Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.
Очікувана вартість
134 000,00 UAH
UA-2021-10-29-004404-a ● 1da5fc139afb42549e715ad5b6c8cf0a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 12:14 |
Очікувана вартість: | 134 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Оголошено українською мовою. Забезпечення не передбачено.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 34740000-6 — Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 10:54 |
зміни.doc | |
15 листопада 2021 10:54 |
ТД .docx |
15 листопада 2021 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 листопада 2021 10:54 |
зміни.doc
|
||||||
15 листопада 2021 10:54 |
ТД .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація не відповідає предмету закупівлі
Дата подання: 01 листопада 2021 14:53
Дата відповіді: 01 листопада 2021 15:14
Доброго дня!
Зверніть увагу, що тендерна документація не відповідає предмету закупівлі, вказаному на майданчику.
Прохання вжити заходів.
Дякуємо!
Відповідь: ок
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-29-004404-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2598518023
Дата подання: 03 листопада 2021 14:43
Усунення порушень в тендерній документації ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5
Вих. № 97 від 03.11.2020
Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
08720, Київська обл., місто Українка, вул. Соснова, 4-А, кв.64
Телефон/факс +38-098-417-22-06
e-mail: Interexpinterexp@ukr.net
Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ЄДРПОУ 33965532
Україна, 16603, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Номер оголошення та назва предмету закупівлі UA-2021-10-29-004404-a
Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.
Вимога до замовника
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Замовником торгів (СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ) було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-29-004404-a) по предмету закупівлі: «Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО виявляє бажання взяти участь у відповідному тендері та після ознайомлення з тендерною документацією виявлено порушення Замовником у частині обмеження прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, які порушують норми законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо його вимоги у тендерній документації, а саме: надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа.
Підписання, оформлення вихідної кореспонденції, пересилка та ведення документу обігу вихідної кореспонденції в Україні регламентовано «Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55 (надалі – ПКМУ №55), та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5 (надалі – Наказ №1000/5). Слід зазначити, що правом на обмеження чи порушення даних законодавчих, нормативно-правових і регуляторних актів Замовник не наділений.
Зауважмо, що надсилання адресатам вихідної кореспонденції регламентовано і проводиться відповідно до п.п.1 п.7 ПКМУ №55 «…з використанням засобів поштового зв’язку, електрозв’язку, а також доставляються кур’єрською, фельд’єгерською службами».
При цьому звертаємо особливо увагу на те, що, «…Види документів, інформація з яких передається каналами електрозв’язку….визначаються інструкцією з діловодства установи з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів» і не передбачає обов’язкового накладення ЕЦП/КЕП, керуючись наявністю в установі технічних і програмних засобів.
Крім того, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.», при цьому не являється обов’язковим для ідентифікації автора електронного документу, на чому наполягає Замовник в тендерній документації і цим самим порушує ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Таким чином, вимога Замовника щодо обов'язкового накладення на лист-віднук ЕЦП/КЕП є протизаконною і яка не враховує інструкцією з діловодства установи із урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів і можливостей накладення ЕЦП/КЕП та протирічить і суперечить ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5.
Крім того, Замовник вимагає надання листа-відгуку лише на ім’я Замовника, що унеможливлює за вимогами ПКМУ №55 та Наказу №1000/5 отримати лист-відгук Учасником з подальшим залученням його до тендерної пропозиції, тому, що даний лист зобов’язаний бути направлений за вимогою Замовника лише на його ім’я.
Виходячи з наведеного, Замовник закупівлі UA-2021-10-29-004404-a, не має права вимагатися отримання від третіх сторін документів із застосуванням електрозв’язку, саме який передбачає можливість накладення ЕЦП/КЕП при наявній технічній можливості. Зазначене обумовлене та обгрунтовано відсутністю повноважень у Замовника закупівлі UA-2021-10-29-004404-a змінювати та обмежувати вимоги ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5..
Тому, Замовник зобов’язаний враховувати всі правові механізми роботи третіх організацій, установ, підприємств для запобігання їх примусово діяти в супереч законодавчих і регуляторних актів та інструкцій з діловодства, які затверджені з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів, а саме: примушувати направляти листи-відгуки учасникам процедури закупівлі на ім’я Замовника проведення закупівлі.
