Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях комунального некомерційного підприємства "Поліська центральна районна лікарня" по вул. Воздвиженська, буд. 7 в смт Красятичі Поліського району Київської обл.
Очікувана вартість
1 316 095,40 UAH
UA-2021-10-29-002434-a c52b2e61dde44b14b9170b1a065341c7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андрущенко

+380502316530 fotinia999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Світлана Андрущенко
+380502316530
fotinia999@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2021 11:20
Очікувана вартість: 1 316 095,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 580,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях комунального некомерційного підприємства "Поліська центральна районна лікарня" по вул. Воздвиженська, буд. 7 в смт Красятичі Поліського району Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07053, Україна, Київська область, смт.Красятичі, вул. Воздвиженська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 100 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Пiсляоплата 100 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 09:05
д.4 проєкт договору (зі змінами).docx
04 листопада 2021 09:04
Оголошення.doc
29 жовтня 2021 10:40
Інструкція учасникам.doc
29 жовтня 2021 10:40
д.3 Вимоги до Учасників.doc
29 жовтня 2021 10:40
д.2 Технічне завдання.doc
29 жовтня 2021 10:40
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.doc
04 листопада 2021 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 09:05
д.4 проєкт договору (зі змінами).docx
29 жовтня 2021 10:40
д.4 проєкт договору.docx
04 листопада 2021 09:04
Оголошення.doc
29 жовтня 2021 10:40
Оголошення.doc
29 жовтня 2021 10:40
Інструкція учасникам.doc
29 жовтня 2021 10:40
д.3 Вимоги до Учасників.doc
29 жовтня 2021 10:40
д.2 Технічне завдання.doc
29 жовтня 2021 10:40
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 29 жовтня 2021 12:26
Дата відповіді: 29 жовтня 2021 14:20
Доброго дня! У Вашій тендерній документації міститься наступна вимога в проекті договору: "6.1.10. Мати на будівельному майданчику: * копію дозволу на початок робіт, видану органами Державної архітектурно-будівельної інспекції України;" Просимо внести зміни до тендерної документації, так як в Україні вже немає Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду поставленого Вами запитання повідомляємо: до оголошення будуть внесені зміни.
Аналогічний договір
Дата подання: 01 листопада 2021 11:14
Дата відповіді: 01 листопада 2021 13:40
Доброго дня! У Вашій тендерній документації щодо аналогічного договору вказана наступна вимога: "Інформацію надати у вигляді сканованої довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2019-2021 р., на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника* у формі таблиці 1, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання робіт з встановлення, реконструкції, капітального ремонту систем автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, що є аналогічними за складом робіт згідно технічного завдання визначеного даним оголошенням." Тобто Вам потрібен договір в якому предметом договору буде і встановлення, і реконструкція, і капітальний ремонт систем автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу чи можливо надати різні договори? Наприклад один договір на встановлення, другий на реконструкцію, тощо? Або взагалі чи можливо надати аналогічний договір в якому буде вказаний предмет договору лише капітальний ремонт систем автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу??? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду поставленого Вами запитання повідомляємо: в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі по вимозі про надання інформації у вигляді сканованої довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2019-2021 р., на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника* у формі таблиці 1, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання робіт з встановлення, реконструкції, капітального ремонту систем автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, що є аналогічними за складом робіт згідно технічного завдання визначеного даним оголошенням, мається на увазі надання аналогічного договору в якому предметом договору буде або встановлення або реконструкція або капітальний ремонт систем автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, в тому числі у складі загальнобудівельних робіт.
Щодо працівників
Дата подання: 01 листопада 2021 15:34
Дата відповіді: 01 листопада 2021 16:36
Додатком 3 до оголошення передбачено наявність «інженер з техніки безпеки та охорони праці (досвід роботи у будівництві - не менше 3 років). Надати копію відповідного документу про проходження навчання встановленого законодавством зразка (посвідчення, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці) та надати наказ про призначення (переведення) на посаду даної особи або покладання обов’язків». Звертаємо вашу увагу, що п. 14,15 Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначені вичерпні кадрові вимоги до виконання робіт (надання послуг) з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме : «14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.». Вимога, «інженер з техніки безпеки та охорони праці (досвід роботи у будівництві - не менше 3 років). Надати копію відповідного документу про проходження навчання встановленого законодавством зразка (посвідчення, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці) та надати наказ про призначення (переведення) на посаду даної особи або покладання обов’язків» не відповідає чинному законодавству щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо видалити дискримінаційну вимогу. Просимо внести зміни до документації, шляхом видалення дискримінаційної вимоги. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду поставленого Вами запитання повідомляємо: згідно з вимогами Кодексу законів про працю на всіх підприємствах, в установах, організаціях створюються безпечні і нешкідливі умови праці. Забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці покладається на власника або уповноважений ним орган. Так відповідно до ст. 15 Закону «Про охорону праці» така служба обов’язково повинна бути створена на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб у відповідності з Типовим положенням про службу охорони праці. Також має бути розроблено Положення про службу охорони праці цього підприємства, визначено структуру такої служби, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників. На підприємствах з кількістю працівників менше 50 чоловік функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва (суміщення) особи, які мають відповідну підготовку. А на підприємствах з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні фахівці, які мають не менше трьох років виробничого стажу і пройшли навчання з охорони праці. Обов’язок роботодавця – затвердити документи, які передбачені ст. 13 Закону «Про охорону праці». Вони повинні встановлювати правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках і робочих місцях. Інструкції та інша документація з охорони праці розробляються на підставі положень законодавства з охорони праці, типових інструкцій та технологічної документації підприємства з урахуванням виду діяльності підприємства і конкретних умов праці на ньому, керівниками структурних підрозділів. Підпорядковується служба охорони праці згідно із законодавством безпосередньо роботодавцеві. Проте роботодавець може доручити функціональне управління (кураторство) діяльністю служби іншій посадовій особі, скажімо, головному інженерові, заступникові директора з охорони праці тощо. Покладення таких обов’язків потрібно закріпити наказом або відобразити в посадовій інструкції уповноваженої особи. Підпорядковується служба охорони праці згідно із законодавством безпосередньо роботодавцеві. Проте роботодавець може доручити функціональне управління (кураторство) діяльністю служби іншій посадовій особі, скажімо, головному інженерові, заступникові директора з охорони праці тощо. Так, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. № 327, для сфери охорони праці на виробництві є дві професійні назви: начальник відділу охорони праці та інженер з охорони праці. Для певних посадових обов’язків можна використовувати й третю — інспектор з охорони праці. Все залежить від рішення роботодавця. Згідно зі ст. 18 Закону «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці. Навчання з питань охорони праці таких працівників може проводитися як безпосередньо на підприємстві, так і іншим суб’єктом господарювання, що займаються таким навчанням. Перевірка знань працівників з питань охорони праці повинна здійснюватися відповідною комісією підприємства, склад якої затверджується керівником підприємства. Тому, вимога щодо наявності в Учасника інженера з техніки безпеки та охорони праці (досвід роботи у будівництві - не менше 3 років) з наданням відповідної копії документу про проходження навчання встановленого законодавством зразка (посвідчення, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці) та надати наказу про призначення (переведення) на посаду даної особи або покладання обов’язків не суперечить чинному законодавству, не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною.
Проект договору
Дата подання: 03 листопада 2021 10:11
Дата відповіді: 03 листопада 2021 11:53
Чи потрібно в проекті договору заповнювати учасникам свої реквізити, а саме в цій частині "Підрядник: Приватне підприємство «Київська область», що є платником податку ПДВ (свідоцтво про реєстрацію №________), в особі директора Прізвище Ім’я По-батькові, який діє на підставі Статуту підприємства, ліцензія (серія, №____) або реєстраційний запис №____, з другої Сторони (надалі - Сторони), уклали цей Договір про наступне:" та в цій: "20.11. Підрядник (вказується, має чи не має) статус платника податку на прибуток підприємств на загальних підставах відповідно до Податкового кодексу України. ", а також в реквізиті "ПІдпис". Так як у Вашій тендерній документації про це не вказано, але ці дані в проекті виділені іншим кольором. Окрім цього, додатки мають бути ваші(тобто ЗРАЗКИ) чи вже наші з кошторисом і скаденим графіком?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду поставленого Вами запитання повідомляємо: проєкт договору підписаний (погоджений) уповноваженою на підписання правочинів особою Учасника у сканованому вигляді завантажується на електронний майданчик, заповнювати пусті поля з боку Учасника не потрібно, всі додатки залишаються такими як визначено Замовником. Всі розрахунки, в тому числі і календарний план, завантажуються Учасником окремими файлами
Зміна умов ТД
Дата подання: 03 листопада 2021 17:22
Дата відповіді: 04 листопада 2021 08:52
Доброго дня. Звертаємось до Вас знову з проханням змінити проект договору. на раніше задане питання, а саме: "Проект договору 29.10.21, 12:26 Доброго дня! У Вашій тендерній документації міститься наступна вимога в проекті договору: "6.1.10. Мати на будівельному майданчику: * копію дозволу на початок робіт, видану органами Державної архітектурно-будівельної інспекції України;" Просимо внести зміни до тендерної документації, так як в Україні вже немає Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Дякуємо. Відповідь: Відповідь 29.10.21, 14:20 Доброго дня! За результатами розгляду поставленого Вами запитання повідомляємо: до оголошення будуть внесені зміни."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни будуть внесені у встановлені законодавством терміни.
відгук адресований Департаменту
Дата подання: 04 листопада 2021 09:42
У Оголошенні міститься вимога: "Відгук повинен бути адресований Департаменту регіонального розвитку КОДА на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку та має містити інформацію про номер та дату договору, інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень." Надаємо пояснення, що для участі у тендерах учасник не може кожний раз звертатись до попереднього Замовника для отримання адресованого відгуку. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-29-002434-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 22 листопада 2021 13:55
Неправомірне визначення переможця
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Проглянувши пропозицію переможця процедури закупівлі було виявлено ряд невідповідностей, які не дозволяють правомірно визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ»:
1. Відповідно до аб. 5 п. 2 Інструкції учасникам було встановлено вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до оголошення, а саме: договірна ціна; пояснювальна записка; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до розділу 6.2 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.07.2013 № 293 (розрахунок прибутку; кошти на покриття адміністративних витрат; кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, тощо, якщо інше не встановлено документацією оголошення); локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу; зведеним кошторисним розрахунком); підсумковою відомістю ресурсів; проєкт календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2); розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; об'єктні кошториси; розрахунок кошторисної заробітної плати ( згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281 (зі змінами); розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок витрат по транспортуванню будівельних вантажів, передбачених технічним завданням (ґрунту, будівельного сміття, тощо) власним транспортом або орендованим (у разі використання оренди техніки для перевезення вантажів надати договір оренди техніки або договір на послуги з перевезення будівельних матеріалів); розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності)».
У складі тендерної пропозиції ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ міститься файл «Кошторис.pdf», зокрема договірна ціна та підтверджуючі розрахунки у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ), у Розрахунку № 12 якої зазначено: Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-" (стор. 2 Договірної ціни файлу «Кошторис.pdf»).
Відповідно до п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013: До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури будівництва, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні) та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно Постанови Кабінетом Міністрів України №671 від 29 липня 2020 року «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на кінець 2021 року задекларований Урядом показник інфляції становить 7,3%, а середньомісячний показник інфляції прогнозується на рівні 8,1%.
Відповідно до п.6.3.4. ДСТУ БД.1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва, використовуються у порядку обумовленого договору підряду.
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вказано інформації щодо не включення Учасником до складу договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Учасник в тендерній пропозиції не включив до складу договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами чим порушив вимоги Інструкції учасникам до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та норми чинного законодавства.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013, вимога щодо включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, носить обов’язковий характер, а не право учасника включати чи не включати такі витрати. Наголошуємо, що дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8330-р/пк-пз від 19.04.2021, № 20236-р/пк-пз від 06.09.2021.
Виходячи із вищесказаного пропозиція ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (п.п. 1 п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).

