Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
spare parts for the backup diesel power plant АСД-5600 for the SS KhNPP: Lot1 - Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel power plant АСД-5600), Lot2 – Engines and spare parts for engines (Spare parts for the backup diesel power plant АСД-5600 (hardware))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Юдін Костянтин Миколайович (044) 523-40-04 k.yudin@ak.atom.gov.ua Мручак Дмитро (03842) 6-32-30 mruchak.dmytro@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Khudenko Irina 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Юдін Костянтин Миколайович (044) 523-40-04 k.yudin@ak.atom.gov.ua Мручак Дмитро (03842) 6-32-30 mruchak.dmytro@khnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 223 024 419,91 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 жовтня 2021 13:16 |
Enquiries until: | 29 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 223 024 420 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Тендерна документація
30 листопада 2021 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 16:13 |
Додаток 5- Проєкт договору-3.pdf | |
30 листопада 2021 16:13 |
6908-ТД - 3.doc | |
30 листопада 2021 16:13 |
6908-перелік ЗТД - 3.doc | |
24 листопада 2021 13:33 |
6908-перелік ЗТД - 2.doc | |
16 листопада 2021 16:42 |
6908-перелік ЗТД - 1.doc | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 10 - митні платежі.doc | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 11 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 9 - довідка ст. 17 для об'єднання.docx | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 8 - Довідка ст. 17 .docx | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 7 - лист-згода.docx | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 3 - інформ про тех характ .docx | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 4 - ТВ.docx | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
29 жовтня 2021 13:13 |
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx | |
29 жовтня 2021 13:13 |
6908- procurement notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пп.е п.4 ч.ІІ р.ІІІ тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження факту передачі конструкторської та технологічної документації від виробника проектного обладнання АЕС або його правонаступників до виробника запропонованої продукції. Під документальним підтвердженням розуміється документ цивільно-правової форми, що засвідчує передачу проектно-конструкторської, технічної та технологічної документації, її обсяг (у тому числі й перелік креслень, згідно з якими виготовляється запропонована продукція), терміни та умови її використання.
Де, пп.г п.4 ч.ІІ р.ІІІ тендерної документації визначено, що виробником проектного обладнання АЕС до якого закуповується продукція є ДП «Фирма «Русский дизель». Оригінальною продукцією вважається продукція, виготовлена за конструкторською та технологічною документацією ДП «Фирма «Русский дизель».
Зазначаємо, що таке формулювання вимоги унеможливлює будь-який факт постачання еквівалентного товару!!!, що порушує норми чинного законодавства України.
Також наголошуємо, що р.4 ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Подібні питання неодноразово були висвітлені в АМКУ, а тому просимо привести тендерну документацію у відповідність в частині видалення дискримінаційних вимог з такої, а в інакшому випадку ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав з відповідною скаргою до такого органу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000071 ● 00c70cfe1c0643eba9c92710b42fb461
- Статус: завершено ● Дата: 25 квітня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-10-29-001103-c 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 14:58:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-001103-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 14:13:53
Пояснення на запит ДАСУ від 17.02.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-10-29-001103-c)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 14.02.2022 № 24 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600), лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 (метизи)) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-29-001103-c] через електронну систему закупівель 17.02.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість»?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ), моніторинг якої здійснюється, визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://goo.su/VTAyz (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Двигуни та їх частини (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600).
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій 30.12.2021 тендерним комітетом Замовника переможцем процедури закупівлі за обома лотами був визначений ISG Supply OÜ та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Вищезазначене рішення відповідно до вимог абз. 12 п. 1 ч. 4 р. Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону було оформлено протоколом із відображенням результатів поіменного голосування членів тендерного комітету (витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 30.12.2021 № 143 додається).
Крім того, повідомляємо, що члени тендерного комітету не є відповідальними за оприлюднення інформації про закупівлі Замовника. Відповідно до організаційно-розпорядчих документів та виробничої документації Компанії оприлюднення інформації про закупівлі здійснювали працівники структурного підрозділу Компанії визначеного відповідальним за документальне забезпечення роботи тендерного комітету.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 14:58:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-001103-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 14:19:30
Пояснення на запит ДАСУ від 17.02.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-10-29-001103-c)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 14.02.2022 № 24 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600), лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 (метизи)) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-29-001103-c] через електронну систему закупівель 17.02.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість»?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ), моніторинг якої здійснюється, визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://goo.su/VTAyz (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Двигуни та їх частини (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600).
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій 30.12.2021 тендерним комітетом Замовника переможцем процедури закупівлі за обома лотами був визначений ISG Supply OÜ та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Вищезазначене рішення відповідно до вимог абз. 12 п. 1 ч. 4 р. Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону було оформлено протоколом із відображенням результатів поіменного голосування членів тендерного комітету (витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 30.12.2021 № 143 додається).
Крім того, повідомляємо, що члени тендерного комітету не є відповідальними за оприлюднення інформації про закупівлі Замовника. Відповідно до організаційно-розпорядчих документів та виробничої документації Компанії оприлюднення інформації про закупівлі здійснювали працівники структурного підрозділу Компанії визначеного відповідальним за документальне забезпечення роботи тендерного комітету.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 14:58:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-001103-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 14:20:34
Пояснення на запит ДАСУ від 17.02.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-10-29-001103-c)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 14.02.2022 № 24 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600), лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 (метизи)) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-29-001103-c] через електронну систему закупівель 17.02.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість»?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ), моніторинг якої здійснюється, визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://goo.su/VTAyz (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Двигуни та їх частини (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600).
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій 30.12.2021 тендерним комітетом Замовника переможцем процедури закупівлі за обома лотами був визначений ISG Supply OÜ та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Вищезазначене рішення відповідно до вимог абз. 12 п. 1 ч. 4 р. Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону було оформлено протоколом із відображенням результатів поіменного голосування членів тендерного комітету (витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 30.12.2021 № 143 додається).
Крім того, повідомляємо, що члени тендерного комітету не є відповідальними за оприлюднення інформації про закупівлі Замовника. Відповідно до організаційно-розпорядчих документів та виробничої документації Компанії оприлюднення інформації про закупівлі здійснювали працівники структурного підрозділу Компанії визначеного відповідальним за документальне забезпечення роботи тендерного комітету.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 14:58:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-001103-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 14:22:06
Пояснення на запит ДАСУ від 17.02.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-10-29-001103-c)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 14.02.2022 № 24 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600), лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 (метизи)) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-29-001103-c] через електронну систему закупівель 17.02.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість»?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ), моніторинг якої здійснюється, визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://goo.su/VTAyz (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Двигуни та їх частини (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600).
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій 30.12.2021 тендерним комітетом Замовника переможцем процедури закупівлі за обома лотами був визначений ISG Supply OÜ та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Вищезазначене рішення відповідно до вимог абз. 12 п. 1 ч. 4 р. Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону було оформлено протоколом із відображенням результатів поіменного голосування членів тендерного комітету (витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 30.12.2021 № 143 додається).
Крім того, повідомляємо, що члени тендерного комітету не є відповідальними за оприлюднення інформації про закупівлі Замовника. Відповідно до організаційно-розпорядчих документів та виробничої документації Компанії оприлюднення інформації про закупівлі здійснювали працівники структурного підрозділу Компанії визначеного відповідальним за документальне забезпечення роботи тендерного комітету.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000042 ● 19430631bbcd499ba4e0456ba7502145
- Статус: завершено ● Дата: 11 липня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022
№ 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-10-29-001103-c
29.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 213 538 214,48 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 067 691,07 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у формі: •Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБОУ, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (далі – наказ Мінекономрозвитку №2628). Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення ТП учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Мінекономрозвитку №2628, та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 №846-р (www.energoatom.com.ua → «Діяльність» → «Страхування»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії, ТП такого учасника відхиляється на підставі абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2135382.14 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Учасник торгів у своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі якщо учасник у своїй пропозиції передбачив оплату у формі акредитиву то оплата здійснюється в порядку зазначеному в пункті 4.2.1. проекту договору (додаток 5 до ТД) | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ISG Supply OÜ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 16:28
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ISG Supply OÜ |
211 402 467,08
UAH з ПДВ
|
211 402 467,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" |
213 537 839,97
UAH з ПДВ
|
213 537 839,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ISG Supply OÜ #12346413 |
Переможець |
211 402 467,08
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 16:19
|
Додаткова угода 2 до договору 53-129-01-22-02430.pdf | укладений |
22 листопада 2022 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2022 12:17
|
Додаткова угода 1 до договору 53-129-01-22-02430.pdf | зміни до договору |
20 червня 2022 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 14:40
|
Договір 53-129-01-22-02430.pdf | укладений |
20 січня 2022 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 . Сума контракту становить 5 790 403, 15 євро. 2. Викладено Специфікації № 1 та № 2 у новій редакції та додано Специфікацію № 3. 3. Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди у частині викладення п. 4.1 та п.10.1 Контракту у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-22-02430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |