Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Natural gas (09120000-6 - Gas fuel)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 661 358 340,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 жовтня 2021 16:56 |
Enquiries until: | 26 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 грудня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 661 358 340 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
26 листопада 2021 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 14:53 |
Зміни до тендеру_4735_26.11.2021.docx | |
26 листопада 2021 14:53 |
Додаток № 8_нова редакція від 26.11.2021.docx | |
26 листопада 2021 14:53 |
4735_ТД газ природній_нова редакція від 26.11.2021.docx | |
23 листопада 2021 15:26 |
Зміни до тендеру_4735_23.11.2021.docx |
26 листопада 2021 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 листопада 2021 14:53 |
Зміни до тендеру_4735_26.11.2021.docx
|
||||||
26 листопада 2021 14:53 |
Додаток № 8_нова редакція від 26.11.2021.docx
|
||||||
26 листопада 2021 14:53 |
4735_ТД газ природній_нова редакція від 26.11.2021.docx
|
||||||
23 листопада 2021 15:26 |
Зміни до тендеру_4735_23.11.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
З огляду на вказане вище, просимо переглянути очікувану вартість предмету закупівлі та привести її у відповідність із реальними ринковими цінами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000104 ● 11ace36637ba4133a928226cab60c369
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 № 73
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
15.02.2022 № 73
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-28-010595-a, 28.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-21 09:56:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-28-010595-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 14:56:11
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
зупинення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2023-02-09-000001 ● 3ff508221ab845838ecf2d7af0fd1e2f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2023 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 № 42
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2023 №42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-10-28-010595-a 28.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-14 14:08:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є газ природний (09120000-6 - Газове паливо), замовником яких є Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська Залізниця» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-28-010595-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Замовником внесено зміни до договорів від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00822-01, від 14.02.2022 № ЦЗВ-06-00722-01 та від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00922-01 в частині збільшення ціни за одиницю товару (газ природний) в межах 10%, у зв’язку з чим просимо надати документальне підтвердження коливання ціни за одиницю товару (газ природний)?
3. Аналізом документів встановлено, що додатковою угодою Замовником збільшено ціну за одиницю товару (газ природний) більше ніж на 10%, у зв’язку з чим просимо надати документальне підтвердження щодо такого збільшення та інформацію щодо кількості поставленого товару та його оплати.
4. З огляду на те, що Замовником оприлюднено документи, які мають нечітке зображення просимо надати сканкопії наступних документів:
- додаткові угоди до договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00822-01: від 27.04.2022 №1, від 28.06.2022 №2, №3;
- додаткові угоди до договору від 14.02.2022 № ЦЗВ-06-00722-01: від 26.04.2022 №1, від 23.06.2022 №2;
- додаткову угоду до договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00922-01 від 22.08.2022 №1.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запит
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-17 11:43:47
Відповідь на запит
Відповідь на запит до моніторингу закупівлі № UA-2021-10-28-010595-a (4735):
По п.1 Запиту:
1. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені державними стандартами України. Посилання на зазначені стандарти містяться у додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» стандарт – нормативний документ, заснований на консенсумі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання привила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. Очікувана вартість предмета закупівлі визчена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275, методом порівняння ринкових цін.
2. Закупівлю № UA-2021-10-28-010595-a оголошено 28.10.2021 та відповідно до частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) філією «Центр забезпечення виробництва» «Укрзалізниця» (або розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, також очікуваної вартості предмета закупівлі у системі PROZORRO та на веб-сайті Товариства шляхом автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті).
Через введення військового стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» та за наявності загрози об’єктам інфраструктури АТ «Укрзалізниця», які за критеріями ризику відноситься до об’єктів критичної інфраструктури держави, Товариством прийнято рішення обмежити роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Враховуючи викладене так зване «віддзеркалення інформації», розміщеної у системі PROZORRO з переадресацією на сайт АТ «Укрзалізниця» припинено під час воєнного стану. Поновлення звичайної роботи обміну інформації буде здійснено за результатами втрати дії рішень Президента та Кабінету Міністрів України зазначених у п. 2 цієї інформації.
По п.2 Запиту надаються:
1. Копія листа ТОВ «ГК «Інвестсервіс» від 09.03.2022 №206-2022 з пропозицією збільшення вартості природного газу на 2 арк. - Файл PDF Додаток №1;
2. Копія листа - розрахунок пропонованої ціни ТОВ «ГК «Інвестсервіс» від 09.03.2022 №207-2022 (збільшення на 9,99%) на 2 арк. - Файл PDF Додаток №2;
3. Копія листа ТОВ «Газенерго-Трейд» від 01.03.2022 №01/03-11 з пропозицією збільшення вартості природного газу на 1 арк. - Файл PDF Додаток №3;
4. Копія листа - розрахунок пропонованої ціни ТОВ «Газенерго-Трейд» від 01.03.2022 №01/03-12 (збільшення на 9,99%) на 1 арк .- Файл PDF Додаток №4;
По п.3 Запиту повідомляємо, що збільшення ціни за одиницю товару (газ природний) додатковими угодами Замовником було збільшено на розмір не більший 10% (розрахунки надані у Файлах PDF Додатку №2 та Додаток №4).
За 2022 рік в розрізі договорів було поставлено та проведено оплати:
- Договір №ЦЗВ-06-00722-01 від 14.02.2022 - поставлено 4 902,19159 тис.м3 природного газу та проведено оплати на суму 187 787 374,26 грн;
- - Договір №ЦЗВ-06-00822-01 від 22.02.2022 - поставлено 4 881,12140 тис.м3 природного газу та проведено оплати на суму 191 841 226,37 грн;
- Договір №ЦЗВ-06-00922-01 від 22.02.2022 - поставлено 4 490,68796 тис.м3 природного газу та проведено оплати на суму 191 799 532,84 грн.
По п.4 Запиту надаємо копії наступних додаткових угод:
- від 10.03.2022 № 1 до договору від 14.02.2022 № ЦЗВ-06-00722-01 на 2 арк.- Файл PDF Додаток №5 ;
- від 10.03.2022 № 1 до договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00822-01 на 2 арк.- Файл PDF Додаток №6 ;
- від 10.03.2022 № 1 до договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00922-01 на 2 арк.- Файл PDF Додаток №7;
- - від 26.04.2022 № 2 до договору від 14.02.2022 № ЦЗВ-06-00722-01 на 2 арк.- Файл PDF Додаток №8;
- від 27.04.2022 № 2 до договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00822-01- на 2 арк.- Файл PDF Додаток №9;
- від 16.06.2022 № 3 до договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00822-01 на 2 арк.- Файл PDF Додаток №10.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-28 15:59:07
Пояснення з власної ініціативи відповідно до абз. 2 ч. 5 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Додаткова інформація на запит до моніторингу закупівлі № UA-2021-10-28-010595-a (4735):
Відповідь на запит було оприлюднено 17.02.2023.
Станом на 17.02.2023 у відділі забезпечення енергоносіями було відсутнє документальне підтвердження коливання цін за одиницю товару станом на дату підписання Додаткової угоди № 1 від 10.03.2022 до договору №ЦЗВ-06-00722-01 від 14.02.2022 (на дату підписання додаткової угоди в Україні було введено воєнний стан і ДП «Держзовнішінформ» відновило роботу тільки з 30.03.2022-лист додається).
28.02.2023 філія «ЦЗВ» отримала від ТОВ «Газенерго-Трейд» копію довідки ДП «Держзовнішінформ» від 24.06.2022 № 122/75 - документальне підтвердження коливання цін за одиницю товару до Додаткової угоди від 10.03.2022 № 1 до договору від 14.02.2022 №ЦЗВ-06-00722-01.
Відповідно до абзацу 2 пункту 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі».
Додатки надаються:
1. Копія Довідки ДП «Держзовнішінформ» від 24.06.2022 №122/75 – Файл PDF на 2 арк. 2. Електронний лист ДП «Держзовнішінформ» від 30.03.2022 № 1004/507-Л - Файл PDF на 1 арк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-01 11:43:22
Пояснення з власної ініціативи відповідно до абз. 2 ч. 5 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Додаткова інформація на запит до моніторингу закупівлі № UA-2021-10-28-010595-a (4735):
Відповідь на запит було оприлюднено 17.02.2023.
Додатково до службової записки від 28.02.2023 №ЦЗВ-05/579 відділ забезпечення енергоносіями надає наступну інформацію.
Відповідно до абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі».
Додатки надаються:
До договору №ЦЗВ-06-00722-01 від 14.02.2022 (ТОВ «Газенерго-Трейд»):
1. Скан-копія листа №122/78 від 05.08.2022 до ДУ №5 від 15.08.2022-2 арк у 2-ох файлах по 1 аркушу;
2. Скан-копія листа №12/76 від 15.08.2022 до ДУ №6 від 22.08.2022-2 арк у 2-ох файлах по 1 аркушу;
3. Скан-копія листа №122/82 від 25.08.2022 до ДУ №7 від 05.09.2022-2 арк у 2-ох файлах по 1 аркушу;
4. Скан-копія листа №12/84 від 14.09.2022 до ДУ №8 від 30.09.2022-2 арк у 2-ох файлах по 1 аркушу.
До договору №ЦЗВ-06-00822-01 від 22.02.2022 (ТОВ «ГК «Інвестсервіс»):
1. Скан-копія листа №122/74 від 24.06.2022 до ДУ №1 від 10.03.2022- 1 арк;
2. Скан-копія листа №122/77 від 04.08.2022 до ДУ №6 від 15.08.2022- 1 арк;
3. Скан-копія листа №122/79 від 08.08.2022 до ДУ №6 від 15.08.2022- 1 арк;
4. Скан-копія листа №122/80 від 18.08.2022 до ДУ №7 від 22.08.2022- 2 арк у 2-ох файлах по 1 аркушу;
5. Скан-копія листа №122/83 від 29.08.2022 до ДУ №8 від 05.09.2022- 2 арк у 2-ох файлах по 1 аркушу;
6. Скан-копія листа №12/82 від 09.09.2022 до ДУ №9 від 30.09.2022- 1 арк;
7. Скан-копія листа №12/83 від 12.09.2022 до ДУ №9 від 30.09.2022- 1 арк
До договору №ЦЗВ-06-00922-01 від 22.02.2022 (ТОВ «ГК «Інвестсервіс»):
1. Скан-копія листа №122/74 від 24.06.2022 до ДУ №1 від 10.03.2022- 1 арк;
2. Скан-копія листа №122/80 від 18.08.2022 до ДУ №2 від 22.08.2022- 2 арк у двох файлах по 1 аркушу;
3. Скан-копія листа №122/83 від 29.08.2022 до ДУ №3 від 05.09.2022- 2 арк у 2 файлах по 1 аркушу;
4. Скан-копія листа №12/82 від 09.09.2022 до ДУ №4 від 30.09.2022- 1 арк;
5. Скан-копія листа №12/83 від 12.09.2022 до ДУ №4 від 30.09.2022- 1 арк.
- копія листа нр 12.76 1 стр.jpg
- копія листа нр 12.76 2 стр.jpg
- копія листа нр 12.82.jpg
- копія листа нр 12.83.jpg
- копія листа нр 12.84 1 стр.jpg
- копія листа нр 12.84 2 стр.jpg
- копія листа нр 122.74.jpg
- копія листа нр 122.77.jpg
- копія листа нр 122.78 1 стр.jpg
- копія листа нр 122.78 2 стр.jpg
- копія листа нр 122.79.jpg
- копія листа нр 122.80 1 стр.jpg
- копія листа нр 122.80 2 стр.jpg
- копія листа нр 122.82 1 стр.jpg
- копія листа нр 122.82 2 стр.jpg
- копія листа нр 122.83 1стр.jpg
- копія листа нр 122.83 2 стр.jpg
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 19:44:14
Запит про надання пояснень
Чи було здійснено наступні оплати газу:
- по договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00822-01 за ціною 42 132, 00 гривень (плановий обсяг закупівлі 556,72444 м3);
- по договору від 14.02.2022 № ЦЗВ-06-00722-01 за ціною 47 928, 00 гривень (плановий обсяг закупівлі 1 117, 77258 м3);
- по договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00922-01 за ціною 42 132,00 гривень (плановий обсяг закупівлі 230 м3) та 47 928, 00 гривень (плановий обсяг закупівлі 3193,8890014 м3)?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 15:32:43
Відповідь на запит
Відповідь на запит до моніторингу закупівлі № UA-2021-10-28-010595-a (4735):
По договору №ЦЗВ-06-00822-01 від 22.02.2022 (ТОВ «ГК «Інвестсервіс») за ціною 42 132, 00 гривень (плановий обсяг закупівлі 556,72444 тис.м3) було поставлено та оплачено природний газ в листопаді 2022 року. При цьому слід відмітити, що відповідно до укладеної Додаткової угоди №10 від 25.10.2022 до даного договору, планова ціна постачання природного газу на період 01.11.2022 - 31.12.2022 передбачалась на рівні 47 928,00 грн./тис.м3. В той же час ТОВ «ГК «Інвестсервіс» листами від 09.11.2022 та 10.11.2022 запропонувало зниження ціни постачання природного газу на листопад 2022 року: на період 01.11.2022-10.11.2022 до рівня 36 132,00 грн./тис.м3 та на період 11.11.2022-20.11.2022 до рівня 42 132,00 грн./тис.м3. На підставі даної пропозиції була підписана Додаткова угода №11 від 21.11.2022.