2. Відповідно до вимог Інструкції учасникам до Оголошення учасники повинні були надати, зокрема, розрахунок кошторисної заробітної плати (виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами)).
На виконання цієї умови ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" надало розрахунок, в якому застосовано розмір прожиткового мінімуму на рівні 2270 грн. Проте, станом на дату подання пропозиції розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, згідно зі статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» становить 2379 грн.

Враховуючи викладене вище, наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

3. Наданий кошторис ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" з твердою договірною ціною, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні так, як в проекті договору вказано, що договірна ціна динамічна (п.3.5 договору) та додаток №1 до Договору ( ЗРАЗОК Договірна ціна) . В наданому кошторисі відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та їх розрахунок. В наданому кошторисі відсутні кошти на покриття ризику та їх розрахунок. В даному кошторисі відсутні розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації. В даному кошторисі відсутні витрати на Утримання служби Замовника та технічний нагляд , Авторський нагляд , Введення в експлуатацію , що вказано в проекті договору Додаток №3 до Договору.

Таким чином, виходячи із вищесказаного пропозиція ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ"
не відповідає умовам Оголошення та підлягає відхиленню.

Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів суперечать Закону України «Про публічні» закупівлі та тягнуть за собою відповідальність за порушення Закону.
Все вищезазначене свідчить про те, що тендерна пропозиція ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" не відповідає вимогам до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена згідно ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ми, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ". У випадку нереагування Замовника на вимогу будемо звертатись до органу, що здійснює контроль над Замовником та до суду.
Та хочемо нагадати, відповідно до аб. 5 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2021 16:24
Зазначаємо, що згідно абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також частини 4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Що стосується вимоги про надання аргументації з визначення того чи іншого учасника переможцем в спрощених закупівлях – оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця, законодавством не передбачено.
Номер вимоги: UA-2021-10-29-002434-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 23 листопада 2021 12:28
Неправомірне визначення переможця
Проглянувши пропозицію переможця процедури закупівлі було виявлено ряд невідповідностей, які не дозволяють правомірно визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ»:
Відповідно до п. 5 Додатку 3 Оголошення було встановлено: «Під час подання пропозиції обов’язковим є заповнення окремого текстового поля електронної форми, де зазначається інформація про субпідрядників. В цьому полі зазначається інформація про повне найменування та місцезнаходження кожного субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання робіт (допускається скорочене викладення інформації). Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації під час подання пропозиції обов’язковим є заповнення окремого текстового поля електронної форми, де зазначається інформація про те, що учасник не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт».
ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надано файл «Лист щодо незалучення підприємства.PDF», де вказано інформацію, що ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не планує залучати до виконання робіт суб՚єкта господарювання, як субпідрядника. На виконання вимог Замовника ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» зобов՚язаний був заповнити окреме текстове поле електронної форми. У разі відсутності можливості заповнення даного текстового поля, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» повинен був надати роз՚яснення з цього приводу.
Враховуючи викладене вище, наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Ми, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ". У випадку нереагування Замовника на вимогу будемо звертатись до органу, що здійснює контроль над Замовником та до суду.
Та хочемо нагадати, відповідно до аб. 5 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 11:19
Зазначаємо, що згідно абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також частини 4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Що стосується вимоги про надання аргументації з визначення того чи іншого учасника переможцем в спрощених закупівлях – оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця, законодавством не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ 959 243,57
UAH з ПДВ
908 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 1 007 181,41
UAH з ПДВ
909 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2021 16:39
Електронний підпис
11 листопада 2021 16:35
Сканировать10002.PDF
11 листопада 2021 15:32
Копія диплому Колесник.PDF
11 листопада 2021 15:32
Кошторис.pdf
11 листопада 2021 15:32
_кб 3 Копія.pdf
11 листопада 2021 15:32
Банк (2).pdf
11 листопада 2021 15:32
Додаток 2 ТЗ.PDF
11 листопада 2021 15:32
Розряд Туревський.pdf
11 листопада 2021 15:32
Відомості з ЄДР.pdf
11 листопада 2021 15:32
ОПИС до статуту.pdf
11 листопада 2021 15:32
Календарний графік.PDF
11 листопада 2021 15:32
15.imd
11 листопада 2021 15:32
Сертифікат Олендер.pdf
11 листопада 2021 15:32
Довідка про не засудження.PDF
11 листопада 2021 15:32
Лист відгук.PDF
11 листопада 2021 15:32
Сертифікат Приходько копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
15.rar
11 листопада 2021 15:32
Довідка про ліцензію.PDF
11 листопада 2021 15:32
Наказ ліцензія Агні.PDF
11 листопада 2021 15:32
Свідоцтво Олендер копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Довідка ДСНС.PDF
11 листопада 2021 15:32
Копія наказ інженер з ОП.PDF
11 листопада 2021 15:32
Професія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Наказ Директор.PDF
11 листопада 2021 15:32
Довідка МТБ.PDF
11 листопада 2021 15:32
Наказ Директор КОПІЯ.PDF
11 листопада 2021 15:32
Договір оренди авто Копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Свідоцтво ГІП.PDF
11 листопада 2021 15:32
Договір оренди склад Копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Навчання ПБ ЕП ОП.PDF
11 листопада 2021 15:32
Банк (1).pdf
11 листопада 2021 15:32
Ст.17.PDF
11 листопада 2021 15:32
Навчання ПБ ЕП ОП.Копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Навчання охорона праці.pdf
11 листопада 2021 15:32
Посвідчення Динис.PDF
11 листопада 2021 15:32
Копія Витяг ПДВ АГНІ.PDF
11 листопада 2021 15:32
Довідка про код доступу.PDF
11 листопада 2021 15:32
Додаток 4 проект договору.pdf
11 листопада 2021 15:32
Свідоцтво про шлюб.PDF
11 листопада 2021 15:32
Договір оренди офіс Копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Лист Перун для КОДА.PDF
11 листопада 2021 15:32
Акт склад.PDF
11 листопада 2021 15:32
Копія техпаспорт.Fiat.PDF
11 листопада 2021 15:32
Календарни й графік.PDF
11 листопада 2021 15:32
ЦПД Працівники.pdf
11 листопада 2021 15:32
Сертифікат Олендер копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Додаток 1 Цінова пропозиція.PDF
11 листопада 2021 15:32
Довідка про працівників.PDF
11 листопада 2021 15:32
Статут.pdf
11 листопада 2021 15:32
Наказ інженер з ОП.PDF
11 листопада 2021 15:32
Навчання НОВЕ ОП ПБ ЕБ.PDF
11 листопада 2021 15:32
Довідка щодо банкрутства.PDF
11 листопада 2021 15:32
Лист ДСНС копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Витяг з ЄДР 27.10.2021.pdf
11 листопада 2021 15:32
Акт повірки.PDF
11 листопада 2021 15:32
Накази на прийняття Копія.PDF
11 листопада 2021 15:32
Нове навчання ОП ЕП копія.pdf
11 листопада 2021 15:32
Декларація МТБ Агні Копія.PDF

Публічні документи

11 листопада 2021 23:53
Електронний підпис
11 листопада 2021 23:49
08. Довідка про МТБ.pdf
11 листопада 2021 23:49
21. 459.imd
11 листопада 2021 23:49
16. Накази працівників.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. Трудові книжки.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. Інженер-кошторисник.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. Митяй електромонтер.pdf
11 листопада 2021 23:49
15. Фінзвіт за 2020-19 рік.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. наказ охорона праці.pdf
11 листопада 2021 23:49
21. Календарний графік.pdf
11 листопада 2021 23:49
08. лист згода на Фіат.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. Довідка про працівників.pdf
11 листопада 2021 23:49
11. Ліцензії, дозволи.pdf
11 листопада 2021 23:49
05. Статут оригінал.pdf
11 листопада 2021 23:49
04. Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. Пожежна безпека.pdf
11 листопада 2021 23:49
10. Сертифікат Лабораторія.pdf
11 листопада 2021 23:49
21. Кошторисні розрахунки.pdf
11 листопада 2021 23:49
08. лист згода на Пасат.pdf
11 листопада 2021 23:49
21. 459.bdcu
11 листопада 2021 23:49
17. Довідки.pdf
11 листопада 2021 23:49
03. проєкт договору.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. Висота.pdf
11 листопада 2021 23:49
07. Декларація пожежка НОВА.zip
11 листопада 2021 23:49
05.Установчі.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. Налагоджувальник.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. Електромонтери.pdf
11 листопада 2021 23:49
16. посвідчення ОП 2021.pdf
11 листопада 2021 23:49
12. Сертифікати ISО.pdf
11 листопада 2021 23:49
06. Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ
#43622421
Переможець 908 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 15:50

Документи

19 листопада 2021 15:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ
#43622421
908 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 15:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:25
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 14:44
Договір №135-21 від 29.11.2021.PDF зміни до договору
01 грудня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 14:36
Договір від 29.11.2021 №135-21.PDF укладений
29 листопада 2021 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація укладеного договору в оновленій редакції
Номер договору про закупівлю: № 135-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №135-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 908 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 151 333,33 UAH)