада 2021 13:56
Додаток 2 до Договору 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf укладений
19 листопада 2021 13:56
Додаток 3 до Договору 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf укладений
19 листопада 2021 13:56
Додаток 1 до Договору 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf укладений
19 листопада 2021 13:56
Договір 76_21_55_б_с від 19.11.2021.pdf укладений
19 листопада 2021 13:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 17:16
156 611,65 UAH UA918201720344261021105095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA943133990000026001055715900
КПЕЗО "Запорiжмiськсвiтло"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості) у зв'язку з завершенням робіт
Номер договору про закупівлю: 76/21/55/б/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору 76/21/55/б/с від 19.11.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 156 611,65
UAH (в тому числі ПДВ 26 101,94 UAH)