Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень третього поверху адмінбудівлі по Музейному провулку, 12 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-10-28-010505-a d367ec64c69b4336aaa67dcf14029804
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Новікова-Самійленко

+380442567148 assunta65@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Анна Новікова-Самійленко
+380442567148
assunta65@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2021 18:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 14:03
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 5 % від вартості договору. Згідно вимог пункту 14 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень третього поверху адмінбудівлі по Музейному провулку, 12 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Музейний провулок,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником, відповідно до плану фінансування (Додаток № 3 до Договору), протягом 10 календарних днів на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в), виконавчої документації та Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку. Відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник на підставі письмового звернення Підрядника та обґрунтування цільового використання коштів може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі не більше ___% від річного обсягу робіт, узгодженого сторонам на поточний рік, з терміном виконання зобов’язання не більше трьох місяців з моменту одержання попередньої оплати, але у будь-якому випадку до закінчення поточного бюджетного року. Попередня оплата може надаватися частинами по мірі надходження бюджетного фінансування відповідного призначення. Підтвердження належного виконання зобовязання та закриття попередньої оплати здійснюється Підрядником на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати (форма КБ-3). Попередня оплата надається відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійний строк: 20%
Більше 5 років : 20%
Від 4 до 5 років : 10%
Від 1 до 4 років : 0%
Попередня оплата: 10%
Без попередньої оплати : 10%
Від 1 до 15% попередньої оплати : 5%
Від 15 до 30% : 0%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 5 % від вартості договору. Згідно вимог пункту 14 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по ТД
Дата подання: 01 листопада 2021 10:44
Дата відповіді: 02 листопада 2021 10:03
Доброго дня! Згідно ТД Учасник повинен надати: Належним чином завірену уповноваженим представником Учасника копію Ліцензії на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів архітектури, дійсну на час виконання робіт, з зазначенням класу наслідків (відповідальності) об’єкта – СС1. Чи можливе надання ліцензії за класом вище, а саме СС2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так, можливо надання ліцензії СС2.
Уточнення по ТД
Дата подання: 01 листопада 2021 10:47
Дата відповіді: 02 листопада 2021 10:03
Доброго дня! Згідно ТД: Умови виконання робіт: Виконання ремонтних робіт як в будівлі, що експлуатується, у будні дні у нічну зміну, вихідні та святкові дні цілодобово. Виконання робіт у будні дні в день неможливе?
Відповідь: Добрий день! Згідно вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Умови виконання робіт: виконання ремонтних робіт як в будівлі, що експлуатується, у будні дні у нічну зміну, вихідні та святкові дні цілодобово.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД" 1 085 627,20
UAH з ПДВ
1 073 571,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 751 499.99 Відповіді учасника Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" 1 067 000,00
UAH з ПДВ
977 060,62
UAH з ПДВ
1.2857142857 759 936.04 Відповіді учасника Документи
ТОВ БРФ Відродження 1 190 000,00
UAH з ПДВ
1 090 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 763 000 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 листопада 2021 09:05
Електронний підпис
08 листопада 2021 09:04
наказ про призначення.pdf
08 листопада 2021 09:04
договір уніа 3.pdf
08 листопада 2021 09:04
проект договору.pdf
08 листопада 2021 09:04
ліцензія.pdf
08 листопада 2021 09:04
свідоцтво держ реєстр.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 2 - санкції.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 9 - досвід.pdf
08 листопада 2021 09:04
акт уніа.pdf
08 листопада 2021 09:04
договір уніа 1.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 3 - обладнання.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 6 - перелік обємів.pdf
08 листопада 2021 09:04
договір уніа 2.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 8 - дозвільні документи.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 5 - аналог. договори.pdf
08 листопада 2021 09:04
фінзвіт.pdf
08 листопада 2021 09:04
календарний графік.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 1 - цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2021 09:04
паспорт та код.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 7 - субпідрядники.pdf
08 листопада 2021 09:04
дод 4 - працівники.pdf

Публічні документи

08 листопада 2021 16:54
Електронний підпис
08 листопада 2021 16:54
Аналог Догов КапремРайс.pdf
08 листопада 2021 16:54
Аналог Догов КапремРайс.pdf.p7s
08 листопада 2021 16:54
Договір оренди приміщення.pdf
08 листопада 2021 16:54
10. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (pdf.io).pdf
08 листопада 2021 16:54
10. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (pdf.io).pdf.p7s
08 листопада 2021 16:54
Установчі документи нов .rar.p7s
08 листопада 2021 16:54
Баланс пр 20р.pdf
08 листопада 2021 16:54
1.ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (pdf.io).pdf.p7s
08 листопада 2021 16:54
1.ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (pdf.io).pdf
08 листопада 2021 16:54
Установчі документи нов .rar
08 листопада 2021 16:54
Баланс пр 20р.pdf.p7s
08 листопада 2021 16:54
5. Довідка Про санкції (pdf.io).pdf

Публічні документи

08 листопада 2021 14:45
Електронний підпис
08 листопада 2021 14:42
6. Довідка про санкції.pdf
08 листопада 2021 14:42
1. Цінова пропозицiя.pdf
08 листопада 2021 14:42
11. Гарантійний лист.pdf
08 листопада 2021 14:42
16. Проєкт договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ БРФ Відродження

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД"
#36282359
Переможець 1 073 571,42
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 16:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД" #36282359

№ рішення у справі

60/146-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД"
#36282359
1 073 571,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 14:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:00
Додаткова угода від 23.12.2021 №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:58
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 12:00
Додаткова угода №1 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 11:59
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 15:03
Банківська гарантія Г.2021.1326-01.pdf укладений
07 грудня 2021 14:59
Договір від 06.12.2021 № 13_21-КР.pdf укладений
07 грудня 2021 14:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 17:08
988 646,72 UAH UA448201720343110001000001910
УАБ ГФД СКМ України
UA113006140000026003500371405
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ-БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Відповідно до ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі іменується Угода) до Договору від 06.12.2021 року № 13/21-КР (далі іменується Договір) про наступне: 1.На підставі листа Підрядника від 15.12.2021 № 227, з пропозицію продовжити строк виконання робіт, відповідно до пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п.п. 14.9., 14.10., 14.11. Договору Сторони домовились продовжити строк виконання робіт на 2 календарних дні та викласти п. 5.3. Договору у новій редакції: «5.3. Термін виконання робіт – до 22 грудня 2021 року». 2.Враховуючи внесені зміни Сторони домовились викласти календарний графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) у новій редакції, що додається. 3.Всі інші умови Договору, не змінені у цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 4.Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 5.Дана Угода складена українською мовою, при повному розумінні Сторонами її умов, у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному примірнику для кожної із Сторін».
Номер договору про закупівлю: 13/21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору. «Відповідно до ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі іменується Угода) до Договору від 06.12.2021 року № 13/21-КР (далі іменується Договір) про наступне: 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі робіт, відповідно до п. 1, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. п. 14.9., 14.10., 14.11. Договору Сторони домовились зменшити Договірну ціну робіт у сумі 84 924,70 грн. (вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять чотири гривні 70 коп.), в т. ч. ПДВ 14 154,12 грн. (чотирнадцять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 12 коп.) та викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Договірна ціна Робіт за цим Договором складає 988 646,72 грн. (дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч шістсот сорок шість гривень 72 коп.), в т.ч. ПДВ 164 774,45 грн. (сто шістдесят чотири тисячі сімсот сімдесят чотири гривні 45 коп.»). 2. Враховуючи внесені зміни Сторони домовились викласти Договірну ціну та розрахунки до неї (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору, не змінені у цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 4. Дана Угода набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 5. Дана Угода складена українською мовою, при повному розумінні Сторонами її умов, у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному примірнику для кожної із Сторін. Додаток: 1. Договірна ціна та розрахунки до неї (Додаток № 1 до Договору)».
Номер договору про закупівлю: 13/21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 988 646,72
UAH (в тому числі ПДВ 164 774,45 UAH)