Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
" Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адмінбудинку Золочівської міської ради за адресою :вул. Л. Українки,1 с. Червоне Золочівського району Львівської області "
Очікувана вартість
2 090 410,61 UAH
UA-2021-10-28-011801-a ● 48a0d91c25914c48a60589375f457988
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Золочівська міська рада Золочівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04055908 |
Вебсайт: | https://zlmr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. М.Шашкевича,22 |
Контактна особа: |
Дриботій Наталія Ярославівна +380326542227 mail@zlmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 19:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 19:47 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 2 090 410,61 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 904,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
" Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адмінбудинку Золочівської міської ради за адресою :вул. Л. Українки,1 с. Червоне Золочівського району Львівської області "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80733, Україна, Львівська область, с. Червоне, вул. Л. Українки,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється згідно акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 19:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 19:42 |
ДОДАТОК 8.docx | |
28 жовтня 2021 19:42 |
ДОДАТОК 7.docx | |
28 жовтня 2021 19:42 |
ДОДАТОК 6.docx | |
28 жовтня 2021 19:42 |
Додаток 5 Проект Договору.docx | |
28 жовтня 2021 19:42 |
ДОДАТОК 4.docx | |
28 жовтня 2021 19:42 |
ДОДАТОК 3.docx | |
28 жовтня 2021 19:42 |
ДОДАТОК 2.docx | |
28 жовтня 2021 19:42 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.doc | |
28 жовтня 2021 19:42 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо уточнити і вказати чіткий перелік ВСІХ осіб, які повинні підписати "Лист-згоду на обробку персональних даних", бо ваша вимога дуже неоднозначна, її можна трактувати по різному?!
Дата подання: 01 листопада 2021 12:00
Дата відповіді: 03 листопада 2021 09:01
Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» щодо усіх осіб , персональна інформація про яких розкривається в складі тендерної пропозиції згідно встановленої нижче форми .
Відповідь: Доброго дня ,шановний Учаснику, відповідно до Закону України " Про захист персональних даних " ,Учасник надає лист згоду щодо усіх осіб персональна інформація про яких розкривається в складі тендерної пропозиції.
Дата кінцевого виконання робіт у вас зазначена не коректно, тендер потрібно оголошувати на більший період, адже процедура торгів завершиться не раніше грудня місяця!!
Дата подання: 01 листопада 2021 12:05
Дата відповіді: 03 листопада 2021 09:23
Аукціон 16.11 .2021 (якщо не буде змін)
5 днів на оцінку учасників ( а їх можу бути багато!)
10 днів на оскарження
20 днів на розгляд скарги
+Дозвіл на початок будівельних робіт...
ТО коли роботи реально розпочнуться роботи??
Відповідь: Шановний Учаснику, зазначені вами терміни є максимальними відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі " Ми сподіваємося на добросовісну конкуренцію Учасників і дані терміни будуть максимально короткі для виконання даних робіт.
ФІНАНСУВАННЯ?
Дата подання: 01 листопада 2021 12:07
Дата відповіді: 03 листопада 2021 09:25
Напишіть будь ласка суми і джерела фінансування? І чи кошти є перехідними, бо 31.12.2021 р. всі роботи завершити неможливо, бо на їх виконання буде максимум 2 тижні!
Відповідь: Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Очікується завершення робіт до 31.12.2021р.
Такий спосіб підтвердження це і для робітників і ІТП?? Просимо уточнити.
Дата подання: 01 листопада 2021 12:09
Дата відповіді: 03 листопада 2021 09:32
Для підтвердження інформації учасник повинен надати:
- документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Додатку 1 дана вимога відноситься до ( Таблиці В)
Нереальний термін виконання!!!
Дата подання: 03 листопада 2021 09:43
Дата відповіді: 03 листопада 2021 10:52
Оскарження рішення замовника - не означає, що учасник недобросовісний!!! Це лише означає, що учасник відстоює свою свою правоту в межах чинного законодавства і вважає рішення замовника неправомірних з підстав, що описує в скарзі!
А на вашу думку коли найшвидше (яка дата?) зможуть розпочатися РОБОТИ??? Не видавайте бажане за дійсне!! Що не дозволчє вам збільшити термін виконання робіт до червня чи грудня 2022 року?!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Термін виконання робіт буде залежити від дати укладання договору.
Просимо уточнити і вказати чіткий перелік ВСІХ осіб, які повинні підписати "Лист-згоду на обробку персональних даних", бо ваша вимога дуже неоднозначна, її можна трактувати по різному?!
Дата подання: 03 листопада 2021 09:46
Дата відповіді: 03 листопада 2021 10:19
Вимагаємо вказати яких конкретно осіб ви маєте на увазі!!! Учасники не повинні нічого вгадувати, додумувати, сумніватися, учасник лише повинен виконати прямі, чітки вимоги замовника!!
Бо ваша відповідь означає, що ви самі не знаєте від кого учасник повинен надавати лист-згоду, а це неприпустимо!!!
Відповідь: Шановний учаснику,відповідь щодо усіх осіб ,персональна інформація про яких розкривається в складі тенднрної пропозиції ( тобто керівника, робітників та інших осіб,які будуть зазначати в вашій тендерній пропозиції ).
Який сенс надавати документи про освіту і трудові книжки на робітників основних будівельних професій
Дата подання: 03 листопада 2021 09:53
Дата відповіді: 03 листопада 2021 10:39
Для підтвердження інформації учасник повинен надати: - документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу.
Таке підтвердження логічне і актуальне для ІТП!! Просимо внести зміни або уточнити умови ТД, щоб було зрозуміло для яких саме працівників дана вимога встановлена!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 ст.16 Закону України " Про публічні закупівілі" ,Замовник має право вимагати від учасників наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже вимога щодо наявності документів про освіту та трудові книжки ( 1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу ) вимагається для робітників основних професій,які будуть виконувати певний вид робіт .
Звертаю вашу увагу ,дана вимога стосується працівників основних будівельних професій!.
Звертаю вашу увагу ,дана вимога стосується працівників основних будівельних професій!.
Відгук повинен містити "назву замовника і предмет закупівлі-це даної закупівлі чи це по аналогічному договору НЕЗРОЗУМІЛО, тому уточніть!!
Дата подання: 03 листопада 2021 09:56
Дата відповіді: 03 листопада 2021 10:41
2. Скановану з оригіналу копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку 1 Розділу3 лист-відгук повинен містити назву та адресу організації з якою укладено договір ( див.Таблиця Г).
ваша відповідь - Термін виконання робіт буде залежити від дати укладання договору?!!
Дата подання: 03 листопада 2021 16:47
Дата відповіді: 03 листопада 2021 17:18
ТАК бути не може, оскільки ви подаєте учасникам завідомо неправдиву інформацію і учасники повинні надати кошторисні розрахунки (норми робочих годин, кількість працівників, календарний графік) відповідно до терміну який ви прописали, а саме 31.12.2021 року!!!
Відповідь: Шановний учаснику ! Термін виконання робіт відновідає в оголошені закупівлі 31.12.2021
Тобто інженери не повинні надавати документи про освіту і трудові книжки, а покрівельники/маляри ТАК?- це абсурд, вам не здається, вперше таку вимогу зустрічаємо?!
Дата подання: 03 листопада 2021 16:54
Дата відповіді: 03 листопада 2021 17:20
ВАША відповідь - "Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 ст.16 Закону України " Про публічні закупівілі" ,Замовник має право вимагати від учасників наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже вимога щодо наявності документів про освіту та трудові книжки ( 1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу ) вимагається для робітників основних професій,які будуть виконувати певний вид робіт . Звертаю вашу увагу ,дана вимога стосується працівників основних будівельних професій!"
Хоч "табличка В" навіть не містить інформації про прізвище та ініціали робітників основних будівельних професій ??!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,давайте дотримуватись правил етикету. Муляр не може виконувати роботи по фасаду та покрівлі даху
Щодо відгука!
Дата подання: 03 листопада 2021 16:56
Дата відповіді: 03 листопада 2021 17:27
Відгук повинен бути виданий на ім'я учасника чи на ім'я замовника даної закупівлі (з зазначенням номеру закупівлі!) і яка має бути дата видачі відгуку? Відгук за 2019-2020 роки вам підійде?
Відповідь: Лист-відгук видається на ім'я учасника.В документації не вказано за який період , такщо сміло можна застосувати
Яку саме інформацію повинен зазначити учасник, якщо залучає субпідряд в обсязі менше як 20%?? І які документи в такому випадку повинен надати учасник, просимо надати уточнення!
Дата подання: 03 листопада 2021 17:55
Дата відповіді: 04 листопада 2021 14:36
ВИМОГА: "В разі залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязіменше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається ВІДПОВІДНА інформація." Документи що зазначені в Додатку 6, пункті 9.1. - НЕ потрібно надавати учаснику, якщо він залучає субпідряд в обсязі менше як 20%??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків, інформація надається відповідно до додатку 6 підпункту 9.3.
От чому вам термін підходить до 31.12.2021р, -БО РОБОТИ ВЖЕ РОБЛЯТЬСЯ?
Дата подання: 04 листопада 2021 16:46
Сьогодні ми їздили на об'єкт виконання робіт, на закупівлю яких і оголошено даний тендер!
А саме ми були в с.Червоне, на вул.Л.Українки, 1, Золочівського району, Львівської області, в адмін будинку Золочівської міської ради! І знаєте, що ми побачили - що роботи ВЖЕ виконані, дах завершений ПОВНІСТЮ, а фасад доробляють (сьогодні обклеювали мінеральною ватою!).
Вимагаємо, надати пояснення - ЯК, ХТО і КОЛИ розпочав дані роботи, на підставі якого договору, дозволу і за які гроші???!! І як розцінювати те, що закупівля оголошена, відбувається прийом пропозицій і одночасно виконуються роботи?!!
Знаєте як ЦЕ називається, чи написати вам?!...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 11:08 |
Кінець періоду оскарження: | 19 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 листопада 2021 11:08 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Підстави, що передбачені згідно частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі": 1. відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт згідно технічного завдання (відомість обсягів робіт, розділ 4) по капітальному ремонту фасаду адмінбудинку; 2. неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: потреба у коригуванні кошторисної документації та проведення повторної експертизи. |
Документи:
08 листопада 2021 11:07
|
Електронний підпис |
08 листопада 2021 09:47
|
протокол.pdf |