Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест на визначення антигену до вірусу COVID-19
Очікувана вартість
389 396,00 UAH
UA-2021-10-28-011076-a bc0a2b3b782447e1ab56d8c449df5dea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестерова Аліна Іванівна

044 5234014 A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 26200529
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24
Контактна особа: Нестерова Аліна Іванівна
044 5234014
A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 13:25
Очікувана вартість: 389 396,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 946,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Інформація, що вимагається ч. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яке формує електронна система закупівель, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься в завантаженому окремому файлі (Оголошення).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 упак.
Тест на визначення антигену до вірусу COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, місто Київ, Гоголівська, 22-24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
52 упак.
Тест на визначення антигену до вірусу COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, місто Київ, Гоголівська, 22-24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 33124130-5 — Діагностичне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється на підставі рахунків за умови наявності підписаної обома сторонами видаткової накладної на поставку товарів, а також за умови наявності у рахунках, видаткових накладних посилання на повний номер і дату договору, протягом 30 робочих днів після підписання видаткових накладних. Пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Пропозиції, підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі міститься у Вимогах до предмета закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна 100%. Забезпечення виконання договору не вимагається). Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2021 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2021 17:26
Оголошення 1.docx
28 жовтня 2021 17:26
Вимоги до предмета закупівлі.docx
28 жовтня 2021 17:26
Додаток 1 до Вимог - Пропозиція (цінова).docx
28 жовтня 2021 17:26
Додаток 2 до ТД Технічна специфікація.docx
28 жовтня 2021 17:26
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» 389 396,00
UAH з ПДВ
389 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 12:24
Електронний підпис
05 листопада 2021 12:23
Установчі документи.pdf
05 листопада 2021 12:23
Проєкт договору.pdf
05 листопада 2021 12:23
Інші довідки за ТД.pdf
05 листопада 2021 12:23
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2021 12:23
Стаття 17.pdf
05 листопада 2021 12:23
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА»
#38005602
Переможець 389 396,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 14:18

Документи

12 листопада 2021 14:18
Електронний підпис
12 листопада 2021 14:17
12 Протокол УО.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА»
#38005602
389 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 14:18
Електронний підпис
12 листопада 2021 14:17
12 Протокол УО.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 20:53
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:15
00925 Лабвіта ДУ1 (2005).pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:15
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 16:39
00925 Лабвіта (2005).pdf укладений
22 листопада 2021 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з запровадженими карантиними обмеженнями , не має можливості вчасно здійснити поставку всього обсягу товарів, тому необхідне внесення змін до договору стосовно зменшення обсягів закупівлі та зменшення ціни.
Номер договору про закупівлю: 53-125-13-00925
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 01 липня 2022
Сума оплати за договором: 380 000,00
UAH