Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування №1 (ТО-1) тролейбусів АКСМ 321 і Богдан Т70117 та послуги з технічного обслуговування №2 (ТО-2) тролейбусів АКСМ 321 і Богдан Т70117
Services on maintenance №1 (TO-1) of trolleybuses AKSM 321 and Bogdan T70117 and services on maintenance №2 (TO-2) of trolleybuses AKSM 321 and Bogdan T70117
Services on maintenance №1 (TO-1) of trolleybuses AKSM 321 and Bogdan T70117 and services on maintenance №2 (TO-2) of trolleybuses AKSM 321 and Bogdan T70117
Очікувана вартість
27 541 700,00 UAH
UA-2021-10-28-006053-a ● 450551a2a5be43559143311c4b50b2c0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Communal Enterprise "Odesmiskelektrotrans" |
National ID: | 03328497 |
Contact point: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Additional contacts: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 27 541 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275 417,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 1 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є зазначити, наприклад: додатком 1 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 137708.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Оригінал банківської гарантії надається Переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 Код ЄДРПОУ: 03328497 IBAN № 533204780000026009924421337 АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 03328497, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Publication date: | 28 жовтня 2021 13:40 |
Enquiries until: | 19 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2021 13:44 |
Information
Estimated total value: | 27 541 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 275 417 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Scope of the procurement
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). При цьому, документи, складені Учасником в минулих періодах або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), трудові книжки, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
More detailed in the tender documentation. The size of the tender offer security: 800 000,00 UAH Type of tender security: electronic bank guarantee. Terms of tender security: requirements and conditions for tender security are specified in accordance with the order of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine dated 14.12.2020 № 2628 "On approval of the form and Requirements for tender offer / proposal" (hereinafter - the requirements) , namely: 1. These Requirements define the mandatory requirements for the guarantee, which is provided as security for the tender offer provided for in paragraph 10 of part 1 of Article 1 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the guarantee), banks (hereinafter - the guarantor). 2. The terms specified in the requirements and form of securing the tender offer (hereinafter - the form) are used in the meanings defined by the Civil Code of Ukraine, the Law of Ukraine "On Public Procurement", the resolution of the National Bank of Ukraine of December 15, 2004 № 639 Regulations on the procedure for banks to carry out operations under guarantees in national and foreign currencies ”(as amended by the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of January 25, 2018 № 5). 3. The details of the guarantee, defined in the form which is Annex 1 to the tender documentation, are obligatory for drawing up the guarantee. 4. In the details of the guarantee: 1) information on the full name of the guarantor shall be indicated: - full name of the guarantor, his identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, his category; - bank code (if any); - location address; postal address for correspondence; - the e-mail address of the guarantor to which the documents are received; - SWIFT-address of the guarantor; 2) regarding the full name of the principal, who is a participant in the procurement procedure, the information shall be indicated: - full name - for a legal entity; - surname, name and patronymic (if any) - for an individual; - identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category - for the principal of a resident legal entity; - registration number of the taxpayer's account card - for the principal of a resident individual (if any); - series (if available) and passport number (for an individual who, due to his / her religious beliefs, refuses to accept the registration number of the taxpayer's account card) or individual taxpayer's value added tax number (in case of absence of a passport); - location address; 3) regarding the full name of the beneficiary, which is the customer, the information shall be indicated: - full name of the legal entity; - identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category; - location address; 4) the amount of the guarantee is indicated in numbers and words, the name of the currency - in words; 5) the name of the currency in which the guarantee is provided shall indicate the currency in which the guarantee is provided and its numerical and alphanumeric code in accordance with the Classifier of Foreign Currencies and Banking Metals approved by the Board of the National Bank of Ukraine dated February 4, 1998 № 34; 6) the date of commencement of the warranty period shall indicate the date of issuance of the guarantee or the date of its entry into force; 7) the date of expiration of the warranty is indicated, if none of the events provided for in paragraph 4 of the form occurs; 8) the unique number of the announcement of the competitive procurement procedure, assigned by the electronic procurement system, in the format UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X and the name and website of the information and telecommunication system "PROZORRO"; 9) the information on the tender documentation shall indicate: - date of the customer's decision approving the tender documentation; - the name of the subject of procurement in accordance with the announcement of a competitive procurement procedure; 10) the term of payment of funds under the guarantee is indicated in working or banking days; 5. The guarantee and the contract concluded between the guarantor and the principal may not contain additional conditions regarding: - requirements for the principal to provide letters or other documents (except in cases where the principal notifies the guarantor of the circumstances in which the guarantee is considered expired, specified in the fourth paragraph of paragraph 4 of the form, which is specified, for example: Annex 1 to the tender documents; - requirements for third parties to provide letters or documents confirming the fact of the warranty event; - the possibility of partial payment of the guarantee amount. 6. The guarantee, which is drawn up on paper, is signed by the authorized person (s) of the guarantor and sealed (if any). 7. The guarantee, which is provided in electronic form, is signed by affixing a qualified electronic signature (s) and a qualified electronic seal (if any), which are equivalent to the handwritten signature (s) of the authorized person (s). ) the guarantor and his seal, respectively. 8. Changes to the guarantee may be made in the manner prescribed by the legislation of Ukraine, after which they become an integral part of this guarantee. * this paragraph is fulfilled in the case of a requirement to provide a guarantee on paper. ** The term "beneficiary category" means the category of the customer in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", namely: a legal entity operating in certain areas of management. The term "principal category" refers to the organizational and legal form of a legal entity. If the participant in the procurement procedure is not a legal entity, the category of the principal is not indicated. The term "guarantor category" refers to the type of financial institution that issued the guarantee, namely: the bank.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3360 послуга
Послуга з технічного обслуговування №1 (ТО-1) тролейбусів АКСМ 321
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65101, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Інглезі, 5в
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Maintenance service №1 (ТО-1) of AKSM 321 trolleybuses
CPV: 50110000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
728 послуга
Послуга з технічного обслуговування №1 (ТО-1) тролейбусів Богдан T70117
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65101, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Інглезі, 5в
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Maintenance service №1 (ТО-1) of trolleybuses Bogdan T70117
CPV: 50110000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
243 послуга
Послуга з технічного обслуговування №2 (ТО-2) тролейбусів АКСМ 321
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65101, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Інглезі, 5в
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Maintenance service №2 (TO-2) of AKSM 321 trolleybuses
CPV: 50110000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
54 послуга
Послуга з технічного обслуговування №2 (ТО-2) тролейбусів Богдан T70117
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65101, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Інглезі, 5в
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Maintenance service №2 (ТО-2) of trolleybuses Bogdan T70117
CPV: 50110000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надану Послугу здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту наданих послуг. Виконавцем щомісячно надається Акт наданих послуг до п’ятого числа місяця наступного за звітним. В Акті наданих послуг обов’язково вказується бортовий номер тролейбуса щодо якого було проведено технічне обслуговування. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 14:21 |
2-1-ТД-ТО-1_ ТО-2.docx | |
04 листопада 2021 14:21 |
1-1-Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx | |
28 жовтня 2021 13:40 |
5-ТД- Додаток-3 Проект договора ТО-1_ ТО-2.docx | |
28 жовтня 2021 13:40 |
4-ТД-Додаток-2 Тех. специфікація.docx | |
28 жовтня 2021 13:40 |
3-ТД-Додаток 1 ст.16_ 17.docx | |
28 жовтня 2021 13:40 |
2-ТД-ТО-1_ ТО-2.docx | |
28 жовтня 2021 13:40 |
1-Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx |
04 листопада 2021 14:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2021 14:21 |
2-1-ТД-ТО-1_ ТО-2.docx
|
|||
04 листопада 2021 14:21 |
1-1-Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx
|
|||
28 жовтня 2021 13:40 |
5-ТД- Додаток-3 Проект договора ТО-1_ ТО-2.docx
|
|||
28 жовтня 2021 13:40 |
4-ТД-Додаток-2 Тех. специфікація.docx
|
|||
28 жовтня 2021 13:40 |
3-ТД-Додаток 1 ст.16_ 17.docx
|
|||
28 жовтня 2021 13:40 |
2-ТД-ТО-1_ ТО-2.docx
|
|||
28 жовтня 2021 13:40 |
1-Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
UA-2021-10-28-006053-a●450551a2a5be43559143311c4b50b2c0
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХ РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХ РЕСУРС" |
27 509 900,58
UAH з ПДВ
|
27 509 900,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій