Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дністровське басейнове управління водних ресурсів |
Код ЄДРПОУ: | 13646270 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А |
Контактна особа: |
Пушка Юлія Романівна +380342523142 tenderbuvr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 4 961 401,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 807,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови: Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (додаток 6 до документації). Розмір:20000 грн. Інші умови перелічені в тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 (одного) місяця після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми повертаються Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 13:52 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
29 жовтня 2021 13:51 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx | |
29 жовтня 2021 13:51 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
29 жовтня 2021 13:51 |
Тендерна документація.docx | |
29 жовтня 2021 13:51 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
29 жовтня 2021 13:51 |
додаток _3 вимоги ст.17.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені в ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно в додатку №1 до розділу 3 (останній абзац) тендерної документації замовник вимагає копії сертифікатів введення в експлуатацію об’єкта, виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідають поданим аналогічним договорам.
Дана вимога по відношенню до учасників в частині надання відповідного сертифікату є дискримінаційною, оскільки прерогатива отримання даного сертифіката (згідно ст.24 Постанови КМУ №681 від 23.06.2021р.) належить замовнику будівництва, а виконавець робіт не пливає на отримання замовником будівництва даного сертифікату.
Зважаючи на викладене та враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема ст.5 п.1 (підпункт 4) тендерна документація не повинна містити дискримінаційні вимоги для учасників.
Враховуючи вищевказане, і зважаючи на те, що отримання даного сертифікату доступне тільки замовнику будівництва просимо прибрати в тендерній документації дану вимогу, в іншому випадку тендерний комітет буде нести відповідальність згідно чинного законодавства в разі залишення даної норми без змін.
На об’єкті повинні бути виконані всі передбачені проектною документацією згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами роботи
Для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення плати.
При цьому зазначаємо, що акт готовності об’єкта до експлуатації, повинен бути підписаний генпроектувальною та генпідрядною організаціями, субпідрядними організаціями, що здійснювали будівництво, замовником, страховою компанією (у разі, коли об’єкт застрахований)
Орган державного архітектурно-будівельного контролю приймає подані замовником заяву, акт готовності об’єкта до експлуатації та вчиняє дії у межах законодавства щодо з’ясування питання достовірності відомостей у поданих документах, відповідності об’єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, стандартів і правил на основі чек-листа за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, який виготовляється з використанням Реєстру будівельної діяльності.
Під час такого огляду посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю з’ясовує наявність виконавчої документації в обсязі, передбаченому державними будівельними нормами, та матеріалів технічної інвентаризації згідно з чек-листом за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, а також здійснює фото- та відеофіксацію.
Орган державного архітектурно-будівельного контролю приймає рішення про видачу сертифіката або про відмову в його видачі.
Підставами для відмови у видачі сертифіката є:
неподання документів, необхідних для прийняття рішення про видачу сертифіката;
виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;
невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, стандартів і правил, зокрема щодо доступності об’єкта для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
невиконання вимог, передбачених Законом України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, щодо оснащення будівлі вузлами обліку відповідних комунальних послуг.
Отже, попри те, що заява про видачу сертифіката подається замовником чи його уповноваженою особою, отримання відповідного документа напряму залежить від якості виконання робіт підрядником, адже перевіряється відповідність об’єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, стандартів і правил. Це означає, що лише при відсутності зауважень до об’єкта, відповідний сертифікат буде видано, що свідчитиме про належну якість та добропорядність в тому числі і підрядника та про завершеність об’єкта.
Даний сертифікат можливо знайти у реєстрі ДАБІ. Попри наявність реєстру, у який повинні вноситись відповідні відомості, зазначена вимога встановлена, оскільки в реєстрах ДАБІ важко знайти необхідний дозвіл через недосконалість системи пошуку, відтак Замовником вимагається надання такого документу. Відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства виданого 16.01.2020 року опубліковано перелік реєстрів доступ до яких є вільним, серед зазначеного реєстру ДАБІ немає. Після зазначеної дати відомості про відкриті реєстри даних не публікувались. Відтак скаржник не довів, яким чином подання зазначеного документу обмежує участь в закупівлі.
Враховуючи, що ст.16 Закону надає право Замовнику встановлювати кваліфікаційний критерій «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів», замовник діє виключно у межах Закону, встановлюючи вимогу про підтвердження виконання аналогічного договору зокрема сертифікатом про введення об’єкта в експлуатацію, що є логічним завершальним етапом будь-якого об’єкта будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-03-31-000022 ● a181280b9119469eafe37754c990fb26
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2022 14:51 |
30.03.2022 № 124
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2022 № 124
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-10-29-001206-с 29.10.2021 Дністровське басейнове управління водних ресурсів (код ЄДРПОУ 13646270) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-18 09:17:19
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з відновлення дамби на р.Лімниця в с.Мединя Галицького району Івано-Франківської області код згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-001206-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до пункту 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Згідно з пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовник вимагає від учасників надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які містяться у Додатку №1 до тендерної документації, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна) ;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає скановані з оригіналу копії посвідчень встановленого законодавством зразка спеціалістів, які будуть відповідати за охорону праці.
