Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для офісної техніки
Очікувана вартість
2 925,00 UAH
UA-2021-10-29-000481-b 4063ea9fc3b743e797a9bce046c9b547
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михнюк Оксана Володимирівна

+380667106619 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Михнюк Оксана Володимирівна
+380667106619
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Класифікація за ДК 021:2015 (CPV): 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Ціна за одиницю: 150UAH без ПДВ
Папір А4 500л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, проспект Трубників, буд.56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Ціна за одиницю: 65UAH без ПДВ
Папір газетний А4 500л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, проспект Трубників, буд.56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого товару, проводиться Замовником після отримання товару не пізніше 30 (тридцяти) днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 жовтня 2021 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Лугова Антоніна Іванівна
#2310125420
Переможець 2 925,00
UAH
29 жовтня 2021 10:38

Документи

29 жовтня 2021 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 10:42
Договір №153-10-21 укладений
29 жовтня 2021 10:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 500л 13 шт 150,00
UAH
Папір газетний А4 500л 15 шт 65,00
UAH