Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Капітальний ремонт санвузлів будівлі №25/38 (казарма),м.Чернігів,військове містечко №25,військова частина А2995"
Очікувана вартість
1 458 589,00 UAH
UA-2021-10-29-002463-b 9d0fb2b751ec4b39bf13bd9187881ac6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Наталія Миколаївна

+380462231452 KEVNatali@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігів
Код ЄДРПОУ: 08351733
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Молодчого Олександра,17
Контактна особа: Шевченко Наталія Миколаївна
+380462231452
KEVNatali@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 18:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 18:38
Очікувана вартість: 1 458 589,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 585,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії(банківської гарантії,оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639),із зобовязанням банку у разі виникнення обставин,передбачених пунктом 9.11 цього розділу,відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника,визначеній пунктом 11.3 цього розділу.Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7292 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час укладання договору Замовник вимагає від Учасника-переможця,пропозицію якого акцептовано,внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі депозиту безвідсоткового(у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника:платіжне доручення з відміткою банку).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Капітальний ремонт санвузлів будівлі №25/38 (казарма),м.Чернігів,військове містечко №25,військова частина А2995"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Шевченка,105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи по обєкту проводяться на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" за формою КБ-2В та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" за формою КБ-3 протягом тридцяти робочих днів після їх підписання. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії(банківської гарантії,оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639),із зобовязанням банку у разі виникнення обставин,передбачених пунктом 9.11 цього розділу,відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника,визначеній пунктом 11.3 цього розділу.Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 7292 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час укладання договору Замовник вимагає від Учасника-переможця,пропозицію якого акцептовано,внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі депозиту безвідсоткового(у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника:платіжне доручення з відміткою банку).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 18:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ВНВ 2000 1 443 581,20
UAH з ПДВ
1 443 581,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 13:43
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:52
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:49
1. Статут.pdf
12 листопада 2021 12:49
15. Договірна ціна.pdf
12 листопада 2021 12:49
4.Відомості про Учасника.pdf
12 листопада 2021 12:49
1.imd
12 листопада 2021 12:49
2.imd
12 листопада 2021 12:49
5.Лист-згода.pdf
12 листопада 2021 12:49
7. довідка Працівники.pdf
12 листопада 2021 12:49
Підписаний_211102_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
12 листопада 2021 12:49
document(6).pdf
12 листопада 2021 12:49
23. локальні кошториси.pdf
12 листопада 2021 12:49
9.1 договір 25-3.pdf
12 листопада 2021 12:49
13. проект договору підряду.pdf
12 листопада 2021 12:49
14. Календарний графік.pdf
12 листопада 2021 12:49
9.2.2 акти 1-262.pdf
12 листопада 2021 12:49
9.3 договір 1-6.pdf
12 листопада 2021 12:49
9.2 договір 1-262.pdf
12 листопада 2021 12:49
6690764346136X.pdf
12 листопада 2021 12:49
9.1.1 акти 25-3.pdf
12 листопада 2021 12:49
24. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 листопада 2021 12:49
10. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВНВ 2000

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВНВ 2000
#35583357
Переможець 1 443 581,20
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 14:16

Документи

16 листопада 2021 14:15
Електронний підпис
16 листопада 2021 14:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВНВ 2000
#35583357
1 443 581,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 14:15
Електронний підпис
16 листопада 2021 14:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:38
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 14:34
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 10:20
Договір укладений
24 листопада 2021 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі збільшення фінансування витрат в 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 443 581,20
UAH (в тому числі ПДВ 240 596,87 UAH)