По договору №ЦЗВ-06-00722-01 від 14.02.2022 (ТОВ «Газенерго-Трейд») за ціною 47 928, 00 гривень (плановий обсяг закупівлі 1 117,77258 тис.м3) природний газ не поставлявся і не був оплачений. Даний обсяг і дана ціна були передбачені для постачання в період 21.11.2022-30.12.2022 відповідно до Додаткової угоди №10 від 21.11.2022. Слід відмітити, що, відповідно до укладеної Додаткової угоди №9 від 25.10.2022 було передбачено постачання природного газу в період 01.11.2022 - 31.12.2022 обсягом 1 551,35421 тис.м3 по ціні 47 928,00 грн./тис.м3. В той же час ТОВ «Газенерго-Трейд» листами від 14.11.2022 та 15.11.2022 запропонувало зниження ціни постачання природного газу на листопад 2022 року: на період 01.11.2022 -10.11.2022 до рівня 34 800,00 грн./тис.м3 та на період 11.11.2022 - 20.11.2022 до рівня 39 900,00 грн./тис.м3. На підставі даних пропозицій була підписана Додаткова угода №10 від 21.11.2022. Залишок від планового обсягу закупівлі 1 117,77258 тис.м3 в обсязі 950,28732 тис.м3 було поставлено в період 21.12.2022 - 31.12.2022 по ціні 39 900,00 грн./тис.м3.
По договору №ЦЗВ-06-00922-01 від 22.02.2022 (ТОВ «ГК «Інвестсервіс»):
- за ціною 47 928, 00 гривень (плановий обсяг закупівлі 3 193,8890014 тис.м3) природний газ не поставлявся і не був оплачений. Даний обсяг і дана ціна були передбачені для постачання в період 21.11.2022 - 30.12.2022 відповідно до Додаткової угоди №6 від 21.11.2022. Слід відмітити, що, відповідно до укладеної Додаткової угоди №5 від 25.10.2022, було передбачено постачання природного газу в період 01.11.2022-31.12.2022 обсягом 3 688,088404 тис.м3 по ціні 47 928,00 грн./тис.м3. В той же час ТОВ «ГК «Інвестсервіс» листами від 09.11.2022 та 10.11.2022 запропонувало зниження ціни постачання природного газу на листопад 2022 року: на період 01.11.2022 -10.11.2022 до рівня 36 132,00 грн./тис.м3 та на період 11.11.2022 - 20.11.2022 до рівня 42 132,00 грн./тис.м3. На підставі даної пропозиції була підписана Додаткова угода №6 від 21.11.2022. Даною Додатковою угодою плановий обсяг закупівлі 3 193,8890014 тис.м3 по ціні 47 928,00 грн./тис.м3 планувалось поставити в період 21.11.2022-31.12.2022. Відповідно до Додаткової угоди №7 від 27.12.2022 обсяг природного газу 2 931,618944 тис.м2 був поставлений в період 11.12.2022 - 31.12.2022 по ціні 42 132,00 грн./тис.м3;
- за ціною 42 132,00 гривень (плановий обсяг закупівлі 230 тис.м3) було передбачено до постачання відповідно до Додаткової угоди №6 від 21.11.2022 на період постачання 11.11.2022 - 20.11.2022 (формування даної ціни було описано в попередньому абзаці). Даний обсяг був поставлений та оплачений у відповідний період.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-10-28-010595-a Відповідно до укладеної Додаткової угоди №10 від 25.10.2022 до договору №ЦЗВ-06-00822-01 від 22.02.2022 (ТОВ «ГК «Інвестсервіс»), планова ціна постачання природного газу на період 01.11.2022 - 31.12.2022 становила 47 928,00 грн./тис.м3. ТОВ «ГК «Інвестсервіс» листами від 09.11.2022 та 10.11.2022 запропонувало зниження ціни постачання природного газу на листопад 2022 року, а саме: - на період 01.11.2022-10.11.2022 до рівня 36 132,00 грн./тис.м3; - на період 11.11.2022-20.11.2022 до рівня 42 132,00 грн./тис.м3. На підставі запропонованої пропозиції була підписана Додаткова угода №11 від 21.11.2022, якою передбачено подекадне зниження ціни в листопаді 2022 року. Ніякого підняття ціни з 36 132,00 грн./тис.м3 до рівня 42 132,00 грн./тис.м3 Додатковою угодою №11 від 21.11.2022 не передбачалось. Додатково до вищевказаного повідомляємо, що в електронній системі закупівель «Prozorro» по процедурі закупівлі UA-2021-10-28-010595-a (лот 1) 21.11.2022 було розміщено повідомлення про внесення змін до договору №ЦЗВ-06-00822-01 від 22.02.2022 про зменшення ціни на продукцію без зміни кількості товару (підстава – п.5 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». До даного повідомлення було прикріплено копію Додаткової угоди №11 від 21.11.2022 про зменшення ціни на періоди поставки 01.11.2022-10.11.2022 до рівня 36 132,00 грн./тис.м3 та на період 11.11.2022-20.11.2022 до рівня 42 132,00 грн./тис.м3. При цьому сума договору після внесення даних змін зменшилася з 199 251 519,36 грн. (відповідно до Додаткової угоди №10 від 25.10.2022) до 192 390 527,36 грн. (відповідно до Додаткової угоди №11 від 22.11.2022), економія склала 6 860 992,00 грн. Посилання у Висновку ДАСУ від 07.03.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-28-010595-a на те, що «Замовник додатковою угодою від 21.11.2022 № 11 вніс зміни до істотних умов договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00822-01, в частині збільшення ціни за одиницю товару (газ природний) більше ніж на 10%, чим порушив вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону…» безпідставні і не потребують виконання Замовником зобов’язань наданих в даному Висновку, а саме «Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов договору від 22.02.2022 № ЦЗВ-06-00822-01 у відповідність до вимог чинного законодавства». Додатки: 1. Файл PDF копія листа ТОВ «ГК «Інвестсервіс» №09/11/2022 від 09.11.2022 на 2 арк.; 2. Файл PDF копія листа ТОВ «ГК «Інвестсервіс» №10/11/2022 від 10.11.2022 на 1 арк.
2023-03-08 10:58:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | 21.03.2023 до Київського окружного адміністративного суду філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Північного офісу Держаудитслужби про визнання протиправними та скасування висновку від 07.03.2023 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-10-28-010595-a |
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/14015/23 |
Дата відкриття провадження: | 01 травня 2023 |
Документи:
15 травня 2023 10:16
|
Електронний підпис |
15 травня 2023 10:16
|
Електронний підпис |
23 березня 2023 14:31
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 220 452 780,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 102 263,90 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 6 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6613583.4 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 10 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 30 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
220 185 600,00
UAH з ПДВ
|
220 185 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" |
220 405 200,00
UAH з ПДВ
|
220 405 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
220 185 600,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 16:12
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | укладений |
03 квітня 2023 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 13:44
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 15:52
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:53
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2022 15:03
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2022 14:49
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2022 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 10:52
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2022 14:45
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2022 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2022 13:34
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2022 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2022 15:14
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2022 10:17
|
ЦЗв-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
15 липня 2022 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 10:17
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 11:10
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 15:00
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 10:27
|
ЦЗВ-06-00722-01.pdf | укладений |
17 лютого 2022 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1, п.2, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1, 2, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1,п.2,ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1, п.2, ч.5, ст. 41 ЗУ "про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1, п.2, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні заупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-06-00722-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |