Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522358340 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 2 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом місяця з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні місячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 15:19 |
1.2 Додаток № 6.rtf | |
29 жовтня 2021 15:19 |
1. ТД Кап. рем. ДНЗ № 65.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-18-000003 ● e9865d391b49473297af5327a01e58e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2022 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2022 № 24-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.08.2022 № 24-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-29-001829-b від 29.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 15:03:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Будівельно-монтажні роботи за проєктом «Капітальний ремонт санаторного ДНЗ (ясла-садок) № 65 «Лукомор'я» вул.Курганна, 2а м. Кропивницький (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-001829-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до вимог ТД, а саме пункту 2 розділу 5 ТД зазначено, що усі інші питання, які не передбачені цією ТД, регулюються законодавством. Відповідно до статті 1 Закону України "Про інформацію" документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Відповідно до норм Закону не зазначено конкретного документу яким підтверджується інформація вимогам статті 17 Закону, які встановлені для переможця процедури. У зв’язку з цим законодавець залишив право за Замовником вирішувати який саме документ повинен підтверджувати відповідну вимогу статті 17 Закону. Згідно з частиною п`ятою розділу VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону №2155 електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки. Отже, усі електронні підписи, які видані протягом дії Закону «Про електронні довірчі послуги», дійсні. Відповідно до Закону №2155 удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов`язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис. В свою чергу, у постанові Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі - Постанова № 193) постановлено погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект). Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року (абзац 2 пункту 1 Постанови № 193). Враховуючи зазначене Управління на виконання пункт 3 висновку від 06.09.2022 року зазначає наступне: При формуванні бюджету на 2022 рік по Управлінню, передбачено кошти спеціального фонду з яких можливо здійснювати видатки на зазначену послугу щодо придбання удосконалених електронних підписів. Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану який затверджено постановою Кабінету міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами) обмежено здійснення фінансових зобов’язань на придбання вищезазначених послуг. У зв’язку з наведеним Управління провело роз’яснювальні роботи та виконає усунення виявлених невідповідностей в установленому законодавством порядку, а саме недопущення невідповідності в подальшому та після надання законної можливості здійснення фінансових зобов’язань Державною казначейською службою виготовить кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи. Дякую!
2022-09-13 15:47:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП " АНОД" |
2 645 000,00
UAH з ПДВ
|
2 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КАБЕКС" |
2 649 000,00
UAH з ПДВ
|
2 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП " АНОД" #31833575 |
Переможець |
2 645 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 10:24
|
Укладений договір
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт санаторного ДНЗ (ясла-садок) № 65 "Лукомор'я" вул.Курганна, 2а м. Кропивницький (Коригування)" | 1 | роботи |
2 645 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до пунктів 3.1 та 4.2 в частині зміни чинних норм будівельного законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/37-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/37-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/37-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/37-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/37-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/37-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт санаторного ДНЗ (ясла-садок) № 65 "Лукомор'я" вул.Курганна, 2а м. Кропивницький (Коригування)" | 1 | роботи |
2 305 145,02
UAH
|