Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2021-10-28-010523-a ● f7238062417d4d04854d036cebe37505
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Автобаза Державного управління справами" |
Код ЄДРПОУ: | 19134105 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28 |
Контактна особа: |
Гутаревич Віталій Валерійович +380444824670 doadus@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з підписанням тендерної пропозиції у вигляді електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії на суму: 85 000,00 грн (вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія надається банком в якому відкритий рахунок Учасника. Банківська гарантія повинна містити посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Електронна страхова гарантія Гарантія повинна бути безвідкличною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю з обов’язковим посиланням на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Національної комісії, що здійснює державне регулюванням у сфері ринків фінансових послуг, задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до ЗУ «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією. Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа - "Страхова гарантія"; - номер, дату та місце складання; - повну або скорочену назву принципала (страхувальника), код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер), (для фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємець - прізвище, ім'я та по батькові, його юридична адреса (для фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємець - місцезнаходження); - назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код валюти відповідно до Класифікатора; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, його юридична адреса ,платіжні реквізити; - назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, його юридична адреса; - термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); - умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); - підпис і відбиток печатки гаранта /КЕП - порядок та умови виплати страхового відшкодування. - Положення гарантії повинні відповідати ЗУ «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією. - Забезпечення тендерної пропозиції завантажується Учасником до електронної системи закупівель у вигляді окремого файлу. Електронна банківська гарантія Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися копією дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа: При поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія надається банком в якому відкритий рахунок Учасника та повинна містити наступні суттєві умови: - Назву документа – «Гарантія»/ «Банківська гарантія»; - Номер, дату та місце складання. - Повну назву банка-гаранта; - КЕП Банка Гаранта; - Номер тендеру у ЦБД; - Повну назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - Повну або скорочену назву бенефіціара, його платіжні реквізити . - Посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; - Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара): лише за письмовою згодою із бенефіціаром; - Гарантія має бути безвідкличною. Обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. - Термін сплати грошових коштів протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; - Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи, що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію). Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; або страхової гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється Замовником. Реквізити для оформлення банківської гарантії: - найменування: Державна організація «Автобаза Державного управління справами; - місцезнаходження: вул. Петрівська, 12-28, м. Київ, 04071; - код ЄДРПОУ 19134105; - банк бенефіціара (замовника): Держказначейська служба України; - рахунок: UA168201720355199002000016887, код банку 820172; - місцезнаходження банка: м. Київ. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Учасникам дозволяється посилання в банківській гарантії на дату і номер протоколу, яким затверджено тендерну документацію, без врахування змін то тендерної документації та тендерну документацію в новій редакції. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 85000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ, вул. Петрівська, 12-28, вул. Куренівська, 16д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться щомісячно, на підставі Акта здачі-приймання послуг у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця протягом десяти банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 16:01 |
ЗТД охорона .doc | |
08 листопада 2021 16:01 |
ТД зміни.docx |
08 листопада 2021 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
08 листопада 2021 16:01 |
ЗТД охорона .doc
|
||||||||||||
08 листопада 2021 16:01 |
ТД зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-28-010523-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 02 листопада 2021 09:41
Тендерне забезпечення
Шановний Замовнику, Відповідно до ст.25 Закону України « Про публічні закупівлі» , Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. В п.10ч.1 ст.1 Закону зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
В Вашій тендерній документації вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції тільки у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Звертаємо Вашу увагу, що при укладанні банківської гарантії Учасник повинен перерахувати на рахунок відповідного банку грошові кошти, що в даному випадку складає сто тисяч гривень. Враховуючи не малозначність даної суми для малого підприємства суб’єкта охоронної діяльності та те, що охоронні послуги будуть надаватись на короткий термін (менше терміну дії тендерної документації) та припадають на кінець року, що зазвичай для кожного підприємства діє відповідальний період щодо повної сплати відповідних податків, закриття кредитів та інше, виведення з обороту підприємства значної суми коштів на тривалий період це близько ста днів,а період надання послуг близько п’ятиесяти днів ,негативно позначиться на роботі підприємства.
Законодавство передбачає декілька видів гарантії такі як: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансових установ. Страхова гарантія та гарантія фінустанов в Європейському суспільстві вважається більш прийнятними та демократичними , та гарантують Замовникам їх вимоги, захисту їх прав у випадках передбачених Законом, а саме: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Крім цього, дані гарантії сприяють збільшенню потенційного кола Учасників та здоровій конкуренції, а як наслідок отримання Замовником якісних послуг .
Враховуючи вище викладене вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та зазначити і інші види забезпечення тендерної пропозиції у формах страхової гарантії та гарантії фінустанов.
Розгорнути
Згорнути
В Вашій тендерній документації вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції тільки у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Звертаємо Вашу увагу, що при укладанні банківської гарантії Учасник повинен перерахувати на рахунок відповідного банку грошові кошти, що в даному випадку складає сто тисяч гривень. Враховуючи не малозначність даної суми для малого підприємства суб’єкта охоронної діяльності та те, що охоронні послуги будуть надаватись на короткий термін (менше терміну дії тендерної документації) та припадають на кінець року, що зазвичай для кожного підприємства діє відповідальний період щодо повної сплати відповідних податків, закриття кредитів та інше, виведення з обороту підприємства значної суми коштів на тривалий період це близько ста днів,а період надання послуг близько п’ятиесяти днів ,негативно позначиться на роботі підприємства.
Законодавство передбачає декілька видів гарантії такі як: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансових установ. Страхова гарантія та гарантія фінустанов в Європейському суспільстві вважається більш прийнятними та демократичними , та гарантують Замовникам їх вимоги, захисту їх прав у випадках передбачених Законом, а саме: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Крім цього, дані гарантії сприяють збільшенню потенційного кола Учасників та здоровій конкуренції, а як наслідок отримання Замовником якісних послуг .
Враховуючи вище викладене вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та зазначити і інші види забезпечення тендерної пропозиції у формах страхової гарантії та гарантії фінустанов.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2021 11:36
Задоволено
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-10-28-010523-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 02 листопада 2021 09:46
Термін дії посвідчень
Шановний Замовнику, в тендерній документації зазначено, що Учасник повинен надати посвідчення співробітника ** (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг. Надати посвідчення співробітника ** (керівника) підприємства Учасника який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно правил «Пожежної безпеки України» (НАПБ А.01-001-2014) зі змінами станом на 31.07.2017 та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг. **Посвідчення та витяги з протоколів повинні бути виданими організаціями, які мають ліцензію на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки). Кінцевий термін подачі тендерної пропозиції 15.11.2021, строк надання послуг до 31.12.2022 року. Відповідно до Типового положення про службу охорони праці , навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. В нашому підприємстві призначена особа яка проводить інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки, яка пройшла відповідне навчання та отримала посвідчення термін дії яких закінчується в середині грудня 2022 року, тобто закінчується строк дії через 13 місяців після кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Наше підприємство бажає прийняти участь у даній закупівлі, однак підстав , щодо проходження навчання на рік раніше до закінчення терміну дії посвідчень не має, два тижні до закінчення строку надання послуг ніяким чином не впливають на якість надання послуг, оскільки по закінченню терміну, посадова особа знову проходить навчання та здає іспити з цих дисциплін. Враховуючи вище викладене, вимагаємо внести зміни та корективи щодо терміну дії посвідчень з охорони праці та пожежної безпеки та викласти в наступній редакції: «Учасник повинен надати посвідчення співробітника ** (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг. Надати посвідчення співробітника ** (керівника) підприємства Учасника який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно правил «Пожежної безпеки України» (НАПБ А.01-001-2014) зі змінами станом на 31.07.2017 та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг. У разі закінчення дії даних посвідчень за місяць до закінчення надання строку надання охоронних послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист в довільний формі щодо обов’язкового проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки до кінцевого строку надання охоронних послуг. **Посвідчення та витяги з протоколів повинні бути виданими організаціями, які мають ліцензію на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки).
Вимагаємо внести зміни в даний пункт та прописати «У разі закінчення строку дії посвідчень раніше кінцевого строку надання послуг, але не пізніше строку дії тендерної пропозиції, Учасник надає гарантійний лист, щодо обов’язкового проходження навчання після закінчення його строку дії».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни в даний пункт та прописати «У разі закінчення строку дії посвідчень раніше кінцевого строку надання послуг, але не пізніше строку дії тендерної пропозиції, Учасник надає гарантійний лист, щодо обов’язкового проходження навчання після закінчення його строку дії».
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2021 11:34
Вимога заловолена, будуть внесені зміни
До тендерної документації будуть внесені зміни.
п.п 2.4 п.2 розділу «Кваліфікаційна вимога» доповнити: «У разі закінчення строку дії посвідчень раніше кінцевого строку надання послуг, але не пізніше строку дії тендерної пропозиції, Учасник надає гарантійний лист, щодо обов’язкового проходження навчання після закінчення його строку дії.»
п.п 2.4 п.2 розділу «Кваліфікаційна вимога» доповнити: «У разі закінчення строку дії посвідчень раніше кінцевого строку надання послуг, але не пізніше строку дії тендерної пропозиції, Учасник надає гарантійний лист, щодо обов’язкового проходження навчання після закінчення його строку дії.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАНТ" |
2 889 486,00
UAH з ПДВ
|
2 837 714,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" |
2 890 000,00
UAH з ПДВ
|
2 838 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ГОВЕРЛА" |
2 838 240,00
UAH з ПДВ
|
2 838 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН" |
2 896 000,00
UAH з ПДВ
|
2 896 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАНТ" #20589905 |
Переможець |
2 837 714,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 09:05
|
додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
03 травня 2022 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 11:45
|
Договір 523.pdf | укладений |
09 грудня 2021 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |