Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Сорочан Максим Анатолійович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 21:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 2 740 233,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 701,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 21:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 21:20 |
Побутова техніка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-01-000041 ● 4223495ee67e4e38ab079f48e9dcb0a4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 10:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2022 № 49-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.12.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.12.2022 № 49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-10-28-005748-c 28.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 13:00:43
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Придбання роздавального обладнання для харчоблоків закладів загальної середньої освіти міста Черкаси)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 18:39:52
відповідь на питання
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-28-005748-c, яка проводилась Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовникповідомляємо наступне.
1. На питання - на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Замовником – Департаментом освіти та гуманітарної політки Черкаської міської ради, з метою обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікуваної вартості було проаналізовано ціновий ринок із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, на підставі вказаного аналізу інформації роздрібної торговельної мережі в м. Черкаси, рівня ринкової вартості в торговій мережі м. Черкаси та Черкаської області встановлено середній діапазон ринкової вартості, отже виходячи із вказаної інформації і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 13:03:50
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Придбання роздавального обладнання для харчоблоків закладів загальної середньої освіти міста Черкаси)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступного питання.
Додатковою угодою від 29.12.2021 № 2 до договору від 08.12.2021 № 201 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору до 31.12.2022 та строк виконання зобов’язань щодо передачі товарів до 01.06.2022.
При внесенні змін сторони керувались пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин, що спричинили продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 до Договору.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 18:41:25
відповідь на питання
На запитання, що спричинило продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 до Договору, повідомляємо наступне.
Виникнення обставин, що спричинили продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 до Договору та Додаткової угоди від 22.06.2022 № 5 до договору від 08.12.2021 № 201 щодо передачі товарів до 31.12.2022 були обумовлені рішенням Черкаської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2021 № 16-22 «Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2022 рік (23576000000)» відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 72, 78 Бюджетного кодексу України, Законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, абзацу четвертого підпункту 2 пункту 221 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України, абзацу другого підпункту 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 13:05:48
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Придбання роздавального обладнання для харчоблоків закладів загальної середньої освіти міста Черкаси)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступного питання.
Додатковою угодою від 22.06.2022 № 5 до договору від 08.12.2021 № 201 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк виконання зобов’язань щодо передачі товарів до 31.12.2022.
При внесенні змін сторони керувались пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 22.06.2022 № 5 до Договору.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 18:57:17
відповідь на питання
На запитання, що спричинило продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 до Договору, повідомляємо наступне.
Виникнення обставин, що спричинили продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 до Договору та Додаткової угоди від 22.06.2022 № 5 до договору від 08.12.2021 № 201 щодо передачі товарів до 31.12.2022 були обумовлені рішенням Черкаської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2021 № 16-22 «Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2022 рік (23576000000)» відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 72, 78 Бюджетного кодексу України, Законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, абзацу четвертого підпункту 2 пункту 221 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України, абзацу другого підпункту 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 14:15:53
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Придбання роздавального обладнання для харчоблоків закладів загальної середньої освіти міста Черкаси)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступного питання.
У відповідь на попередні запити щодо надання документів, які підтверджують виникнення обставин, що спричинили укладання додаткових угод від 29.12.2021 № 2 та від 22.06.2022 № 5 до Договору, було надано рішення Черкаської міської ради від 01.12.2022 № 33-28. Тобто, надано документ, який ще не було прийнято, на момент внесення змін згідно додаткових угод від 29.12.2021 № 2 та від 22.06.2022 № 5 до Договору.
Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
В зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо пояснити:
1) які саме обставини засвідчує рішення Черкаської міської ради від 01.12.2022 № 33-28, виникнення яких спричинили укладання кожної з додаткових угод від 29.12.2021 № 2 та від 22.06.2022 № 5 до Договору?
2) які саме зміни у фінансування витрат замовника щодо здійснення цієї закупівлі зумовлені прийняттям рішення Черкаської міської ради від 01.12.2022 № 33-28?
До пояснень просимо надати їх документальне підтвердження.
Крім того, в разі помилкового посилання на рішення Черкаської міської ради від 01.12.2022 № 33-28, пропонуємо додатково надати документи, що підтверджують виникнення обставин, що спричинили укладання додаткових угод від 29.12.2021 № 2 та від 22.06.2022 № 5 до Договору, у відповідності до вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-13 17:41:18
Відповідь
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-28-005748-c, яка проводилась Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник повідомляємо наступне.
1. На запитання, що спричинило продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 та від 22.06.2022 № 5 до Договору, повідомляємо наступне.
Виникнення обставин, що спричинили продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 до Договору були обумовлені Рішенням Черкаської міської ради від 23.12.2021 № 16-22 «Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2022 рік (23576000000)», яким були перерозподілені кошти, що передбачались на оплату Договору №201 від 08.12.2021 на видатки 2022 року.
Укладення Додаткової угоди від 22.06.2022 № 5 до Договору №201 від 08.12.2021 року було обумовлено введенням воєнного стану згідно Указу Президента України від 24.02.2022 №64 № «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), ЗУ «Про правовий режим воєнного стану», ЗУ «Про Кабінет Міністрів України», а також Рішенням Черкаської міської ради від 14.06.2022 № 429 «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2021 № 16-22 «Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2022 рік (23576000000)», яким були перерозподілені кошти, що передбачались на оплату Договору №201 від 08.12.2021.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" |
2 580 000,00
UAH з ПДВ
|
2 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ |
2 734 500,00
UAH з ПДВ
|
2 734 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець СТРІЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 11:04
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" #37214342 |
Відхилено |
2 580 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 11:37
|
Фізична особа-підприємець ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ #2718200133 |
Переможець |
2 734 500,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 16:05
|
Доп.угода 6.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2022 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 14:10
|
Доп.угод 5.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 14:17
|
дод.уг._4 ДЯК.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 17:01
|
ФОП Дяк дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 12:59
|
Д.уг. Дяк 2 734 500_00.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 18:17
|
Дод.угода_1_специфікація до дог.по ДЯК -2734500_00грн.(обладн.для закладів гром.харчування).pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 12:13
|
Договір | укладений |
09 грудня 2021 12:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікацію ДОгвоору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 Договору викласти в новій редакції (-фінансування 2021 року - 0,00 грн., -фінансування 2022 року - 2 734 500,00 грн.) ; п.5.1 Догвоору викласти в новій редакції (Строк поставки товарів до 01.06.2022 року) ; п.10.1 Договору викласти в новій редакції (Термін дії Договору до 31.12.2022 року) |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.13 договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.13 договору викласти в новій редакції (реквізити) |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5.1 Догвоору викласти в новій редакції (Строк поставки товарів до 31.12.2022) |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3 ч.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" дійшли згоди Додаток 1 "Специфікація" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |