Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 1 963 993,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням Підрядником зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 17:23 |
ТД.docx | |
28 жовтня 2021 17:23 |
Додаток 6.docx | |
28 жовтня 2021 17:23 |
Додаток 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- внаслідок відсутності у наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Козачевський Михайло Павлович довідці про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю та підсумковій відомості ресурсів автогідропідіймача та автокрана, чим не дотримано вимоги форми 1 до п. 1 Форма 1 Додатку 1 та Додатку 6 тендерної документації;
- внаслідок відсутності у наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Козачевський Михайло Павлович листа відгуку до аналогічного договору про закупівлю від 20.09.2021 № 5, чим не дотримано вимоги пп. 3.2 п. 3 Додатку 1 тендерної документації.
Проте, з вищевикладеним не можна погодитись з наступних підстав.
1. Так, частиною 1 ст. 5 Закону визначено, що публічні закупівлі здійснюються, зокрема за такими принципами як максимальна економія, ефективність об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пп. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, подають документи викладені у Додатку № 1 тендерної документації.
При цьому, відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасники у складі тендерних пропозицій надають довідку у вигляді таблиці (Форма 1 Додатку 1), що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, а саме: будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю, та які будуть включені учасником/переможцем закупівлі до підсумкової відомості ресурсів при складанні ціни пропозиції (Договірної ціни).
Також, вказаний підпункт тендерної документації містить умову, що у разі включення до підсумкової відомості ресурсів при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) будівельної техніки, документи на яку не були подані Учасником для підтвердження цього кваліфікаційного критерію, Замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Разом з тим, Форма 1 Додатку 1 тендерної документації містить лише рекомендовану мінімальна кількість та види основної будівельної техніки, яка необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та яку учасник включає до форми, зокрема, вказана форма лише рекомендує учаснику для виконання робіт використовувати кран на автомобільному ходу та автогідропідіймач.
Таким чином, умови Форми 1 Додатку 1 тендерної документації, щодо включення учасниками у довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю та підсумкову відомості ресурсів автогідропідіймача та автокрана НОСЯТЬ ВИКЛЮЧНО РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ХАРКТЕР ТА ВІДПОВІДНО НЕ Є ІМПЕРАТИВНИМИ!!!, а відтак відсутність вказаних будівельних машин у довідці від 11.11.2021 № 1/1 про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю, не є підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП Козачевський Михайло Павлович.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Козачевський Михайло Павлович відповідає умовам пп. 1.1 п. 1 Додатку № 1 тендерної документації, в тому числі Формі 1 Додатку 1 тендерної документації.
В той же час, Додаток 6 тендерної документації, містить умови щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (із урахуванням змін та доповнень) (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а саме:
- зведеного кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
- підсумкову відомість ресурсів на будову.
Таким чином, Додаток 6 тендерної документації також НЕ МІСТИТЬ ЖОДНИХ ІМПЕРАВТИНИХ УМОВ ЩОДО ВКЛЮЧЕННЯ ДО ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКІВ ВАРТОСТІ РОБОТИ автогідропідіймача та автокрана, а відтак тендерна пропозиція ФОП Козачевський Михайло Павлович відповідає умовам Додатку 6 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладена, тендерна пропозиція ФОП Козачевський Михайло Павлович відхилена не у відповідності до вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
2. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ФОП Козачевський Михайло Павлович кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», що установлений ст. 16 Закону, через відсутність у складі тендерної пропозиції листа відгуку до аналогічного договору про закупівлю від 20.09.2021 № 5, чим не дотримано вимоги пп. 3.2 п. 3 Додатку 1 тендерної документації, зазначаю наступне.
Відповідно до абзацу 1 частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосується невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі
виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Козачевський Михайло Павлович без розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Козачевський Михайло Павлович, що оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 22.11.2021 року та на виконання вимог частини 16 статті 29 Закону розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, які наданні на виконання вимог пп. 3.2 п. 3 Додатку 1 тендерної документації, та надати можливість ФОП Козачевський Михайло Павлович завантажити через електронну систему закупівель листа відгуку до аналогічного договору про закупівлю від 20.09.2021 № 5.
В разі не зміни Замовником свого рішення ми змушені будемо звернутися до правоохоронних органів та до органів Держаудитслужби, з метою притягнення до відповідальності (в тому числі адміністративної) посадових осіб причетних до зловживань, за порушення норм ч. 16 ст. 29 та ч. 1 ст. 31 Закону, та не дотримання принципів публічних закупівель закріплених в частині 1 ст. 5 Закону, а саме: максимальна економія, ефективність об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-17-000003 ● 8c31be80cf7c4a0ab9f71f14582d8a16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2021 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.12.2021
№ 720
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2021 № 720.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-10-28-011038-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
2022-01-20 09:52:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Козачевський Михайло Павлович |
1 865 065,00
UAH з ПДВ
|
1 823 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". |
1 931 308,68
UAH з ПДВ
|
1 824 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд" |
1 962 955,49
UAH з ПДВ
|
1 825 165,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Козачевський Михайло Павлович #2174903754 |
Відхилено |
1 823 500,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 17:55
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". #40264849 |
Відхилено |
1 824 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:22
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд" #41410981 |
Рішення скасоване |
1 825 165,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 09:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2021 18:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд" #41410981 |
Відхилено |
1 825 165,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 09:59
|