Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дністровське басейнове управління водних ресурсів |
Код ЄДРПОУ: | 13646270 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А |
Контактна особа: |
Пушка Юлія Романівна +380342523142 tenderbuvr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 4 261 664,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 308,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови: Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (додаток 6 до документації). Розмір:20000 грн. Інші умови перелічені в тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 (одного) місяця після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми повертаються Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 17:47 |
Рішення про внесення змін.docx | |
11 листопада 2021 17:47 |
Тендерна документація.docx | |
11 листопада 2021 17:47 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
29 жовтня 2021 17:19 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
29 жовтня 2021 17:19 |
додаток _3 вимоги ст.17.docx | |
29 жовтня 2021 17:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
29 жовтня 2021 17:19 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx |
11 листопада 2021 18:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2021 17:47 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
11 листопада 2021 17:47 |
Тендерна документація.docx
|
|||
11 листопада 2021 17:47 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx
|
|||
29 жовтня 2021 17:19 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
29 жовтня 2021 17:19 |
додаток _3 вимоги ст.17.docx
|
|||
29 жовтня 2021 17:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
|||
29 жовтня 2021 17:19 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На об’єкті повинні бути виконані всі передбачені проектною документацією згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами роботи
Для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення плати.
При цьому зазначаємо, що акт готовності об’єкта до експлуатації, повинен бути підписаний генпроектувальною та генпідрядною організаціями, субпідрядними організаціями, що здійснювали будівництво, замовником, страховою компанією (у разі, коли об’єкт застрахований)
Орган державного архітектурно-будівельного контролю приймає подані замовником заяву, акт готовності об’єкта до експлуатації та вчиняє дії у межах законодавства щодо з’ясування питання достовірності відомостей у поданих документах, відповідності об’єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, стандартів і правил на основі чек-листа за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, який виготовляється з використанням Реєстру будівельної діяльності.
Під час такого огляду посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю з’ясовує наявність виконавчої документації в обсязі, передбаченому державними будівельними нормами, та матеріалів технічної інвентаризації згідно з чек-листом за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, а також здійснює фото- та відеофіксацію.
Орган державного архітектурно-будівельного контролю приймає рішення про видачу сертифіката або про відмову в його видачі.
Підставами для відмови у видачі сертифіката є:
неподання документів, необхідних для прийняття рішення про видачу сертифіката;
виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;
невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, стандартів і правил, зокрема щодо доступності об’єкта для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
невиконання вимог, передбачених Законом України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, щодо оснащення будівлі вузлами обліку відповідних комунальних послуг.
Отже, попри те, що заява про видачу сертифіката подається замовником чи його уповноваженою особою, отримання відповідного документа напряму залежить від якості виконання робіт підрядником, адже перевіряється відповідність об’єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, стандартів і правил. Це означає, що лише при відсутності зауважень до об’єкта, відповідний сертифікат буде видано, що свідчитиме про належну якість та добропорядність в тому числі і підрядника та про завершеність об’єкта.
Даний сертифікат можливо знайти у реєстрі ДАБІ. Попри наявність реєстру, у який повинні вноситись відповідні відомості, зазначена вимога встановлена, оскільки в реєстрах ДАБІ важко знайти необхідний дозвіл через недосконалість системи пошуку, відтак Замовником вимагається надання такого документу. Відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства виданого 16.01.2020 року опубліковано перелік реєстрів доступ до яких є вільним, серед зазначеного реєстру ДАБІ немає. Після зазначеної дати відомості про відкриті реєстри даних не публікувались. Відтак скаржник не довів, яким чином подання зазначеного документу обмежує участь в закупівлі.
Враховуючи, що ст.16 Закону надає право Замовнику встановлювати кваліфікаційний критерій «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів», замовник діє виключно у межах Закону, встановлюючи вимогу про підтвердження виконання аналогічного договору зокрема сертифікатом про введення об’єкта в експлуатацію, що є логічним завершальним етапом будь-якого об’єкта будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-26-000006 ● 8516bb923a7543ed9e2ed3f606825aab
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.11.2021 №739
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 26.11.2021 №739
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-10-29-002355-b 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 14:47:17
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Відновлення дамби на р.Дністер в с.Дубівці Галицького району Івано-Франківської області, пошкодженої стихією 12-24 червня 2020 року. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-002355-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПМК-77» те, що у довідці «Про обладнання і механізми» від 15.11.2021 №5 наданої учасником, відсутня інформація щодо наявності будівельних машин і механізмів, зазначених в підсумковій відомості ресурсів, наданій у складі договірної ціни учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-02 14:43:01
Відповідь
У довідці про обладнання і механізми від 15.11.2021 №5 включене основне обладнання необхідне для виконання вказаних робіт як нами і вимагалось. У підсумковій відомості ресурсів включено і додаткове обладнання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПМК-77 |
3 888 561,60
UAH з ПДВ
|
3 888 561,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПМК-113" |
4 133 814,80
UAH з ПДВ
|
4 133 814,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПМК-77 #36996741 |
Переможець |
3 888 561,60
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 18:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 15:17
|
IMG_0005 (12).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:14
|
додаткова Дубівці.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 14:50
|
додаткова угода дог194.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 14:12
|
договір 194.pdf | укладений |
07 грудня 2021 14:05
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 грудня 2021 15:45
|
969 171,60 UAH | UA648201720343141006100007024 Дністровське БУВР |
UA743808050000000026008272902 ТзОВ "ПМК-77" |
Оплачений |
29 грудня 2021 18:40
|
2 568 320,40 UAH | UA648201720343141006100007024 Дністровське БУВР |
UA743808050000000026008272902 ТзОВ "ПМК-77" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.1.5 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.5.1, та п.10.1 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3.2 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |