Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44145833 |
Місцезнаходження: | 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Грушевського, 53 |
Контактна особа: |
Надворний Тадеуш Антонович +380673934559 nadvornuy64@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 12:14 |
Очікувана вартість: | 5 020 935,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 104,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 25 000,00 (двадцять п»ять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безвідкличною (свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради (код ЄДРПОУ 44145833), р/р UA238201720355139007000138319 Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641, Замовник надає Підряднику попередню оплату в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від бюджетного призначення, на виконання робіт, придбання і постачання необхідних для виконання: матеріалів, устаткування, конструкцій, виробів, надавання послуг з перевезення та оренди, сплати податків та обов’язкових платежів відповідно до договору на строк не більше 90 календарних днів. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику упродовж 5 робочих днів після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України.Вказані документи складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 15:34 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx | |
12 листопада 2021 15:34 |
9. Додаток_5_Вимоги_до_гарантii.doc | |
12 листопада 2021 15:34 |
8 Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
12 листопада 2021 15:34 |
7_Додаток_3_Проект_договору.doc | |
12 листопада 2021 15:34 |
6_Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
12 листопада 2021 15:34 |
5_Додаток_1_Пропозицiя.doc | |
12 листопада 2021 15:34 |
4 ТД Городок УЖКГ.docx | |
29 жовтня 2021 16:02 |
9. Додаток_5_Вимоги_до_гарантii.doc | |
29 жовтня 2021 16:02 |
8 Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
29 жовтня 2021 16:02 |
7_Додаток_3_Проект_договору.doc | |
29 жовтня 2021 16:02 |
6_Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
29 жовтня 2021 16:02 |
5_Додаток_1_Пропозицiя.doc | |
29 жовтня 2021 16:02 |
4 ТД Городок УЖКГ.docx |
12 листопада 2021 15:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2021 15:34 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
|
|||
12 листопада 2021 15:34 |
9. Додаток_5_Вимоги_до_гарантii.doc
|
|||
12 листопада 2021 15:34 |
8 Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
12 листопада 2021 15:34 |
7_Додаток_3_Проект_договору.doc
|
|||
12 листопада 2021 15:34 |
6_Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
|
|||
12 листопада 2021 15:34 |
5_Додаток_1_Пропозицiя.doc
|
|||
12 листопада 2021 15:34 |
4 ТД Городок УЖКГ.docx
|
|||
29 жовтня 2021 16:02 |
9. Додаток_5_Вимоги_до_гарантii.doc
|
|||
29 жовтня 2021 16:02 |
8 Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
29 жовтня 2021 16:02 |
7_Додаток_3_Проект_договору.doc
|
|||
29 жовтня 2021 16:02 |
6_Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
|
|||
29 жовтня 2021 16:02 |
5_Додаток_1_Пропозицiя.doc
|
|||
29 жовтня 2021 16:02 |
4 ТД Городок УЖКГ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000024 ● 28e53d8cba984aa5bbae408f30a0230e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 Одеса № 111
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2021-10-29-001639-c 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 13:14:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 15:10:14
пояснення
Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради розглянув Ваш запит від 2022-02-16 13:14:42. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 29 жовтня 2021 р. Відділом житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі: «код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт» («Капітальний ремонт по відновленню та підтриманню сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану русла річки Тростянець на території м. Городок, Хмельницької області»). Очікувана вартість закупівлі склала 5020935.40 грн. з ПДВ.
І. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Для проведення закупівлі робіт по капітальному ремонту по відновленню та підтриманню сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану русла річки Тростянець на території м. Городок Хмельницької області рішенням десятої чергової сесії восьмого скликання Городоцької міської територіальної громади № 10 від 25 серпня 2021 року виділено коштів в сумі 1000000 грн., в тому числі:
за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету 200000 грн.;
за рахунок перерозподілу коштів міського бюджету 800000 грн.
Дане рішення сесії висвітлене на вебсайті головного розпорядника коштів –Городоцької міської територіальної громади 25 серпня 2021 року за посиланням:
https://gromada.org.ua/gromada/gorodocka/docs/902205/ (Копія рішення сесії та витяг з пояснювальної записки додаються).
Протягом 2021 року на виконання робіт по об’єкту „ Капітальний ремонт по відновленню та підтриманню сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану русла річки Тростянець на території м. Городок Хмельницької області” кошти з бюджету громади не використовувались.
При затвердженні бюджету Городоцької міської територіальної громади на 2022 рік кошти на оплату робіт по вищевказаному об’єкту не виділялись.
Можливість виділення коштів в сумі 1000000 грн. на оплату робіт по об’єкту „Капітальний ремонт по відновленню та підтриманню сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану русла річки Тростянець на території м. Городок Хмельницької області” у поточному році буде розглянута на черговій сесії територіальної громади при внесенні змін до бюджету при перерозподілі коштів міського бюджету або при перевиконанні його дохідної частини.
Крім того, на момент написання відповіді на запит Держаудитслужби, залучення коштів з державного бюджету, коштів інвесторів або надання благодійної допомоги на даний об’єкт не передбачено.
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», окрім того, нами були враховані відомості із проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560), а також експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
Підсумовуючи вищевказане очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом віднімання від загальної вартості будівництва глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальнi роботи та авторський нагляд», помножених на 1.2 (ПДВ).
ІІ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та дефектних актів із проектної документації по об’єкту будівництва.
ІІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
У зв»язку з відсутністю власного вебсайта, інформація щодо даної закупівлі розміщена на вебсайті головного розпорядника коштів – Городоцької міської територіальної громади 25 серпня 2021 року за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/gorodocka/docs/902205/
Відповідно до частини десятої статті 11 Закону, а також відповідно до Положення «Про Уповноважену особу» Відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради серед обов’язків уповноваженої особи відсутнє зобов’язання щодо публікації інформації на веб-сайті Замовника. Замовник торгів не має власного веб-сайта, тому не може здійснювати відповідні дії самостійно. Наразі в Уповноваженої особи відсутня інформація щодо запитуваних питань, адже публікацією займається інша організація.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не лише не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Додатково повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано головного розпорядника бюджетних коштів про проведення закупівлі «код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт» («Капітальний ремонт по відновленню та підтриманню сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану русла річки Тростянець на території м. Городок, Хмельницької області»). Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Альфа-газ" |
5 012 714,40
UAH з ПДВ
|
4 937 399,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАКРОЕКОБУД" |
5 018 935,40
UAH з ПДВ
|
4 940 621,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" |
5 020 935,40
UAH з ПДВ
|
5 020 935,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Альфа-газ" #31328477 |
Відхилено |
4 937 399,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 11:05
|
ТОВ "МАКРОЕКОБУД" #39941103 |
Переможець |
4 940 621,34
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 10:11
|
договір | укладений |
16 грудня 2021 09:49
|