Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-10-29-002971-a 012fc440661e4cf8b047b9002a1dbcb6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимощук Марина Олегівна

+380987711408 mir.marinka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненська гуманітарна гімназія Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22554383
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вул. С.Ковалевської, 17
Контактна особа: Тимощук Марина Олегівна
+380987711408
mir.marinka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
З метою забезпечення теплом та гарячою водою для роботи в закладі освіти виникла необхідність здійснення закупівлі пари та гарячої води. Враховуючи те, що на балансі підприємства ПАТ «ЕСКО-РІВНЕ» знаходяться теплові мережі, інженерні споруди споживачів послуг орієнтовані на споживання теплової енергії тільки із застосуванням теплових мереж, що експлуатуються відповідними комунальними підприємствами, не можуть бути замінені на інші без значних витрат коштів і часу, та не мають альтернативних джерел централізованого постачання теплової енергії. Таким чином, ПАТ «ЕСКО-РІВНЕ» діє на ринку послуг постачання теплової енергії відповідно в м. Рівне, в частині теплових мереж та на даний час займає на цьому ринку монопольне становище. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «При публічні закупівлі», а саме у зв’язку із відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Під час проведення переговорів отримані всі необхідні документи від ПАТ «ЕСКО-РІВНЕ» для проведення процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 11:24
Оскарження наміру укласти договір: 04 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 Гкал
Пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, Рівне, Софії Ковалевської, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

29 жовтня 2021 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-05-000002 ● a37013ee4d1f4e3696a1cd247fca8d0f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2021 11:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

04.11.2021 № 693
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.11.2021 № 693

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-29-002971-a 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-05 12:51:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-002971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-29-002971-a, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону.
У зв’язку з чим, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником;) та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником? Також, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-29-002971-a не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-11-15 13:50:17

Пояснення з власної ініціативи

1. Запрошення до переговорної процедури
2. Обгрунтування
3. Повідомлення про намір укласти договір
4. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
5. Договір
6. Сайт Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради - http://rgg.rv.ua/

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Еско-Рівне"
#32744984
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 11:24

Документи

29 жовтня 2021 11:24
Електронний підпис
29 жовтня 2021 11:20
Обгрунтування

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 11:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Еско-Рівне"
#32744984
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 11:24
Електронний підпис
29 жовтня 2021 11:20
Обгрунтування

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:35
Додаткова угода укладений
19 січня 2022 17:34
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:10
додаткова угода 3 (1) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 12:00
ДУ ЕСКО.jpg зміни до договору
29 листопада 2021 11:35
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 16:41
додаткова1.jpg зміни до договору
17 листопада 2021 16:38
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 21:21
Договір укладений
10 листопада 2021 21:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити пункт 3.1. розділу III Договору становлять 51694.72 грн.
Номер договору про закупівлю: 12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно бюджетних призначень на 2021 р. Сторони домовились внести наступні зміни до Договору про закупівлю послуги № 12/21 від 10.11.2021р. (надалі Договір), а саме: 2. Доповнити пункт 3.1. розділу ІІІ Договору абзацом наступної редакції: «Кошторисні призначення на 2021 рік за Договором становлять 821694,27 грн. (вісімсот двадцять одну тисячу шістсот дев’яносто чотири гривні 27 копійок) в т.ч. ПДВ 20% 136949,05 грн.
Номер договору про закупівлю: 12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 821 004,32
UAH (в тому числі ПДВ 136 834,05 UAH)