Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35652032 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 |
Контактна особа: |
Ворушило Валентина Анатоліївна +380459563661 vaalya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 19:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 14:38 |
Очікувана вартість: | 4 393 487,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 935,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно з п. 6.1. ТД Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Назва Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області Місцезнаходження Замовника (фактична адреса, для листування): вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область. IBAN: UA218201720355159028100024816 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.4. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. 6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с.Глибоке Бориспільського району Київської області ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 19:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 19:45 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
29 жовтня 2021 19:45 |
ДОДАТОК 5.docx | |
29 жовтня 2021 19:45 |
ТД_Глибоке 29 10 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги. Повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Без вимог до стажу роботи.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому у даному випадку у замовника немає підстав вносити зміни до тендерної документації шляхом виключення з переліку працівників за професією «Ремонтувальник площинних спортивних споруд».
Кваліфікаційні вимоги. Повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Без вимог до стажу роботи.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому у даному випадку у замовника немає підстав вносити зміни до тендерної документації шляхом виключення з переліку працівників за професією «Ремонтувальник площинних спортивних споруд».
Вимоги про усунення порушення
Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль,
Київська область, поштовий індекс – 08302
телефон: (04595) 6-36-61,
ел. пошта: ukb_borispol@ukr.net
Предмет закупівлі:
Капітальний ремонт футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с.Глибоке Бориспільського району Київської області ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-29-002515-b
Відповідь на вимогу
Номер вимоги: UA-2021-10-29-002515-b.a1
29.10.2021 року Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради, далі – Замовник, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: Капітальний ремонт футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с.Глибоке Бориспільського району Київської області ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-29-002515-b
Замовником було встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 15 листопада 2021 року. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Дочірним підприємством «Сітібуд» приватного акціонерного товариства «Будівельник-14», далі – Скаржник, було подано тендерну пропозицію для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
15 листопада 2021 року відбувся електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій. За результатами аукціону тендерна пропозиція ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" визнана найбільш економічно вигідною.
Протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.11.2021 року за № 204 тендерну пропозицію ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" відхилено повністю з підстав подання сертифіката відповідності, термін дії якого сплив та відсутності підтвердження механізмів відповідно до п2. ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації для підтвердження безпечності покриття у складі тендерної пропозиції учасника необхідно надати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основні компоненти - поліуретани, каучук (гранули EPDM), гумову крихту СВР (SBR), синтетичну траву та з'єднувальну стрічку. Сфера застосування матеріалів, які вказані у Висновках СЕЕ повинна містити інформацію щодо використання на бігових доріжках, дитячих гральних та спортивних майданчиках та ін. Відповідно до п.3 Розділу V, учасник надає копії документів, що засвідчують якість та безпеку на основні матеріали (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікати відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або лист пояснення ненадання документу з посиланням на відповідні нормативні акти).
Учасник надав в складі своєї тендерної пропозиції сертифікат відповідності UA.TR.037.00338-15 термін дії 26 липня 2016р. до 26 липня 2021р. на матеріал геотекстильний рулонний TYPAR, тобто термін дії якого закінчився. Тим самим, учасник не підтвердив якість та безпечність даного матеріалу, але учасник застосовує його в розрахунку своєї договірної ціни та зазначає в підсумковій відомості ресурсів, з цього можна зробити висновок, що учасник мав на меті використовувати в своїй роботі даний матеріал.
Учасник в своїй вимозі зазначає, що в складі тендерної пропозиції надано роз’яснення щодо сертифікації товарів в Україні (№2031 від 12.11.2021 року, №2038 від 12.11.2021 року).
В довідці від 12.11.2021 №2038 наданої ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" вказано, що сертифікати ISO не є обов’язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Щодо сертифікатів ISO Замовник в своїй тендерній документації не зазначав та відповідно не вимагав у учасників надання таких сертифікатів. Також в довідці у вигляді інформування зазначено, що у Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо технічних регламентів та оцінки відповідності» (реєстраційний №6235 від 11.04.2017), яким передбачається, що сертифікати відповідності продукції та послуг, сертифікати на систему управління і персонал та свідоцтва про визнання відповідності, видані в державній системі сертифікації, є чинними до закінчення терміну їх дії, але не пізніше 1 січня 2019 р., якщо інше не передбачено технічними регламентами, дія яких поширюється на відповідну продукцію. Отже, у разі набрання чинності вищевказаного положення законопроекту, документи, видані призначеними органами із сертифікації в державній системі сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.2019. В свою чергу інформуємо Вас, що даний законопроект (реєстраційний №6235 від 11.04.2017) 28.02.2019 відхилено і знято з розгляду, про що у вас є можливість ознайомитесь на офіційному веб порталі Верховної Ради України. Тож, можна зробити висновок про не відповідність інформації наданої в довідці від 12.11.2021 №2038, також зазначаємо, що листи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, мають лише роз’яснювальний інформаційний характер і не встановлюють правових норм.