Враховуючи вищенаведене Замовник допустив дискримінаційний підхід з явними ознаками порушень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг, «Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55, та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо вимоги надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі наведеного вище, згідно ст. 5,18,29,31 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти нашу вимогу до розгляду;
2. Зобов’язати тендерий комітет Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, скасувати вимогу «надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа»
3. У випадку необхідності отримання Замовником Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, листа відгуку, викласти дану вимогу у наступному трактуванні: «надати лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
І.О.Омельченко
Скасована
Дата: 03 листопада 2021 14:48
Причина: У зв'язку з внесенням уточнень та повторною публікацією
Номер вимоги: UA-2021-10-29-004404-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2598518023
Дата подання: 03 листопада 2021 14:50
Усунення порушень ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу Мінюсту №1000/5
Вих. № 97 від 03.11.2020
Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
08720, Київська обл., місто Українка, вул. Соснова, 4-А, кв.64
Телефон/факс +38-098-417-22-06
e-mail: Interexpinterexp@ukr.net
Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ЄДРПОУ 33965532
Україна, 16603, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Номер оголошення та назва предмету закупівлі UA-2021-10-29-004404-a
Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.
Вимога до замовника
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Замовником торгів (СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ) було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-29-004404-a) по предмету закупівлі: «Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО виявляє бажання взяти участь у відповідному тендері та після ознайомлення з тендерною документацією виявлено порушення Замовником у частині обмеження прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, які порушують норми законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо його вимоги у тендерній документації, а саме: надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа.
Підписання, оформлення вихідної кореспонденції, пересилка та ведення документу обігу вихідної кореспонденції в Україні регламентовано «Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55 (надалі – ПКМУ №55), та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5 (надалі – Наказ №1000/5). Слід зазначити, що правом на обмеження чи порушення даних законодавчих, нормативно-правових і регуляторних актів Замовник не наділений.
Зауважмо, що надсилання адресатам вихідної кореспонденції регламентовано і проводиться відповідно до п.п.1 п.7 ПКМУ №55 «…з використанням засобів поштового зв’язку, електрозв’язку, а також доставляються кур’єрською, фельд’єгерською службами».
При цьому звертаємо особливо увагу на те, що, «…Види документів, інформація з яких передається каналами електрозв’язку….визначаються інструкцією з діловодства установи з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів» і не передбачає обов’язкового накладення ЕЦП/КЕП, керуючись наявністю в установі технічних і програмних засобів.
Крім того, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.», при цьому не являється обов’язковим для ідентифікації автора електронного документу, на чому наполягає Замовник в тендерній документації і цим самим порушує ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Таким чином, вимога Замовника щодо обов'язкового накладення на лист-віднук ЕЦП/КЕП є протизаконною і яка не враховує інструкцією з діловодства установи із урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів і можливостей накладення ЕЦП/КЕП та протирічить і суперечить ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5.
Крім того, Замовник вимагає надання листа-відгуку лише на ім’я Замовника, що унеможливлює за вимогами ПКМУ №55 та Наказу №1000/5 отримати лист-відгук Учасником з подальшим залученням його до тендерної пропозиції, тому, що даний лист зобов’язаний бути направлений за вимогою Замовника лише на його ім’я.
Виходячи з наведеного, Замовник закупівлі UA-2021-10-29-004404-a, не має права вимагатися отримання від третіх сторін документів із застосуванням електрозв’язку, саме який передбачає можливість накладення ЕЦП/КЕП при наявній технічній можливості. Зазначене обумовлене та обгрунтовано відсутністю повноважень у Замовника закупівлі UA-2021-10-29-004404-a змінювати та обмежувати вимоги ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5..
Тому, Замовник зобов’язаний враховувати всі правові механізми роботи третіх організацій, установ, підприємств для запобігання їх примусово діяти в супереч законодавчих і регуляторних актів та інструкцій з діловодства, які затверджені з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів, а саме: примушувати направляти листи-відгуки учасникам процедури закупівлі на ім’я Замовника проведення закупівлі.
Враховуючи вищенаведене Замовник допустив дискримінаційний підхід з явними ознаками порушень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг, «Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55, та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо вимоги надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі наведеного вище, згідно ст. 5,18,29,31 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти нашу вимогу до розгляду;
2. Зобов’язати тендерий комітет Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, скасувати вимогу «надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа»
3. У випадку необхідності отримання Замовником Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, листа відгуку, викласти дану вимогу у наступному трактуванні: «надати лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
І.О.Омельченко
Розгорнути
Згорнути
Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
08720, Київська обл., місто Українка, вул. Соснова, 4-А, кв.64
Телефон/факс +38-098-417-22-06
e-mail: Interexpinterexp@ukr.net
Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ЄДРПОУ 33965532
Україна, 16603, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Номер оголошення та назва предмету закупівлі UA-2021-10-29-004404-a
Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.
Вимога до замовника
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Замовником торгів (СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ) було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-29-004404-a) по предмету закупівлі: «Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО виявляє бажання взяти участь у відповідному тендері та після ознайомлення з тендерною документацією виявлено порушення Замовником у частині обмеження прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, які порушують норми законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо його вимоги у тендерній документації, а саме: надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа.
Підписання, оформлення вихідної кореспонденції, пересилка та ведення документу обігу вихідної кореспонденції в Україні регламентовано «Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55 (надалі – ПКМУ №55), та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5 (надалі – Наказ №1000/5). Слід зазначити, що правом на обмеження чи порушення даних законодавчих, нормативно-правових і регуляторних актів Замовник не наділений.
Зауважмо, що надсилання адресатам вихідної кореспонденції регламентовано і проводиться відповідно до п.п.1 п.7 ПКМУ №55 «…з використанням засобів поштового зв’язку, електрозв’язку, а також доставляються кур’єрською, фельд’єгерською службами».
При цьому звертаємо особливо увагу на те, що, «…Види документів, інформація з яких передається каналами електрозв’язку….визначаються інструкцією з діловодства установи з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів» і не передбачає обов’язкового накладення ЕЦП/КЕП, керуючись наявністю в установі технічних і програмних засобів.
Крім того, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.», при цьому не являється обов’язковим для ідентифікації автора електронного документу, на чому наполягає Замовник в тендерній документації і цим самим порушує ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Таким чином, вимога Замовника щодо обов'язкового накладення на лист-віднук ЕЦП/КЕП є протизаконною і яка не враховує інструкцією з діловодства установи із урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів і можливостей накладення ЕЦП/КЕП та протирічить і суперечить ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5.
Крім того, Замовник вимагає надання листа-відгуку лише на ім’я Замовника, що унеможливлює за вимогами ПКМУ №55 та Наказу №1000/5 отримати лист-відгук Учасником з подальшим залученням його до тендерної пропозиції, тому, що даний лист зобов’язаний бути направлений за вимогою Замовника лише на його ім’я.
Виходячи з наведеного, Замовник закупівлі UA-2021-10-29-004404-a, не має права вимагатися отримання від третіх сторін документів із застосуванням електрозв’язку, саме який передбачає можливість накладення ЕЦП/КЕП при наявній технічній можливості. Зазначене обумовлене та обгрунтовано відсутністю повноважень у Замовника закупівлі UA-2021-10-29-004404-a змінювати та обмежувати вимоги ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5..
Тому, Замовник зобов’язаний враховувати всі правові механізми роботи третіх організацій, установ, підприємств для запобігання їх примусово діяти в супереч законодавчих і регуляторних актів та інструкцій з діловодства, які затверджені з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів, а саме: примушувати направляти листи-відгуки учасникам процедури закупівлі на ім’я Замовника проведення закупівлі.
Враховуючи вищенаведене Замовник допустив дискримінаційний підхід з явними ознаками порушень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг, «Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55, та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо вимоги надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі наведеного вище, згідно ст. 5,18,29,31 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти нашу вимогу до розгляду;
2. Зобов’язати тендерий комітет Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, скасувати вимогу «надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа»
3. У випадку необхідності отримання Замовником Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, листа відгуку, викласти дану вимогу у наступному трактуванні: «надати лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
І.О.Омельченко
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2021 11:22
Внесено зміни до ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ЮКОЙЛ» |
119 000,00
UAH з ПДВ
|
59 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАПРОФЕСІОНАЛ" |
117 770,00
UAH з ПДВ
|
67 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВІА ПАРТНЕРС ГРУП" |
119 000,00
UAH з ПДВ
|
73 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕРТОЛ" |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВІА ОІЛ" |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
109 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ЮКОЙЛ» #31510568 |
Переможець |
59 900,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 14:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 листопада 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 15:12
|
ДОГОВОР ДЮКАН.pdf | укладений |
20 грудня 2021 15:11
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 грудня 2021 11:37
|
59 900,00 UAH | UA448201720343140004000009620 САЗ ОРСЦЗ ДСНС України |
UA393808050000000026004392659 ТОВ "Юкойл" |
Оплачений |