Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 04382062 |
Місцезнаходження: | 39071, Україна , Полтавська обл., Градизьк, вул. Київська, 51 |
Контактна особа: |
Носа Мирослав +380661810916 gradyzk2021@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 14:47 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 15:37 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 14:49 |
Додаток_8_(1).docx | |
29 жовтня 2021 14:49 |
Додаток_6_(1).docx | |
29 жовтня 2021 14:48 |
Додаток_7_(1).docx | |
29 жовтня 2021 14:47 |
Додаток_9_(1).docx | |
29 жовтня 2021 14:45 |
Тендерна_документацiя_(додатки_1-4)_(1).docx | |
29 жовтня 2021 14:44 |
Додаток_5_(1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-08-000033 ● 5a924fb2467e4218a96a158ef49117c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2022 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.08.2022 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-10-29-001392-c, 29.10.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2022-08-08-000033, інформування через електронну систему закупівель, у розділі «моніторинг», з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та неможливість їх усунення, зобов’язуємося здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому , а саме будимо здійснювати визначання предмета закупівлі за показником четвертої цифри , щоб не порушувати норми частини третьої Порядку № 708, а також уважніше прописувати тендерну документацію дотримуючись пункту одинадцятого частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" В подальшому уповноважену особу направимо на курси по підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
2022-08-18 08:53:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
На виконання висновку Замовником надано наступну інформацію в електронній системі закупівель, а саме: «На виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2022-08-08-000033, інформування через електронну систему закупівель, у розділі «моніторинг», з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та неможливість їх усунення, зобов’язуємося здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому , а саме будимо здійснювати визначання предмета закупівлі за показником четвертої цифри, щоб не порушувати норми частини третьої Порядку № 708, а також уважніше прописувати тендерну документацію дотримуючись пункту одинадцятого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». В подальшому уповноважену особу направимо на курси по підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.».
2022-08-22 16:51:48
Оскарження в суді
Опис: | На виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2022-08-08-000033, інформування через електронну систему закупівель, у розділі «моніторинг», з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та неможливість їх усунення, зобов’язуємося здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому , а саме будимо здійснювати визначання предмета закупівлі за показником четвертої цифри , щоб не порушувати норми частини третьої Порядку № 708, а також уважніше прописувати тендерну документацію дотримуючись пункту одинадцятого частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" В подальшому уповноважену особу направимо на курси по підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель. |
Дата публікації: | 17 серпня 2022 |
Документи:
17 серпня 2022 14:44
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
539 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "БЛАГОУСТРІЙ" ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
539 975,00
UAH з ПДВ
|
539 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Переможець |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 19:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 16:27
|
Договір | укладений |
08 грудня 2021 16:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Трактор | 1 | шт |
1,00
UAH з ПДВ
|