Також, відповідно до ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або видаткові накладні, копія договору оренди обладнання, у яких повинно бути визначено перелік машин/механізмів/обладнання та вартість оренди машино-години машин/механізмів/обладнання, які будуть залучені при виконанні робіт та вказані в довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). Техніка обладнання та/або механізми необхідні для виконання будівельних робіт, повинні знаходитися у власності (оренді) Учасника, що підтверджується відповідними документами (копії договорів оренди з усіма додатками, у яких повинно бути визначено перелік машин/механізмів/обладнання та вартість оренди машино-години машин/механізмів/обладнання, які будуть залучені при виконанні робіт та вказані в довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання). Учасник надав довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання від 12.11.2021 №2038 та на підтвердження користування надав договір оренди будівельних машин та обладнання від 31.05.2021 №42/05 з переліком орендованих машин та обладнання. В складі тендерної пропозиції учасник надав підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни, де в розділі ІІ. Будівельні машини і механізми, зазначені:
трактори на гусеничному ходу, потужність 59кВт (шифр ресурсу СН201-311);
автогідропідіймачі, висота підйому 12 м (шифр ресурсу СН203-1001);
автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (шифр ресурсу СН212-202);
машини поливально-мийні, місткість 6000 л (шифр ресурсу СН212-1601), які відсутні в довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання від 12.11.2021 №2038. Таким чином, учасник не підтвердив наявність та включення даних механізмів для розрахунку договірної ціни, чим збільшив свої витрати, завищивши вартість договірної ціни.
Учасник у своїй вимозі зазначає, що тендерна документація не містить перелік механізмів, які повинні обов’язково знаходитися у власності (оренді) Учасника та підлягають обов’язковому підтвердженню. З приводу цього повідомляємо, що в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що техніка обладнання та/або механізми необхідні для виконання будівельних робіт, повинні знаходитися у власності (оренді) Учасника, що підтверджується відповідними документами (копії договорів оренди з додатками). Тому, учасник при складані договірної ціни знав та зазначив у підсумковій відомості ресурсів машини та механізмі, які буде використовувати при виконанні робіт.
Тож, враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Протоколом уповноваженої особи Замовника від 22 листопада 2021 року за № 206 ТОВ «Компанія Спорт-Ін» визнано переможцем закупівлі.
Учасник ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" не погоджується з даним рішенням щодо визнання ТОВ «Компанія Спорт-Ін» Переможцем закупівлі та зазначає наступне, що відповідно до п. 3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору; свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів/документів, що підтверджують право власності). Переможцем в складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість, датований 11.01.2018 року, що є раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином в Замовника наявні підстави відхилення тендерної пропозиції Переможця. У замовника відсутні підстави для відхилення, так як інформація про платників податків на додану вартість є у вільному доступі та перевірена в єдиному реєстрі платників ПДВ.
Щодо подання письмової згоди на обробку наявних персональних даних, учасник ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" зазначає, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Згідно ч.1 ст.11 Закону України «Про інформацію» (далі – Закон) визначено: інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а ч.2 ст.11 Закону передбачено: не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
За інформацією, яка роз’яснена Міністерством юстиції України персональні дані працівника це інформація зазначена в кадрових документах, дипломах, посвідченнях, паспортах та інша інформація, яка може бути обробленою. Посилання на роз’яснення Міністерства юстиції України: https://helsinki.org.ua/2011/12/minyust - rozyasnyv scho take personalni dani/, а саме: «ЩО ТАКЕ «ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ» Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці десятому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію),документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту).» Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Переможцем в складі тендерної пропозиції надано згоду на обробку наявних персональних даних лише на керівника. Згоди інших працівників відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації, зважаючи на те, що Переможцем були надані копії документів працівників, які містять їх персональні дані (дипломи, свідоцтва) в розумінні Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Таким чином в Замовника наявні підстави відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Замовник в свої тендерній документації п. 3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції зазначив, що факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
У всіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.
Учасник ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" зазначає, що відповідно до п. 3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Учасник процедури закупівлі надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом і печаткою (у разі застосування) уповноваженої особи та підписом і печаткою інженера-проектувальника у частині кошторисної документації наступну документацію та додатково в форматі imd:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку до договірної ціни;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання);
- об’єктні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки та економічне обґрунтування змін у вигляді порівняльних таблиць позицій до кошторисних норм;
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, обчислених на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (з доповненнями та змінами), виходячи зі структури цих витрат на підставі бухгалтерських даних за попередній звітний період з урахуванням потужностей учасника з обов’язковим застосуванням розрахункових показників у складі договірної ціни;
- розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 (зі змінами));
- розрахунки до договірної ціни на витрати, які включені до вартості пропозиції (розрахунок прибутку, розрахунок податку на додану вартість, тощо);
- календарний план-графік виконання робіт.
Пропозиція технічним вимогам, встановленим замовником до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК-5, або у іншому програмному ліцензійному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків і надана в форматі imd. Надати скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді Ліцензії учасника на використання Програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція Переможця не містить скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді Ліцензії учасника на використання Програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій. Таким чином в Замовника наявні підстави відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Замовник розглядавши тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Спорт-Ін» ознайомився з ліцензією №02/287/092021, яка була надана в складі папки 3-1 Наявн. працівників, тому в замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Учасник ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" зазначає, що відповідно до п. 3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції також надає форму «Загальні відомості про Учасника торгів», згідно з Додатком № 6 до цієї тендерної документації. Переможцем в складі тендерної документації надано довідку «Загальні відомості про Учасника торгів» № 262 – 11/2021 від 09.11.2021 року, яка не містить інформацію про банківські реквізити Переможця в банківській установі АТ «Приватбанк», хоча ним надано в складі тендерної пропозиції довідки АТ «Приватбанк» № 211104SU11240705 вiд 04.11.2021p та № 211104SU11240908 вiд 04.11.2021p. Таким чином, в Замовника наявні підстави відхилення тендерної пропозиції Переможця. Замовник повідомляє, що відповідно до п. 3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції також надає форму «Загальні відомості про Учасника торгів», згідно з Додатком № 6 до цієї тендерної документації. На виконання даної вимоги учасник ТОВ «Компанія Спорт-Ін» надав довідку від 09.11.2021 №262-11/2021, тому у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Враховуючи, вищевикладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник-14» та скасувати рішення про визнання Переможцем закупівлі ТОВ «Компанія Спорт-Ін» та рішення про намір укласти договір.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 листопада 2021 19:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000007 ● 88988fca88824225abd1f31b3b10f2b1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-10-29-002515-b 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-01 11:19:14
Про надання пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із капітального ремонту футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с. Глибоке Бориспільського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-002515-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором (з урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 31.03.2022 № 1).
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН» вимог частини другої статті 41 Закону.
5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 31.03.2022 № 1 до договору від 19.01.2022 № 5.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 17:37:57
Відповідь на запит
БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Управління капітального будівництва
вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302
E-mail: ukb_borispol@ukr.net тел. 6-36-61
02.09.2022 № 03-08/217
На № ____ від ________ Державна аудиторська служба України
Пояснення
Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі – УКБ), розглянувши Запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України, який 01.09.2022 об 11:19 розміщено через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: Капітальний ремонт футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с.Глибоке Бориспільського району Київської області ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
ID моніторингу:UA-2021-10-29-002515-b, повідомляє наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість - на виконання вимог, встановлених підпунктом 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами, пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 № 710», УКБ протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с.Глибоке Бориспільського району Київської області ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті органу місцевого самоврядування - додаток 1.
Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту від 22.10.2021 № 37049 (сканкопія – в додатку 2), розмір бюджетного призначення (згідно з рішенням Бориспільської міської ради від 26.10.2021 № 1077-14-VIII, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі вищезазначеного позитивного експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://borispol-rada.gov.ua/item/46856-obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli.html.
3. Документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором (з урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 31.03.2022 № 1) – додаток 3.
4. Документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН» вимог частини другої статті 41 Закону – додаток 4.
5. Виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 31.03.2022 № 1 до договору від 19.01.2022 № 5 підтверджується наступним: Додаткову угоду укладено відповідно до частини 1, пункту 4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, частини другої статті 9 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, Листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1) та листа ТОВ «КОМПАНІЯ «СПОРТ-ІН» - додатки 5, 6.
Додатки:
1. Лист УКБ з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с.Глибоке Бориспільського району Київської області.
2. Сканкопія позитивного експертного звіту від 22.10.2021 № 37049.
3. Платіжне доручення та виписка ДКСУ про сплату забезпечення виконання договору по закупівлі UA-2021-10-29-002515-b.
4. Повноваження керівника та ліцензія ТОВ «КОМПАНІЯ «СПОРТ-ІН».
5. Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
6. Супровідний лист ТОВ «КОМПАНІЯ «СПОРТ-ІН» від 26.04.2022.
Начальник управління Оксана РІШОВСЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
3 973 166,64
UAH з ПДВ
|
3 841 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІО СПОРТ" |
3 999 780,00
UAH з ПДВ
|
3 856 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН" |
4 146 408,00
UAH з ПДВ
|
4 146 408,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
4 165 000,00
UAH з ПДВ
|
4 165 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІО СПОРТ" #41855003 |
Рішення скасоване |
3 856 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:13
|
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН" #41831286 |
Рішення скасоване |
4 146 408,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:25
|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Рішення скасоване |
3 841 360,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 20:20
|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Відхилено |
3 841 360,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 14:13
|
ТОВ "ДІО СПОРТ" #41855003 |
Відхилено |
3 856 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 21:20
|
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН" #41831286 |
Переможець |
4 146 408,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 18:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 12:55
|
ДУ Спорт-Ін.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 15:35
|
ду 2 дог 5.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2022 15:31
|
1_ДУ дог 5.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2022 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 17:47
|
договір 5.pdf | укладений |
20 січня 2022 17:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с.Глибоке Бориспільського району Київської області ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 | 1 | роб |
4 146 408,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | введення воєнного стану |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | необхідність дотримання температурного режиму відповідно до технологічної карти виробника поліуретанового покриття |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов"язань зумовлене форс-мажорними обставинами (продовження дії воєнного стану) |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт футбольного поля на території Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської міської ради Київської області по вул. Центральна, буд. 34 в с.Глибоке Бориспільського району Київської області ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 | 1 | роб |
4 146 408,00
UAH з ПДВ
|