Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня» |
Код ЄДРПОУ: | 26418688 |
Місцезнаходження: | 68643, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А |
Контактна особа: |
Інна Воловенко +380484197504 buhgaltercrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 5 822 833,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 10:13 |
Додаток 4 -проект договору.doc | |
29 жовтня 2021 10:13 |
ТД -2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000003 ● d024390f1f2d4278ae047bad57cfaa5b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 10:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 № 54
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-10-29-001773-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 16:29:00
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт приміщень блоку дитячих крапельних інфекцій, інфекційного відділення КНП Саф'янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня» по вул. Тиха, 3 у м. Ізмаїл Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-001773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 08:29:41
Відповідь на запит
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості предмета закупівлі визначено у відповідності до п.4 НАКАЗУ МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", та також експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, в якому зазначено, що кошторисна документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». (копія експертного звіту додається).
2. Щодо посилання на веб-сторінку надаємо пояснення:
В пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначено, що
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;…
Комунальне некомерційне підприємство Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня» є одержувачем бюджетних коштів, відповідно до мережи розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.
У ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України наведені терміни, що вживаються в такому значенні:
п.п.38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Таким чином п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не розповсюджується на наше підприємство.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-21 10:17:35
Пояснення на запит
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості предмета закупівлі визначено у відповідності до п.4 НАКАЗУ МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", а також експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, в якому зазначено, що кошторисна документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». (копія експертного звіту додається).
2. Щодо посилання на веб-сторінку надаємо пояснення:
В пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначено, що
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;…
Комунальне некомерційне підприємство Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня» є одержувачем бюджетних коштів, відповідно до мережи розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.
У ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України наведені терміни, що вживаються в такому значенні:
п.п.38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Таким чином п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не розповсюджується на наше підприємство.
- копія експертного звіту по капремонту.PDF
- копія мережи розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.PDF
- Розпорядники_та_одержувачі_бюджетних_коштів.xls
- Електронний підпис
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-03-01 13:37:27
Наказ
НАКАЗ
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 «ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СВС-БУДІНВЕСТГРУП |
5 805 068,83
UAH з ПДВ
|
5 805 068,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АТЛАНТ СТРОЙ-О" |
5 822 833,00
UAH з ПДВ
|
5 822 833,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СВС-БУДІНВЕСТГРУП #42124256 |
Переможець |
5 805 068,83
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 14:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:53
|
додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2022 17:05
|
додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
21 липня 2022 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 10:28
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
31 березня 2022 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:52
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 14:54
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 10:04
|
Договір.PDF | укладений |
10 грудня 2021 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | введення в дію нової договірної ціни, календарного графіку виконання робіт та плану фінансування об'єкту |
Номер договору про закупівлю: | 407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | введення в дію нової редакції договірної ціни, календарного графіку виконання робіт та плану фінансування об'єкту |
Номер договору про закупівлю: | 407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили): військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт до 30.06.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжено строк виконання робіт до 31.12.2022 р. у зв'язку з форс-мажорними обставинами: військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт - до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |