Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №17" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986351 |
Місцезнаходження: | 50102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Каткова, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Олександрівна Добривечер +380975771971 hospital17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 9 231 180,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 155,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені у тендерній документації (пункт 2 розділу 3). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 46080.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 5 відсотка вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок Замовника) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки із Підрядником після підписання Сторонами акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в), рахунку, довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3), підсумкової відомості ресурсів протягом 10 (десяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2021 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2021 11:42 |
Зміни від 17.11.2021.doc | |
17 листопада 2021 11:42 |
зміни від 17.11.2021Тендерна документація Криворізька міська лікарня №17.docx | |
16 листопада 2021 16:26 |
Зміни від 16.11.2021.doc | |
16 листопада 2021 16:26 |
Проект договора дод.8 зміни.doc | |
16 листопада 2021 16:26 |
протокол- технічна помилка та зміни дод.8.doc | |
09 листопада 2021 17:33 |
Тендерна документація Криворізька міська лікарня №17 (1) (1).docx | |
09 листопада 2021 17:33 |
Зміни від 09.11.2021.doc | |
09 листопада 2021 17:33 |
Проект договора дод.8.doc | |
28 жовтня 2021 15:10 |
Проект договора дод.8.doc | |
28 жовтня 2021 15:10 |
Тендерна документація Криворізька міська лікарня №17 (1) (1).docx |
17 листопада 2021 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 листопада 2021 11:42 |
Зміни від 17.11.2021.doc
|
|||||||||
17 листопада 2021 11:42 |
зміни від 17.11.2021Тендерна документація Криворізька міська лікарня №17.docx
|
|||||||||
16 листопада 2021 16:26 |
Зміни від 16.11.2021.doc
|
|||||||||
16 листопада 2021 16:26 |
Проект договора дод.8 зміни.doc
|
|||||||||
16 листопада 2021 16:26 |
протокол- технічна помилка та зміни дод.8.doc
|
|||||||||
09 листопада 2021 17:33 |
Тендерна документація Криворізька міська лікарня №17 (1) (1).docx
|
|||||||||
09 листопада 2021 17:33 |
Зміни від 09.11.2021.doc
|
|||||||||
09 листопада 2021 17:33 |
Проект договора дод.8.doc
|
|||||||||
28 жовтня 2021 15:10 |
Проект договора дод.8.doc
|
|||||||||
28 жовтня 2021 15:10 |
Тендерна документація Криворізька міська лікарня №17 (1) (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000072 ● 3f8c38e2aca8457d9cf52661f413f1ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.04.2022 № 1-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.04.2022 №1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-28-008139-a від 28.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-22 11:28:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному,терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» (45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-008139-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-26 15:23:56
Відповідь на запит
У відповідь на запит Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо надання пояснень стосовно публічної закупівлі «Монтаж (реконструкція) системи киснепочання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» надає пояснення:
Розмір бюджетного призначення на проведення Монтажу (реконструкції) системи киснепочання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» визначено рішеннями Криворізької міської ради №710 від 31.08.2021 року та рішенням №1004 від 14.12.2021 року, який підтверджується довідками про зміну плану використання бюджетних коштів №9 від 01.09.2021 року та довідкой №55 від 15.12.2021 року. На підставі цих рішень КНП «Криворізька міська лікарня №17» КМР було виділено кошти з місцевого бюджету на розробку робочого проекту та роботи з монтажа кисневої станції.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2021-10-28-008139-a, визначені згідно робочого проекту «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання зі встановленням кріогенних циліндрів та кисне проводу в інфекційному ,терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» безпосередньо замовлені для підготовки вищезгаданої закупівлі. Посилання на публічну закупівлю робочого проекту UA-2021-09-03-009461-c
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена згідно експертизи проектної документації робочого проекту «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання зі встановленням кріогенних циліндрів та кисне проводу в інфекційному ,терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської». Посилання на публічну закупівлю експертизи проектної документації UA-2021-10-12-001020-b
Проект «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради, та експертний звіт щодо проектної документації на стадії «Робочий проект» по об'єкту: «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному ,терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» КМР» розміщено на сайті https://e-construction.gov.ua проектна документація PD01:1644-5098-0816-6632 та екпертиза проекту EX01:2330-0076-9434-5815.
Також КНП «Криворізька міська лікарня №17» КМР» повідомляє:
1.КНП "Криворізька міська лікарня №17» КМР» є одержувачем бюджетних коштів.
2.Норма пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розповсюджується на головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня).
Беручи до уваги викладене , КНП «Криворізька міська лікарня №17»КМР
не зобов’язана виконувати вимоги постанови.
Додатки:
Копії:
1.Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів №9 від 01.09.2021 р.
2. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів №55 від 15.12.21 р.
3.Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
«Монтаж (реконструкція) системи киснепочання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-05 16:02:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному,терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» (45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-008139-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пунктом 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 17.11.2021 року передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищевказане, просимо документально підтвердити надання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-06 14:37:03
Про підтвердження забеспечення виконання договору
У відповідь на запит Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо надання пояснень стосовно публічної закупівлі «Монтаж (реконструкція) системи киснепочання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» надає пояснення:
1. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 17.11.2021 року було передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" надано забезпечення виконання договору про закупівлю та підтверджено платіжним дорученням №683 від 13.12.2021 року у сумі 459779,14 гривень.
2. На теперішній час кошти у сумі 459779,14 гривень знаходяться на казначейському рахунку Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради».
Додатки:
Копії
1. Платіжне доручення №683 від 13 12.2021 р. – 1 арк
2. Виписка Держкажначейської служби України м.Київ МФО 820172 від 06.05.2022 -1 арк.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-23 14:35:31
Відповідь на висновок
Щодо Висновку Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.05.2022 про виявлення порушень стосовно публічної закупівлі «Монтаж (реконструкція) системи киснепочання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах (далі – Висновок) КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» повідомляє наступне.
КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» лише 19.08.2022 року дізналось про Висновок шляхом перевірки особистого кабінету на https://zakupki.prom.ua/.Перевірити наявність Повідомлення про Висновок КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» не мала можливості до вказаного часу через те, що в особистому кабінеті не висвічувалось жодних повідомлень. Крім того, з травня 2022 року велика кількість працівників, в тому числі й особа, відповідальна за здійснення публічних закупівель були вимушені виїхати з міста та покинути робочі місця через наближення лінії фронту внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України.
КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» просить поновити строк на оскарження Висновку Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.05.2022 про виявлення порушень стосовно публічної закупівлі «Монтаж (реконструкція) системи киснепочання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах через поважність причин пропуску такого строку.
КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради» надає наступні заперечення щодо зазначеного Висновку:
25 листопад 2021 року Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №17» Криворізької міської ради на веб-порталі: PROZORRO був проведений аукціон з придбання робіт за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - «монтаж (реконструкція) системи кисне постачання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Міська лікарня №17» КМР.
За результатами аукціону ТОВ «Укрспецсервіс» було надіслано повідомлення про усунення невідповідностей, серед яких було наступне: «Необхідно замінити довідку або надати новий штатний розпис, для підтвердження наявності робітничих професій для виконання обсягу робіт, а не керівного складу.»
На виконання вимоги Замовника ТОВ «Укрспецсервіс» надало оновлену довідку працівників у складі 17 осіб з копіями трудових книжок, довідку від 03.12.2021 за № 451 про зобов’язання у разі обрання ТОВ «Укрспецсервіс» долучити до виконання робіт ще 13 осіб, а також оновлений штатний розклад.
Із Висновку вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» не відповідає вимогам Замовника, оскільки зазначений учасник не додав копій трудових книжок до довідки від 03.12.2021 за №451.
Проте, Управління Держаудитслужби не врахувало у Висновку того, що Замовник у вимозі про усунення невідповідностей надав учаснику право вибору додатків до таблиці працівників: або копії трудових книжок або оновлений штатний розклад.
Таким чином, ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» у повному обсязі виконало зазначену частину вимоги про усунення невідповідностей та законно було визнано переможцем закупівлі. При подальшій процедурі укладення договору ТОВ «Укрспецсервіс» також було надано копії наказів про прийняття на роботу наступних працівників:
Разом з тим, Управління Держаудитслужби у Висновку вказало також на наступне порушення: «учасником торгів ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції не надано останньої сторінки трудової книжки Куліша Р.М., остільки в наданій трудовій книжці не зазначено прийняття на посаду директора ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС», чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації.».
Проте, Управління Держаудитслужби не звернуло уваги на те, що наведена інформація про Куліша Р.М. міститься у поданому у складі тендерної пропозиції документі «Повноваження керівника», а саме Протоколі Загальних зборів ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» № 01/19 від 18.03.2019, в якому зазначена інформація про призначення Куліша Р.М. на посаду директора.
Таким чином, твердження щодо неподання останньої сторінки трудової книжки Куліша Р.М. не дають жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС», оскільки така інформація міститься в іншому документі у складі тендерної пропозиції учасника.
Отже, Висновок Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.05.2022 про виявлення порушень стосовно публічної закупівлі «Монтаж (реконструкція) системи киснепочання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному, терапевтичному та хірургічному корпусах є передчасним та не має жодних аргументованих доводів, які б давали підстави вважати, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» не відповідала вимогам тендерної документації КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради».
Додатки:
1) Копія Наказу про прийом на роботу №22/19-П від 11.07.2019 р. Онікієнка О.О.
2) Копія Наказу про прийом на роботу №56/15-П від 01.03.2015 р. Шульги П.І.
3) Копія Наказу про прийом на роботу №25/17-П від 14.06.2017 Прокопця К.В.
4) Копія Наказу про прийом на роботу №15/17-П від 23.03.2017 Картеля А.М.
5) Копія Наказу про прийом на роботу №30/18 від 21.05.2018 Гречко В.О.
6) Копія Наказу про прийом на роботу № 112/15-П від 14.12.2015 Лісаченко В.П.
7) Копія Наказу про формування резерву виконавців окремих видів робіт №20/18-П від 11.02.2020.
8) Копія Протоколу загальних зборів ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» №01/19 від 18.03.2019.
- 1. Наказ Онікієнко.pdf
- 6. Наказ Шульга.pdf
- 7. Наказ Прокопец.pdf
- 9. Наказ Гречко.pdf
- Наказ_про_формування_резерву_працівників_для_виконання_робіт.pdf
- Повноваження керівника - Протокол.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" |
8 960 340,00
UAH з ПДВ
|
8 960 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
9 195 582,81
UAH з ПДВ
|
9 195 582,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" #21543199 |
Рішення скасоване |
8 960 340,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 11:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" #21543199 |
Відхилено |
8 960 340,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 11:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" #24838096 |
Переможець |
9 195 582,81
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2021 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 19:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 10:11
|
Дод.угода №8 від 15.12.2022.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:44
|
Додаткова угода - про зміну строків 2022.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:45
|
Протокол від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 16:57
|
підсумкова.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:56
|
7-1-1.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:56
|
2-1-5.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:56
|
2-1-4.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:56
|
2-1-3.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:55
|
2-1-2.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:55
|
2-1-1.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:55
|
2. обєкт.кошторис.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:55
|
1. Пояс. записка.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:55
|
Договір №801 від 14.12.2021.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:55
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 березня 2022 11:40
|
897 916,72 UAH | UA418201720344301004195039479 КНП "Криворізька МЛ №17" КМР |
UA623052990000026007036307308 ТОВ"УКРСПЕЦСЕРВIС" |
Оплачений |
28 липня 2022 11:57
|
2 963 244,40 UAH | UA418201720344301004195039479 КНП "Криворізька МЛ №17" КМР |
UA623052990000026007036307308 ТОВ"УКРСПЕЦСЕРВIС" |
Оплачений |
21 жовтня 2022 14:07
|
4 011 771,54 UAH | UA418201720344301004195039479 КНП "Криворізька МЛ №17" КМР |
UA623052990000026007036307308 ТОВ"УКРСПЕЦСЕРВIС" |
Оплачений |
28 грудня 2022 14:35
|
18 477,54 UAH | UA418201720344301004195039479 КНП "Криворізька МЛ №17" КМР |
UA623052990000026007036307308 ТОВ"УКРСПЕЦСЕРВIС" |
Оплачений |
28 грудня 2022 14:35
|
414 364,88 UAH | UA418201720344301004195039479 КНП "Криворізька МЛ №17" КМР |
UA623052990000026007036307308 ТОВ"УКРСПЕЦСЕРВIС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо підтвердження строку початку виконання робіт згідно договору№801 від 14.12.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 801 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/п |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження,за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 801 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 801 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |