Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя» (папір А4, офісний) код ДК 021:2015 - 30197000-6
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-10-28-009486-a 250f632e28664eb8ad560eb1e37d2578
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталья Бессараб

+380562334225 bessarabns@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Дніпропетровське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09305480
Місцезнаходження: 49050, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, Пр. Гагарина 115
Контактна особа: Наталья Бессараб
+380562334225
bessarabns@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 11:44
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 (два) відсотки вартості договору; Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком №5 цієї документації). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення, відшкодовуються Учасником - переможцем процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання учасником-переможцем договору про закупівлю; у випадках, передбачених пунктом 20 цієї документації; а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом 3 банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6700 штуки
Дрібне канцелярське приладдя» (папір А4, офісний) код ДК 021:2015 - 30197000-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 (два) відсотки вартості договору; Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком №5 цієї документації). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення, відшкодовуються Учасником - переможцем процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання учасником-переможцем договору про закупівлю; у випадках, передбачених пунктом 20 цієї документації; а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом 3 банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника.
Форма підтвердження: документ
28 жовтня 2021 16:05
ДКТ .docx
28 жовтня 2021 16:05
ogoloshennya.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 877 164,00
UAH з ПДВ
840 984,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 884 400,00
UAH з ПДВ
847 416,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 листопада 2021 15:59
Електронний підпис
08 листопада 2021 15:58
Документи.rar

Публічні документи

09 листопада 2021 12:03
Електронний підпис
09 листопада 2021 12:02
+13.2 Довідка про договори.pdf
09 листопада 2021 12:02
+ договор поставки 207.pdf
09 листопада 2021 12:02
+Санкції.pdf
09 листопада 2021 12:02
заборгованість.pdf
09 листопада 2021 12:02
+п.13.1 Довідка тех. можлив.pdf
09 листопада 2021 12:02
Цінова Пропозиція.pdf
09 листопада 2021 12:02
Довідка про сертифікацію.pdf
09 листопада 2021 12:02
+Договір Всесвіт.pdf
09 листопада 2021 12:02
+Лист-відгук ПФУ.pdf
09 листопада 2021 12:02
+Лист відгук Ощадбанк.pdf
09 листопада 2021 12:02
+отгрузка Ощад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Відхилено 840 984,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 14:32
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 847 416,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 14:17

Документи

06 грудня 2021 15:45
Повід.про відхил..pdf

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 грудня 2021 14:27
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відповідно до пп.15 п.19 ДКТ, письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до документації.
Документи:
08 грудня 2021 14:26
Повідомл. про відміну.pdf