Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (НУШ)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-10-29-001673-c 6ff7a7a8e6bd4b8cb11a294a80d9fe07
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Тетяна Анатоліївна

+380445463188 sh264@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03599032
Місцезнаходження: 02225, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Оноре де Бальзака буд 8-Г
Контактна особа: Нестеренко Тетяна Анатоліївна
+380445463188
sh264@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 16:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 16:11
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 8-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2021 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 14:42
Оголошення з додатками (нова редакція).docx
02 листопада 2021 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 14:42
Оголошення з додатками (нова редакція).docx
29 жовтня 2021 16:07
Оголошення з додатками (МУЛЬТИМЕДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ (2) (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогів
Дата подання: 02 листопада 2021 10:42
Дата відповіді: 02 листопада 2021 14:58
Шановний Замовнику, просимо Вас не обмежувати інших учасників у праві на участь у Вашій закупівлі та надати можливість запропонувати еквіваленти/аналоги. Більше того, Ви будете мати можливість отримати обладнання з кращими характеристиками та дотриматися принципів здійснення публічних закупівель, що визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія, ефективність та пропорційність; добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, ваше запитання розглянуто, відповідні зміни внесено до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 56 817,00
UAH з ПДВ
56 817,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2021 11:19
Електронний підпис
11 листопада 2021 11:18
Лист-згода відхилення.pdf
11 листопада 2021 11:18
Технічні вимоги згода.pdf
11 листопада 2021 11:18
Документи якості.pdf
11 листопада 2021 11:18
Гарантійний лист санкції.pdf
11 листопада 2021 11:18
Установчі документи.pdf
11 листопада 2021 11:18
Авторизаційні листи.pdf
11 листопада 2021 11:18
Гарантійний лист монтаж.pdf
11 листопада 2021 11:18
Довідка працівники.pdf
11 листопада 2021 11:18
Довідка ліцензування.pdf
11 листопада 2021 11:18
Довідка сервіс центр.pdf
11 листопада 2021 11:18
Лист щодо сертифікації.pdf
11 листопада 2021 11:18
Згода на обробку ПД.pdf
11 листопада 2021 11:18
Уповноважена особа.pdf
11 листопада 2021 11:18
Таблиця відповідності.pdf
11 листопада 2021 11:18
Інформаційна довідка.pdf
11 листопада 2021 11:18
Проект договору.pdf
11 листопада 2021 11:18
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2021 11:18
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 56 817,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 17:16

Документи

18 листопада 2021 17:16
Електронний підпис
18 листопада 2021 17:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
56 817,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2021 17:16
Електронний підпис
18 листопада 2021 17:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 11:02
Додаткова угода укладений
24 грудня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 18:19
Додаткова угода № 2 зміни до договору
15 грудня 2021 18:18
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 15:15
Додаткова угода №1 зміни до договору
01 грудня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 09:43
Договір укладений
29 листопада 2021 09:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Мультимедійний комплекс 2 комплекти 28 408,50
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились викласти п. 2.1 Договору в новій редакції: 2.1. Ціна Договору визначена в межах бюджетного призначення та на основі Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та складає 56 817,00 (п’ятдесят шість тисяч вісімсот сімнадцять гривень 00 копійок) грн., в тому числі ПДВ 20% 9 469,50 (дев’ять тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 50 копійок) грн. за рахунок: - - бюджетних коштів по КПКВ 4211182 «Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 32803,00 грн. з ПДВ; - бюджетних коштів по КПКВ 4211181 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" в сумі 17197,00 грн. з ПДВ. - бюджетні кошти по КПКВ 4211021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» в сумі 6817,00 грн в т.ч. ПДВ. 2. Сторони домовились внести зміни в розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін»
Номер договору про закупівлю: 264-11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 264-11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Мультимедійний комплекс 2 комплекти 28 408,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю виконання Продавцем умов пункту 3.1.1 Договору