Розділом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для юридичних осіб:» «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання сканованої копії з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Пунктом 6 Розділу 5 «Інші документи» «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання Довідки про залучення осіб для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правових договорів.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будпроект ІФ» відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, хоча учасник має власні транспортні засоби, такі як сідлові тягачі МАN. , бульдозер , екскаватор, напівтягачі, які вказані у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 08.11.2021 №0121.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будпроект ІФ» також відсутні скановані з оригіналу копії посвідчень встановленого законодавством зразка спеціалістів, які будуть відповідати за охорону праці.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будпроект ІФ» на підтвердження надання сканованої копії з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період міститься Довідка щодо неподання звіту про рух грошових коштів від 08.11.2021 №028, в якій вказано причини ненадання такої звітності, а саме; ПП «Оселя плюс» є суб'єктом мікро підприємництва. Вказане підприємство ніякого відношення до ТОВ «Будпроект ІФ» не має.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будпроект ІФ» відсутня Довідка про залучення осіб для виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів, хоча у складі тендерної пропозиції цього Учасника надано Цивільно-правовий договір від 28.07.2021 №028/07, укладений з фізичною особою Міщиха Михайло Іванович.
Також, підпунктом 2.6 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надання розрахункового документу, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будпроект ІФ» такий документ відсутній.
Чому замовником не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Будпроект ІФ» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-20 15:36:45
Відповідь на запит про надання пояснення
УПРАВЛІННЮ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику відділу
Тетяні ПЕРЕВЕРЗЄВІЙ
Лист-відповідь
на запит про надання пояснення від 18.04.2012 року у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-03-31-000022 щодо закупівлі UA-2021-10-29-001206-c
Замовником торгів 29 жовтня 2021 року було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту «Відновлення дамби на р.Лімниця в с.Мединя Галицького району Івано-Франківської області, пошкодженої стихією 12-24 червня 2020 року. Капітальний ремонт.» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Щодо питань наведених у запиті на отримання пояснень у межах моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
1) Щодо підтвердження учасником кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме шляхом подання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що є власними та такі як сідлові тягачі МАN. , бульдозер , екскаватор, напівтягачі, які вказані у Довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 08.11.2021 №0121:
На підтвердження наявності власних транспортних засобів учасником надано файл «15 листопада 2021 16:13 41.свідоцтва про реєстрацію.rar» у якому містяться копії свідоцтв про реєстрацію всіх автомобілів зазначених у довідці від 08.11.2021 №0121, а саме техпаспорт на екскаватор гусеничний 18528АТ, напівпричіп АТ8259ХР, напівпричіп АТ8258ХР, бульдозер 19839АТ, сідловий тягач МАН АТ3711СР, сідловий тягач МАН АТ3748СР. Так, на 6 одиниць транспорту надано 6 свідоцтв, що підтверджують власність на них учасника, що відповідає Розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації.
2) Щодо підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема вимоги , що кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідченнь та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає скановані з оригіналу копії посвідчень встановленого законодавством зразка спеціалістів, які будуть відповідати за охорону праці.
Згідно розділу 2 додатку 1 тендерної документації Учасник для виконання робіт, що є предметом закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У складі пропозиції учасника ТОВ «Будпроект ІФ» наявний протокол засідання комісії з перевірки знань з охорони праці, що є невід’ємний додатком до посвідчення спеціаліста, який відповідає за охорону праці інженерно-технічного робітника (ІТР), а саме Міщихи Михайла Івановича. Посвідчення інженера з охорони праці №07-35 відповідного спеціаліста видане на підставі протоколу №7 від 11.04.2019 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Документи надані у складі пропозиції у файлах «15 листопада 2021 16:1351.Протокол засідання комісії з ОП.pdf», «15 листопада 2021 16:1351.Посвідчення з охорони праці-1.pdf».
3) Щодо довідки про залучення осіб для виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів
У складі тендерної пропозиції Учасника надано Цивільно-правовий договір від 28.07.2021 №028/07, укладений з фізичною особою Міщиха Михайло Іванович на виконання обов’язків інженера з охорони праці на підприємстві на строк до моменту виконання сторонами своїх зобов’язань з можливістю автоматичної пролонгації договору у разі, якщо жодна із сторін не заявила про припинення дії договору за місяць до закінчення його строку дії. Згідно ч.6 розділу 5 додатку 1 тендерної документації учасник повинен був зазначити інформацію про такого працівника в окремій довідці, яка містить наступні поля: 1) Прізвище, ім’я, по батькові 2) Посада/спеціальність 3)№, дата договору ЦПХ. Вся інформація, яка повинна була бути зазначена у такій довідці про відповідного працівника може бути встановлена з договору та документів, що підтверджують кваліфікацію працівника. Так, Міщиха Михайло Іванович має спеціальність та виконує посадові обов’язки інженера з охорони праці згідно цивільно-правового договору № №028/07 від 28.07.2021. Враховуючи, що вся інформація, яка становить інтерес замовника та вимагалася ним для надання подана та може бути встановлена із інших офіційних документів учасника, поданих ним у складі пропозиції, помилка допущена учасником визнана формальною та такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції і не перешкоджає з’ясуванню замовником інформації, що вимагалась для подання. Учасником у складі пропозиції було подано лист «15 листопада 2021 16:13 згода все.jpg», згідно якого учасник погоджується з усіма умовами і вимогами тендерної документації у формі довідок, листів, гарантій та зазначають, що у разі якщо у складі пропозиції буде відсутня будь-яка інформація, яка вимагалась, Учасник погоджується з нею. Враховуючи той факт, що інформація яка вимагалась наявна, тільки міститься у іншому документі, що не впливає на якість пропозиції в цілому, помилка допущена учасником є малозначною та формальною.
Також, згідно переліку формальних помилок, згоду з якими надав учасник, значиться наступна «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду». Згідно визначень української ділової мови «формат»- це певна структура інформаційного об'єкта, «Документ» — матеріальний об'єкт, що містить у зафіксованому вигляді інформацію, оформлений у зведеному порядку і має відповідно до чинного законодавства юридичну силу, «файл» - це відособлена частинка інформації, яка є відносно незалежною від інформації, що зберігається в інших файлах, тобто блок інформації на пристрої комп'ютера, що має певне логічне вираження (починаючи від простої послідовності байтів і закінчуючи об'єктом складної системи управління базами даних) і фіксоване ім'я, що дозволяє отримати доступ до цього файлу і відрізнити його від інших файлів. Так, у вигляді окремих файлів можуть зберігатися різноманітні текстові документи.
Тобто, слід розрізняти поняття «формат файлу» і «формат документа». Формат документа, з огляду на відмінність вищеназваних понять – це структура викладення інформації, яка міститься у цьому документі. Відтак, замовник вимагав надати інформацію у форматі таблиці, учасник же надав інформацію текстово, встановити яку можна із тексту договору цивільно-правового характеру, тобто інформація документа надана у іншому форматі з можливістю перегляду такої. Враховуючи, що до формальних помилок визначених документацію належить саме подання документа (документів) в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, промилка допущена учасником відноситься, за рішенням замовника, до формальних (несуттєвих помилок).Згідно ч.1.1 розділу 3 тендерної документації «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, технічні помилки та описки.» Так, замовник не відхиляє пропозицію учасника з урахуванням наявності формальної помилки.
4) Щодо надання розрахункового документу, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. На підтвердження наявності покриття за банківською гарантією
Згідно ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» платіжне доручення - розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунка на рахунок отримувача. Тобто саме такий документ повинен надати учасник. Учасник надав у складі своєї пропозиції платіжне доручення №1657 від 10 листопада 2021 року призначення згідно якого ГРОШОВЕ ПОКРИТТЯ ПО ГАРАНТIЇ №203686/92-6. Згідно даного платіжного доручення учасник ТОВ БУДПРОЕКТ IФ , тобто платник банку АТ КБ "ПРИВАТБАНК" доручив перерахування коштів банку -отримувачу (банку -гаранту) АТ "БАНК СIЧ" у розмірі 20000 грн. Документ міститься у файлі «15 листопада 2021 16:13 Платіжка гарантія 20368-92-6.pdf».
5) Щодо підтвердження фінансової спроможності учасника у формі фінансової звітності «Звіту про рух грошових коштів»
На підтвердження вимоги учасником подано у складі тендерної пропозиції лист-пояснення щодо неподання звіту про рух грошових коштів у формі довідки від 08.11.2021 №028, що міститься у файлі «62.рух коштів» в якій вказано причини ненадання такої звітності. Зазначення одноразово у тексті документа іншого підприємства , а саме ПП «Оселя плюс» є формальною (механічною помилкою), оскільки лист-пояснення виданий на бланку учасника і далі по тексту ідеться саме про ТОВ Будпроект Іф. Визначальним для даного листа пояснення є не назва товариства, а посилання на норми законодавства, зокрема на ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», так зокрема абзац 2 містить відсилку до ч.3 ст.11 цього Закону, згідно яких для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати. Враховуючи, що ТОВ БУДПРОЕКТ IФ згідно довідки «Відомості про учасника» у файлі «70.відомості про учасника » є суб’єктом малого підприємництва, воно не подає фінансової звітності у вигляді Звіту про рух грошових коштів, так як це не передбачено нормами законодавства для даного виду суб’єктів господарювання. Помилка допущена при наборі тексту документа відноситься до формальної помилки , - «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа» згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та не впливає на зміст документа.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" |
4 745 841,35
UAH з ПДВ
|
4 721 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БАРДИШ ДМИТРО МИРОСЛАВОВИЧ " |
4 827 387,00
UAH з ПДВ
|
4 743 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" #39372551 |
Переможець |
4 721 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 17:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2021 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:31
|
додаткова угода 3 | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:56
|
додаткова угода 3 | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 14:22
|
IMG_0008 (3).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:17
|
Мединя додаткова.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 20:29
|
додаткова угода р.Лімниця.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 16:36
|
договір | укладений |
29 листопада 2021 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.4.2 та 10.1 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.5.1, та п.10.1 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 5.1. та п. 10.1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п. 5.1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.5.1 та п. 10.1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |